To może ja się wypowiem, bo widzę że na razie żadnych konkretów
Przede wszystkim, sprawa podstawowa - jeżeli stożek i LPG to co najmniej Blos a najlepiej sekwencja. Czasami na mikserku się uda, ale podkreślam - czasami. W 99% przypadków będziesz miał mniejsze lub większe problemy z gazem, od szarpania po gaśnięcie. Do niektórych nowych samochodów montaż LPG wręcz "wymusza" montaż stożków i wiele zakładów tak robi - V6, V8 itp większe silniki. Tyle w temacie gazu
Sprawa druga - stożka nie wsadza się ot tak o pod maskę, nie tędy droga. Dobrze założony stożek to separacja go od gorącej komory silnika. Sposobów i patentów jest wiele, najlepszy z nich masz przedstawiony u mnie w temacie (dla leniwych - prawie sam dół pierwszego postu).
Punkt trzeci, niejako wynikający z II - dolot zimnego powietrza. W Golfie masz tą wręcz idealną możliwość podciągnięcia dolotu do odseparowanej komory spod prawej kratki w zderzaku.
Jeżeli spełnisz powyższe warunki - tak, możesz montować stożek do lpg. I mówię to jako osoba która dogłębnie zbadała temat stożka, jego separacji i lpg. Obdzwoniłem blisko 30 poważnych zakładów z wieloletnim stażem w branży żeby poznać ich opinię (panów Mietków zakładających gaz w warsztacie na ogródkach działkowych miejskiego osiedla pomijam), a patentów na oddzielenie stożka wraz z dolotem chłodnego powietrza od silnika przetestowałem u siebie w samochodzie kilka, bawiąc się z różnymi materiałami i sprawdzając różnice termometrami.
palio45, jakbyś mógł to nie edytuj moich postów i nie wywalaj z nich niczego