Straszanie duże spalanie na LPG, ucieka gaz ?

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Postprzez Opik » 14 gru 2012, o 01:21

Ja dodam jeszcze jedno - termostaty, termostatami, ale to co pokazuje licznik w Golfie, to jest dopiero cud nad Wisłą :D bo w niektórych przypadkach czy silnik ma 80 czy ma 100 to licznik na to leje i pokazuje cały czas jedną temperaturę :D

Powiem Ci tak - ja mam stary typ licznika, to jest jeszcze chyba najpierwsza wersja, gdzie wskazówka pokazuje (przynajmniej w teorii), tyle ile jest faktycznie - nie ma "zaokrąglania" żeby ładnie wyglądało na blacie. Dlatego też jeżeli jadę stylem grzyba (kręcony do 2tys, naciskanie gazu jakby był z igieł, jednostajna prędkość w trasie, >90/h), to wskazówka nie dochodzi do 90 nawet w środku lata - 80-85 i luz. W cyklu mieszanym, czyli ruszanie, przejechane trochę, ruszane znowu wskazuje 90. Jak stoi się długo w korku, rusza, znowu korek, a do tego jest gorąco to dobija do 100. Tyle że ja dokładniejsze i ważniejsze wskazanie mam na MFA - temp. oleju - i tym się kieruję w decyzji "czy już mogę mu dać" :D
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

 

Postprzez pablos » 14 gru 2012, o 09:36

a mi ostatnio mój 1.6 w ogóle nie chce złapać 90 stopni w trasie jest 70-80, w mieście dobija czasami do 90 w lecie ładnie się zagrzewał i poprzedniej zimy też u mnie to napewno wina termostatu, wąż dolny ciepły i w środku tez grzeje chociaż dłużej trzeba poczekać :) u siebie wzrostu spalania na lpg też nie zauważyłem a mam 2 gen
pablos
Czytacz
 
Posty: 77
Dołączył(a): 9 sty 2012, o 01:18
Lokalizacja: Chełm

Postprzez wojcio » 14 gru 2012, o 10:23

Rozumiem. Ale panowie czy macie jakiś pomysł co może być z tym moim spalaniem gazu nie tak ? Może wina jest gdzieś w dolocie ? Może odma zapchana ? Doradźcie coś
wojcio
Czytacz
 
Posty: 35
Dołączył(a): 13 lis 2012, o 18:34
Lokalizacja: JJJ

Postprzez pablomed » 14 gru 2012, o 10:42

wojcio, przecież wszystko ci już napisano. Reduktor młody więc na 99prcent dobry. Mikser sprawdź sobie sam czy nie jest za mały - reszta to regulacja. Nie masz się czego obawiac skręć sam w prawo śrubę na parowniku nic nie zepsujesz, najwyżej wrócisz do wyjściowych ustawień i pojedziesz na komputer
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez Opik » 14 gru 2012, o 15:57

wojcio napisał(a):Rozumiem. Ale panowie czy macie jakiś pomysł co może być z tym moim spalaniem gazu nie tak ? Może wina jest gdzieś w dolocie ? Może odma zapchana ? Doradźcie coś


ja proponuje zajrzeć i przeczyścić odmę i cały dolot DOKŁADNIE przejrzeć. Bo z autopsji wiem, że nawet malutka dziurka przy gazie potrafi moooocno namieszać ;)
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez wojcio » 14 gru 2012, o 18:22

Jaka powinna być prawidła średnia miksera u mnie ? I która dokładnie śrubkę przykręcić na tym parowniku ? A co zalicza się do tej odmy i gdzie ona dokładnie jest ? ;) Bo szukałem na forum ale nie ma do konkretnie mojego silnika i to jeszcze do AAM. Były do 1.4, 1.6 i nawet do 1.8 ABS ale on trochę różni się budową.
wojcio
Czytacz
 
Posty: 35
Dołączył(a): 13 lis 2012, o 18:34
Lokalizacja: JJJ

Postprzez trojeczkaGT » 14 gru 2012, o 21:19

wojcio regulacja samemu nie jest taka prosta wbrew pozorom trzeba miec wyczucie i dobre "oko" by dobrze wyregulowac lpg. Jak pokazesz zdjecie parownika to powiemy ktora srubka sie kreci. Jezeli masz instalacje II gen ori to lepiej jedz do gazownika. Ja mam przerobiona na "srube" (gadaja ze druciarstwo i cofanie sie) ale auto mi chodzi pieknie i polecam to.

tu masz zdjecie odmy w naszych silnikach

Obrazek

[ Dodano: 2012-12-14, 20:22 ]
na zdjeciu widac tez "srube" od lpg
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez greg001 » 15 gru 2012, o 02:31

wojcio napisał(a):Rozumiem. Ale panowie czy macie jakiś pomysł co może być z tym moim spalaniem gazu nie tak ? Może wina jest gdzieś w dolocie ? Może odma zapchana ? Doradźcie coś


wiesz jak wyczyścisz odmę to nic się nie stanie złego - tylko na dobre wyjdzie
Avatar użytkownika
greg001
Gaduła
 
Posty: 509
Dołączył(a): 12 lip 2010, o 18:26
Lokalizacja: ślask / SBL
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez wojcio » 15 gru 2012, o 15:08

Dzięki za wskazanie :) Ale chyba problem z gazem rozwiązany. Dziś przypadkowo przy sprzątaniu golfa poczułem gaz. Zaglądam pod maskę idąc za zapachem gazu i doszedłem do parownika. Ulatnia się gaz przez parownik. Na poniedziałek jestem już umówiony z drugiem gazownikiem ;)
wojcio
Czytacz
 
Posty: 35
Dołączył(a): 13 lis 2012, o 18:34
Lokalizacja: JJJ

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości

cron