Spore spalanie LPG regenreacja głowicy a moze nowy silnik?

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Postprzez starscream » 27 gru 2011, o 10:38

matteusz ja na razie musze jeździć przy takim spalaniu czekam aż będzie kolega miał czas abyśmy sie za to zabrali po sprawdzeniu tej całej kompresji będzie wiadomo czy to głowica czy nie ale w razie czego mam już alternatywny dzięki Tobie i innym forumowiczom w postacji: czujnik temperatury cieczy , reduktor, silnik krokowy

ps. matteusz Dałeś mi do myślenia dziś zobacze jak to wygląda u mnie.
Już pewnie po nowym roku, ale jak tylko to zrobie opiszę dokładnie co było nie tak
Ostatnio edytowano 30 gru 2011, o 10:06 przez starscream, łącznie edytowano 3 razy
Avatar użytkownika
starscream
Czytacz
 
Posty: 105
Dołączył(a): 9 gru 2011, o 14:40
Lokalizacja: Kraków

 

Postprzez matteusz » 27 gru 2011, o 10:41

nie ma sprawy, napisz co i jak, jak sie wyjasni :)
VW GOLF MK4 Candy White
Obrazek
Avatar użytkownika
matteusz
Gaduła
 
Posty: 525
Dołączył(a): 9 lis 2011, o 20:17
Lokalizacja: Gostynin k. Płocka

Postprzez ZeFirro22 » 7 sty 2012, o 09:53

Witam. Hmm tak wyczytałem co tu piszecie i chyba tez muszę wymienić ten silniczek krokowy i parownik(reduktor). Ponieważ mi autko na gazie małe obroty utrzymuje a czasami nawet gaśnie po wciśnięciu sprzęgła. instalacja ma ok 6,7 lat a parownik wygląda jak zaśniedziały staruszek :-P
ZeFirro22
Czytacz
 
Posty: 39
Dołączył(a): 6 sty 2012, o 21:43
Lokalizacja: Sandomierz

Postprzez Golfik1986 » 7 sty 2012, o 13:24

matteusz, u mnie czesto wystepuje podobna chmura za mna nie jest to olej na pewno wydaje mi sie ze to para ogolnie ale duzo jej jest. ale spalanie jest w normie ostatnio wychodzilo mi kolo 10 jakies 9.8. silnik faluje na gazie ogolnie ale mam do wymiany swieczki i kable
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez matteusz » 7 sty 2012, o 15:14

Golfik1986 napisał(a):matteusz, u mnie czesto wystepuje podobna chmura za mna nie jest to olej na pewno wydaje mi sie ze to para ogolnie ale duzo jej jest. ale spalanie jest w normie ostatnio wychodzilo mi kolo 10 jakies 9.8. silnik faluje na gazie ogolnie ale mam do wymiany swieczki i kable


Jak odpalisz go rano i przełączysz na gaz, do mała chmurka musi się pokazać bo tak jak pisałeś woda w postaci pary wodnej w gazie musi się gdzieś ulotnić, ale nie w ten sposób co było w mojej byłej astrze :P
Jak Ci będzie dalej falował to odepnij sonde lambda, jeśli przestanie to masz winowajcę
VW GOLF MK4 Candy White
Obrazek
Avatar użytkownika
matteusz
Gaduła
 
Posty: 525
Dołączył(a): 9 lis 2011, o 20:17
Lokalizacja: Gostynin k. Płocka

Postprzez Golfik1986 » 7 sty 2012, o 15:49

podczas dogrzewania silnika w korku powiedzmy nie cale 70s duza chmura pary jest za mna ale jak sie rozgrzeje nie widac nie wiem ale dosyc duza. sonda dobra bylem u gazownika i sprawdzal. na 2 biegu ogrzewania czuc w srodku gazem czasem wydaje mi sie ze filter jest zapchany bo gosc twierdzil ze 3 lata nie wymienial od zalozenia instalacji. zmienie kable i swieczki zobacze tez czy falowanie ustapi. bo ktos mi cos wspominal jeszcze o zabrudzonym jakims urzadzonku od wolnych obrotow co jest blisko klawiatury nie znam fachowej nazwy. tankowalem przed chwila wyszlo 9,7 takze znosnie
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez matteusz » 7 sty 2012, o 15:59

Golfik1986 napisał(a):podczas dogrzewania silnika w korku powiedzmy nie cale 70s duza chmura pary jest za mna ale jak sie rozgrzeje nie widac nie wiem ale dosyc duza. sonda dobra bylem u gazownika i sprawdzal. na 2 biegu ogrzewania czuc w srodku gazem czasem wydaje mi sie ze filter jest zapchany bo gosc twierdzil ze 3 lata nie wymienial od zalozenia instalacji. zmienie kable i swieczki zobacze tez czy falowanie ustapi. bo ktos mi cos wspominal jeszcze o zabrudzonym jakims urzadzonku od wolnych obrotow co jest blisko klawiatury nie znam fachowej nazwy. tankowalem przed chwila wyszlo 9,7 takze znosnie


Spalanie jak na tą porę roku masz bardzo dobre, a to urządzenie o którym on mówił to jest silnik krokowy gazu...

Obrazek
Pod nr. 3 jest to urządzenie

Jedź do gazownika, innego niż wcześniej i powiedz niech ci przeczyści ten krokowy, zapłacisz 10-15 zł i powinno być ok
VW GOLF MK4 Candy White
Obrazek
Avatar użytkownika
matteusz
Gaduła
 
Posty: 525
Dołączył(a): 9 lis 2011, o 20:17
Lokalizacja: Gostynin k. Płocka

Postprzez Golfik1986 » 7 sty 2012, o 16:09

nie nie krokowy to wiem mam z tylu wezem idzie do parownika jemu chodzi taki plastik co blisko pokrywy zaworow jest bodajze po lewej stronie patrzac z przodu silnika obroty mi faluja i na benie i na gazie takze jak zmienie swiece i kable dalej bede szukal. na benie faluje jak jest zimny a na gazie jak zlapie temp faluje dziwne zjawisko :lol:
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez matteusz » 7 sty 2012, o 16:28

Golfik1986 napisał(a):nie nie krokowy to wiem mam z tylu wezem idzie do parownika jemu chodzi taki plastik co blisko pokrywy zaworow jest bodajze po lewej stronie patrzac z przodu silnika obroty mi faluja i na benie i na gazie takze jak zmienie swiece i kable dalej bede szukal. na benie faluje jak jest zimny a na gazie jak zlapie temp faluje dziwne zjawisko :lol:


Ja się poddaje :mrgreen:
http://www.auto-swiat.pl/1-dlaczego-faluja-obroty
VW GOLF MK4 Candy White
Obrazek
Avatar użytkownika
matteusz
Gaduła
 
Posty: 525
Dołączył(a): 9 lis 2011, o 20:17
Lokalizacja: Gostynin k. Płocka

Postprzez Golfik1986 » 7 sty 2012, o 16:33

ah ja tez nie wiem mysle ze to od dziurawego tlumika :lol: :lol:
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez starscream » 9 sty 2012, o 11:38

Odnośnie mojej sprawy sprawdziliśmy kompresje, głowica jest do roboty, będę prawdopodobnie oddawał do regeneracji, więcej info. pokaze sie po jej sciągnięciu, czy nie ma luzu na tłokach itd...
cdn... będę pisał na bieżąco
Avatar użytkownika
starscream
Czytacz
 
Posty: 105
Dołączył(a): 9 gru 2011, o 14:40
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Golfik1986 » 9 sty 2012, o 23:46

ale co peknieta jest czy jak?? jest sens sie w takie remonty ladowac?? na pewno po drodze cos wyjdzie! nie lepiej poszukac drugiego silnika z gwarancja rozruchowa i wlozyc go?? duzo cie to nie wyjdzie a pewnie mniej niz wszysrkie remonty ja jest daleki od grzebania przy silniku tymbardziej ze dzis to juz czesc wymienna
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 35 gości