SPALANIE , PROBLEM

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

SPALANIE , PROBLEM

Postprzez kokos10 » 18 lut 2012, o 00:49

Mam problem , golf pali mi duzo , bylem u mechanika z tym problemem, i powiedizał mi ze sa 2 opcje ,a lbo ustaiwenie gazu , albo reduktor, i zrobilem i to i to , i dalej nic nie zmienia sie , chodz po ustawieniu , był okres ze palil mi bardzo malo , okres 3 dni , teraz znowu jets cos nie haloo , powiedzieli mi ze juz nie wiedza co tomoze byc .... ??? mozecie mi pomoc?
kokos10
kokos10
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 10 sty 2012, o 22:09
Lokalizacja: olsztyn

SPALANIE , PROBLEM

 

Postprzez prezesik » 18 lut 2012, o 05:13

Podjedź do gazownika na sprawdzenie ustawień kompa od LPG.

Ile masz przelatane km na parowniku? Jeżeli powyżej 70-80 tys.km to najwyższy czas na regenerację ( wymiana membran ). Objawami jest m. in. wysokie spalanie i zamulony silnik.
W parowniku na samym dole jest śrubka, którą spuszcza się tzw. "syf" z parownika. jest to mazut - produkt uboczny gazu, który zbiera się w parowniku i po pewnym czasie zaczyna blokować membranę. Rozgrzej silnik ( aby parownik był ciepły ), odkręć śrubkę i spuść ten "syf".
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez kokos10 » 19 lut 2012, o 20:28

a moge to zrobic sam? zeby nie jezdzic z tyym do mechanika czy jest to nie uniknione? moglbys mi jakos z tym pomoc?...
kokos10
kokos10
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 10 sty 2012, o 22:09
Lokalizacja: olsztyn

Postprzez kazior » 20 lut 2012, o 23:33

Mistrzuniu! dowiedz sie jaki masz parownik! jeżeli chcesz go regenerować to kup np przez allegro zestaw do regeneracji, membranki, śróbki, uszczeleczki itp ;p ja do mojego tomasetto achille miesiac temu zapłacilem 38zł z przesyłka, w dodatku membranki pasowaly tez do innego parownika. Mozesz kupic od gazonika lepszy parownik, ktory jest zuzyty i sobie zregenerowac

po czym poszukaj po necie jakijs fotoporady, uwazaj tylko zebys w powietrze nie wylecial, w sesie nie pal przy robocie, w razie w zrob sobie zdjecia jak masz ustawiony parownik w aucie, w sesei ktory waz gdzie idze. zakrec gaz na butli, odpal auto, wypal gaz az zgascie, mozesz tez sciagnac od razu weze az usłyszysz psss :D wymontuj parownik, sciagajac po koleji czesci z parownika zapamietaj gdzie co bylo lub zrob sobie zdjecia, wykrecajac srobki od regulacji pamietaj ile obrotów, bo potem bediesz musial regulowac instalacje lpg ;p

czyscisz az stwierdzisz ze juz sie swieci i Twoja babcia bedze z Ciebie dumna, do czyszczenia polecam cilic bang! tak ten na kamień w lazience, mieszanine proszku do prania, płynu do naczyc i ociupinke domestosa, moze to kosmos ale lepsze jak sciaganie tego syfu sama scierka poniewaz troche go zmiekczy, zje zła chemia, mozesz tez zdrapywac syf np srubokretem.
zakladasz i cieszysz sie zyciem.

zobacz tu np http://forum.samnaprawiam.com/lpg-regen ... -vt367.htm

zajmie Ci to zakładajac ze masz sprawne dłonie i checi z dokładnym czyszczeniem zamontowaniem ok 1h popijajac piwko :)
kazior
Czytacz
 
Posty: 36
Dołączył(a): 1 gru 2011, o 23:43
Lokalizacja: Kraków

Postprzez pablomed » 21 lut 2012, o 21:01

kokos10 napisałeś że reduktor zrobiony tak? No więc podaj typ silnika chodzi o markę wtrysku lub oznaczenie literowe silnika, rodzaj instalacji gazowej czyli jaka generacja, I czyli na śrubę, czy II z komputerkiem i silniczkiem krokowym czy może sekwencja, to wówczas dopiero mogą być dalsze porady.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości

cron