Stag 300 Nie działa, nie świeci przełącznik b/g

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Stag 300 Nie działa, nie świeci przełącznik b/g

Postprzez Majkel.Majk » 25 sie 2012, o 15:11

Golf 1.6 na instalacji Stag 300-4 . ogólnie gaz jest w butli , filtry wymienione, tylko że kontrolki na centralce nie świecą ... świeci się jedna kontrolka tylko po wyłączeniu zapłonu, grzeje się bardzo reduktor , na gaz nie chce za pierona przełączyć. Sprawdziłem już przewody, bezpieczniki, plus od stacyjki itp. Możliwe że ktoś przylutował przewody na odwrót czyli plus do minusa a minus do plusa ? ;> Potrzebuje szybkiej porady ponieważ na poniedziałek wieczór potrzebuję samochodu ...
Avatar użytkownika
Majkel.Majk
Czytacz
 
Posty: 47
Dołączył(a): 25 sie 2012, o 15:09
Lokalizacja: KN

Stag 300 Nie działa, nie świeci przełącznik b/g

 

Postprzez trojeczkaGT » 25 sie 2012, o 17:59

po wylaczeniu zaplonu zadna kontrolka od przelacznika od lpg nie powinna swiecic

auto masz od kiedy ?? moze trafilo centralke ? czasem sie zdarza
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Majkel.Majk » 25 sie 2012, o 18:16

No a właśnie tu po wyłączeniu zapłonu świeci ta zielona obok przycisku b/g Samochód mam od wczoraj. Centralkę, czyli ten przełącznik z kontrolkami ? czy tą metalową puszkę ?
Avatar użytkownika
Majkel.Majk
Czytacz
 
Posty: 47
Dołączył(a): 25 sie 2012, o 15:09
Lokalizacja: KN

Postprzez trojeczkaGT » 25 sie 2012, o 19:56

przelacznik z kontrolkami ale skoro swieci lampka to na 99 zle podlaczenie kabli
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Majkel.Majk » 25 sie 2012, o 20:08

Czyli wizyta u gaziarza ? Ja już nie mam sił do szukania przyczyny tego ... w którym miejscu mogły by być te przewody źle podpięte ? chociaż jak patrzyłem na schemat podpięcia instalacji to wszystko się zgadza :-| boję się wizyty u gazownika bo zjedzie mnie na grube pieniadze a się okaże że przelutuje właśnie jakieś przewody ...
Avatar użytkownika
Majkel.Majk
Czytacz
 
Posty: 47
Dołączył(a): 25 sie 2012, o 15:09
Lokalizacja: KN

Postprzez Radekb351 » 25 sie 2012, o 20:17

Sprawdź bezpiecznik od zasilania LPG- taki oprawka na kablu.
Dodatkowo sprawdź czy instalacja ma podpięte zasilanie z aku.
Avatar użytkownika
Radekb351
Gaduła
 
Posty: 720
Dołączył(a): 12 lut 2011, o 22:53
Lokalizacja: STW

Postprzez Majkel.Majk » 25 sie 2012, o 20:54

Sprawdzałem bezpiecznik , podpięty do aku też jest :)

też podejrzewałem niewłaściwe podpięcie centralki, ale nie mam zielonego pojęcia gdzie to może być źle spięte ;/ Kurcze zależy mi na gazie, bo mam pilny wyjazd do Krk i jeszcze później jeżdżenia także oszcżędności na paliwie wskazane :)

[ Dodano: 2012-08-26, 20:48 ]
A jak odchodzą przewody na wtyczce od modułu zaplonowego to który kolor do czego jest wyznaczony ? Może tam jest źle przylutowane coś , jak spróbuje przelutowac przewody na odwrót to może się coś stać ?

[ Dodano: 2012-08-27, 10:56 ]
Byłem u gaziarza . Podpial się pod kompa i komp w ogóle nie wykrywa sterownika , gdy podpia swój sterownik to wszystko nagle zaczęło działać dobrze . Więc do wymiany mam sterownik, pomimo że nie spalił się ani nic... Także na 99,9 % do wymiany steroownik , chyba że znajdzie się inna przyczyna
Avatar użytkownika
Majkel.Majk
Czytacz
 
Posty: 47
Dołączył(a): 25 sie 2012, o 15:09
Lokalizacja: KN


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości