sprawdzenie ciśnienia na garach prosze o opinie

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

sprawdzenie ciśnienia na garach prosze o opinie

Postprzez bunia28 » 3 kwi 2014, o 17:07

sprawdziłem ciśnienie na garach i wyszło mi oprócz 4 bo nie mogłem odkręcić świecy dziwne ktos wsadził świece z mniejszą nakretka pewnie 16 jutro musze kupić taki klucz to dopisze jakie miał cisnienie
11,5 11,5 10
po wlaniu oleju 10.8 10 10 jutro dopisze jak to się przedstawia na czwartym tłoku powiedzcie mi czy silnik do remontu bo łyka mi sporo oleju
bunia28
Czytacz
 
Posty: 62
Dołączył(a): 12 paź 2013, o 19:35
Lokalizacja: węgrów

sprawdzenie ciśnienia na garach prosze o opinie

 

Postprzez k-m-r1 » 3 kwi 2014, o 22:07

silnik łyka olej?

dziwne że po wlaniu oleju gorsze wyniki


olej znika w silniku? sprawdź czy gdzieś nie jest mokro

wyniki tak bardziej pod kreską ale tragedii nie ma

robione na gorącym silniku???
Ostatnio edytowano 3 kwi 2014, o 22:19 przez k-m-r1, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Postprzez bunia28 » 4 kwi 2014, o 14:36

tak na gorącym silniku 4 cylindrze 10 po wlaniu oleju 10 co o tym sadzić silnik suchutki może uszczelniacze poprzedni właściciel zmieniał silnik na drugi

[ Dodano: 2014-04-04, 17:43 ]
dzisiaj jeszcze raz sprawdziłem na spokojnie lepiej dokręciłem
11,1 11,2 11,2 11 po wlaniu oleju
12,3 12,2 12,8 11 co o tym sądzicie pierścionki olejowe do wymiany
bunia28
Czytacz
 
Posty: 62
Dołączył(a): 12 paź 2013, o 19:35
Lokalizacja: węgrów

Postprzez pablomed » 5 kwi 2014, o 11:17

niema dramatu. Na branie oleju zwykle w tym wypadku pomoże zmiana uszczelniaczy zaworów albo pierścieni albo to i to . W dole silnika raczej nic nie będzie więcej trzeba robić poza pierścieniami. Napisano kolego o tym tak dużo na forum że nic się nie da dodać. Ale jak wiesz póki się nie wsadzi rąk to się nie wie na 100 procent. To tylko wynika z doświadczenia - w trwałych silnikach VW takie operacje jak napisałem prawie zawsze starczają jeśli wcześniej silnik nie był już remontowany.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez bunia28 » 5 kwi 2014, o 20:18

zaczne od uszczelniaczy od najtańszego jak to nie pomoże to raczej lepiej szukac drugiego silnika
bunia28
Czytacz
 
Posty: 62
Dołączył(a): 12 paź 2013, o 19:35
Lokalizacja: węgrów

Postprzez pablomed » 6 kwi 2014, o 14:50

Twoja decyzja. Ale jednak lepiej najpierw sprawdzić co się ma, jeśli trzyma ciśnienie oleju niema stuków na panewkach a po zdjęciu głowicy nie wyczujesz progów na gładzi cylindrów, to masz gwarancję że twój silnik po małym remoncie będzie ok, a używany - sam rozumiesz, nie pojeździsz to nie sprawdzisz - ryzyko większe a koszt porównywalny
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez bunia28 » 7 kwi 2014, o 18:11

co byś radził uszczelniacze wymienie bez zdjęcia głowicy a jak to nie pomoże wtedy bede myślał o pierścionkach czy to jest noemalne że jak wleje olej to pokazuje o jeden bar więcej na każdym cylindrze
bunia28
Czytacz
 
Posty: 62
Dołączył(a): 12 paź 2013, o 19:35
Lokalizacja: węgrów


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości