Spore spalanie LPG regenreacja głowicy a moze nowy silnik?

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Postprzez starscream » 20 gru 2011, o 10:22

Hej

Tematów na temat sporego spalania gazu dużo, chyba przeczytałem wszystkie.
Jako że jestem nowicjuszem w sprawach motoryzacyjnych moim autkiem zajmuje się mój przyjaciel.
Problem dotyczy spalania silnik 1,4 a spalanie obecnie 13 l na 100km. Butla miesci 28 l i przejeżdzam na niej około 216km :-(
Auto było ostatnio ustawiane u gazownika.
Filtry powietrza, oleju itp. podstawowe rzeczy zrobilismy, wszystkie nowe oleje itd. Kupiony nie dawno jako pierwsze moje autko.
Kolega stwierdził odnośnie tego wysokiego spalania że do regeneracji jest głowica. Koszt? no własnie ponoć około 200 -300zł.
I tu pojawiło się pytanie, czy opłaca się to robić czy lepiej kupić nowy silnik?
Będę wdzięczny za waszą opinię jak uważącie co zrobić w tej sytuacji?

Jak czytam na forum że ludzie przy silnikach 1.8 mają spalanie 10L to aż łezka się w oku kręci :-( Jak sądzicie ile w takim razie u mnie powinno być?

Pozdrawiam.
starscream
Czytacz

Postprzez drlubicz » 20 gru 2011, o 11:25

aby dowiedzieć się ile auto powinno palić gazu należy przymnożyć ile ma palić benzyny razy 1,3 czyli jak np taki golf pali w mieście 10 litrów benzyny to mnożymy to razy 1,3 i mamy wynik ile będzie palić gazu, co do głowicy to w golfie to pikuś i myślę ze nie warto wymienić silnika z powodu uszkodzonej głowicy bo nie wiesz co kupisz w nowym silniku

[ Dodano: 2011-12-20, 10:27 ]
u mnie wysokie spalanie było przez uszkodzony czujnik temperatury cieczy , niby taka pierdółka a palił 4 litry więcej
drlubicz
Czytacz

Postprzez starscream » 20 gru 2011, o 12:35

drlubicz dzięki za pomoc:) co do spalania czytałem sporo postów forumowiczów którzy mają taki sam silnik przy 1,4 pisza o spalaniu rzędu ,7 8 9 l jeśli by mi się udało dojść do takiego było by super bo przy obecnym aż boję sie myślec co będzie dalej jak śnieg spadnie to podskocze do 15 :(