pablomed,
czytaj od tego miejsca
jesli sie powiodła nastawa to puszczasz gaz i silnik przewarznie pracuje na jałowych ale niekiedy zdycha albo nie równo pracuje
jest o parowniku
śruba na parowniku to głownie wolne obroty
reguluje sie ją po regulacji dużych obrotów czyli dużych opciązen czyli te 3 tys
a potem jeszcze raz sie poprawia od początku
bo !!!!!!!!!!
sruba na parowniku ma 7 kronie wiekszy wpływ na mieszanke na wolnych obrotach niz na wysokich
a ustawienie wysciowe pwa czyli pozycja krokowca ma 7 krotnie wuekszy wpływa na duze obroty niz na małe
i dlatego najpierw jak pisałe najpier duze obroty czyli pwa krokowca potem parownik czyli jałowe i jeszcze raz od początku bo te nastawy wpływają na siebie w stosunku 7:1 lub 1:7 i trza znalesc złoty srodek
a jesli ci chodzi o małą śrubkę bajpas to ja mam zakręcona ale czytaj co teraz pisze dalej i zerknij na fotke
czyli proporcja wygląda tak
sruba na parowniku jałowe 7 > wysokie 1
ustawienie krokowca jałowe 1 < a wysokie 7
kiedys znalazłem taki zajebisty opis z wykresem ktury to pokazywał
naszkicuje to wam
Grzenio
jeśli parownik jest wzuło to ok
u ciebie wyjściem by było podkręcenie tego bajpasu ale to by dało tylko to ze auto by sie krztusiła ale nie gasło
jeśli sie już bawisz to nie idź na kompromisy
jak ja miałem problem i sie nauczyłem ustawiac sam za pomocą internetu i olewam gaziazy
jak co to pytac niema sprawy doglądam ten temat przynajmniej 2 razy dzienie
jesli ma ktos konkretne pytania odpowiem na wszystkie
moze moje wypowiedzi wyglądają chaotycznie ale to wynika z tego ze to jest proste tylko trudno to napisac
i trudno kogos od reki nauczyc
ale czytajcie i pytajcie
ale prosze pamietac ze jesli cos jest zepsute w instalce albo w silniku to moze nie byc tak pieknie z tymi nastawami moze wam nie wychodzic
a dodam ze to co napisałem to tylko uruchomienia lpg zeby działało ale to jeszcze nie szczyt mozliwosci bingo m
zostaje jeszcze tps i ustawienie min i max otwarc prawidłowo i kupa innych mniej znaczących