Spore spalanie LPG regenreacja głowicy a moze nowy silnik?

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Postprzez starscream » 11 sty 2012, o 14:47

Dziś oddałem do regeneracji, zdjeliśmy wczoraj i sprawdzaliśmy nie pamiętam fachowego nazwenicta co tam było nie tak, dodatkowo będą wymieniane piescienie jak już robić to pożądnie.

Golfik1986 przełożenie silnika to nie taka prosta sprawa, robocizna kosztuje wyjęcie starego, włożenie nowego, silnik też, najgorsze że nigdy nie wiesz jaki silnik trafisz jak widze ogłoszenia silników 16, 17 letniach i w ogłoszeniach pisze przebieg np. 140 tyś to niestety nie wierze w takie cuda
Mam przyjaciela, który mi pomaga przy tym wszystkim za co mu serdecznie dziękuję, tak to pewnie bym poleciał z kasą i to ostro, często za robocizne liczą więcej niż za części
Avatar użytkownika
starscream
Czytacz
 
Posty: 105
Dołączył(a): 9 gru 2011, o 14:40
Lokalizacja: Kraków

 

Postprzez Golfik1986 » 11 sty 2012, o 21:33

moj ojciec wymienial silnik 2 razy w okularze i przelozenie bylo w cenie silnika. przelozyli mu pierwszy i po tygodniu bylo slychac pukajaca panewke. na swoj koszt przyjechali i wymienili na nastepny. ja jestem daleki od robienia silnika wolalbym chyba wsadzic drugi
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez starscream » 12 sty 2012, o 10:39

Długo się nad tym zastanawiałem, ale najgorsza jest nie pewność nigdy nie wiesz co kupujesz założy się i okaże się że lipa i teraz wykręcaj i oddawaj, to moje obawy przerosło.
Kolega który mi pomaga zna się w temacie dobrze, wczoraj kupilismy nowe pierścienie dziś prawodpodobnie odbiorę głowicę i przystępujemy do dzieła zobaczymy.
To moje pierwsze autko a z racji małej wiedzy jeszcze w tym temacie słucham ludzi każdy mówi co innego już sie powoli motam ale jak to się mówi - poszło, robimy to co jest zakładamy nowe montujemy zobaczymy...
Avatar użytkownika
starscream
Czytacz
 
Posty: 105
Dołączył(a): 9 gru 2011, o 14:40
Lokalizacja: Kraków

Postprzez PabloSBT » 12 sty 2012, o 15:48

nie wydaje mi się żeby przyczyną twojego spalania była głowica :d jeśli będzie takie same spalanie i jeśli masz instalacje II gen to trzeba pojechać do gazownika żeby podłączył pod komputer i sprawdził reduktor może już jest wysłużony i nie reaguje na zmiany czułości membrany a jeśli to nie reduktor to stawiam na sonde lambde :d
PabloSBT
Members
 
Posty: 955
Dołączył(a): 14 sie 2009, o 11:06
Lokalizacja: TKI | Kielce

Postprzez starscream » 13 sty 2012, o 10:28

Najorsze za mną pierścienie wymienione, stare były w opłakanym stanie i przegrzane, głowica wróciła z regeneracji jak nówka również założona zostało kilka rzeczy może uda się dziś skończyć.
Teraz po wymianie pierścieni będę musaił trochę na benzynie pojeździć :-(

PabloSBT u gazownika już był i był sprawdzany, sonda również działa, nie długo się wsio okaże ;-)
Avatar użytkownika
starscream
Czytacz
 
Posty: 105
Dołączył(a): 9 gru 2011, o 14:40
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Golfik1986 » 13 sty 2012, o 21:11

tak glowica to raczej watpliwa sprawa zwiazana ze spalaniem raczej chlodzenie auta pierscienie ok moge byc spracowane przy okazji porobiles sobie na cacy to co miales zdymane i sie zaloze ze u mnie pierscienie tez sa po dupie i w polowie tych golfow co lataja. najczesciej jak nic nie pomaga w zwiazku ze spalaniem po wymianie parownika wszystko sie zmienia jak reka odjal. dzis to nie duzy koszt bo nowke kupisz za troche ponad 200zl i znow latasz kilka lat. kiedys jak mialem gazownie na poczatku wolali nawet 7 stowek za to
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez starscream » 16 sty 2012, o 10:20

Tak więc stało się wszystko złożone do kupy.
Głowica po regeneracji założona, wymienione pierścienie, wszystko przeczyszczone, wymieniony moduł bo nagle padł.
Wczoraj zalałem do pełna dziś zaczyna się testowanie, pasuje jeszcze do gaziarza jechać ale na razie zrobie 100km i zaleje do pełna zobaczymy ile spalanie wyjdzie.
Dziś rano tylko zdarzyła mi się dziwna sytuacja, zaraz po odpaleniu i dojechaniu do świateł wyhamowałem do zera a obroty stały na poziomie 2000 pomimo że nie trzymałem gazu??? potem po około 15 sekundach spadły w dół macie może pomysł co to mogło być?
Avatar użytkownika
starscream
Czytacz
 
Posty: 105
Dołączył(a): 9 gru 2011, o 14:40
Lokalizacja: Kraków

Postprzez matteusz » 16 sty 2012, o 11:11

-Silnik krokowy do wymiany, jak był wymieniany podróbę to zmień na oryginał, a jak masz oryginał to go wyczyść w benzynie
VW GOLF MK4 Candy White
Obrazek
Avatar użytkownika
matteusz
Gaduła
 
Posty: 525
Dołączył(a): 9 lis 2011, o 20:17
Lokalizacja: Gostynin k. Płocka

Postprzez starscream » 16 sty 2012, o 15:54

hmm...postaram się to sprawdzić jak najszybciej, ale pamiętam że nie dawno kolega go czyścił.. :-|
Avatar użytkownika
starscream
Czytacz
 
Posty: 105
Dołączył(a): 9 gru 2011, o 14:40
Lokalizacja: Kraków

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości