spalanie i obroty

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

spalanie i obroty

Postprzez adam291989 » 12 mar 2012, o 13:24

Witam wszystkich. Mam problem ze swoim golfikiem 1,4 lpg chodzi mi o to ze pali raz 15L/100km a czasami 8,5L/100km z reguły dzieje sie tak że przejade 100km spalił 15 a za następnym tankowaniem spalił 8,5L i tak na przemian a tankuje go co 100km za każdym razem. I następnym problemem jest to że faluje na obrotach ogólnie nie wiele wskazówka sie rusza ale czasami ma tak że obroty spadają na luzie do 800obr/min i przycina go gdzieś do 500obr/min że kontrolki sie zapalą na moment ale nie zgaśnie a czasami tak go zatka że zgaśnie czyściłem przepustnice wymieniłem filtr od gazu byłem na regulacji instalacji wymieiłem świece przewody palec i nadal nic i już pomysłów mi zabrakło. Pomóżcie prosze
adam291989
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 11 lut 2012, o 15:18
Lokalizacja: Bydgoszcz

spalanie i obroty

 

Postprzez starscream » 12 mar 2012, o 15:21

Mam taki sam silnik jak Ty, odnośnie falowania obrotów przeczytaj mój post http://www.golf3.pl/topics36/tps-podlac ... t41781.htm sprawdz przy tym zaworek o którym tam pisze może to będzie to.
Avatar użytkownika
starscream
Czytacz
 
Posty: 105
Dołączył(a): 9 gru 2011, o 14:40
Lokalizacja: Kraków

Postprzez adam291989 » 12 mar 2012, o 16:42

dzięki przeczytałem wszystko z tego postu i sprawdziłem co nie co i powiem że zainteresował mnie ten czujnik od paliwa jakiś tam co go kolega patykiem zatkał i zrobiłem to samo i szczeże mówiąc nie pomogło to w moim przypadku ale znalazłem jedną wade bo ten wąż był przetarty i go wymieniłem jest minimalna różnica ale nic więcej odłączałem te czujniki przy przepustnicy i czyściłem i nic dosłownie nic nie mam pojęcia co to może być nada
adam291989
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 11 lut 2012, o 15:18
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez starscream » 14 mar 2012, o 11:57

Cieszę się że choć trochę pomogłem.
Sprawdz jeszcze silnik krokowy wykręć go podłącz do baterii zobacz jak działa , jak sie otwiera i zamyka przesmaruj.
Pisałeś coś o braku szczelnośći rurki sprawdz dokładnie wszystkie czy gdzieś podciśnienie nie ucieka. Sprawdz jeszcze kąt zapłonu czy jest poprawnie ustawiony. Dalsza sprawa odnośnie spalania to reduktor jak tam sprawa z nim wygląda?
Spalanie sprawdzaj tankując na tej samej stacji SĄ DUŻE różnice często na jednej wbiją Ci więcej gazu w butle na innej mniej stąd może być różnica też zwróć na to uwagę, ja tak mam na przykład na statoilu wychodzi mniejsze spalanie na Orlenie większe, bo Orlen dobija mi więcej gazu o litr
Avatar użytkownika
starscream
Czytacz
 
Posty: 105
Dołączył(a): 9 gru 2011, o 14:40
Lokalizacja: Kraków


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 19 gości