Strzały w dolot nic nie pomaga pomocy!!

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Strzały w dolot nic nie pomaga pomocy!!

Postprzez Dawid1948 » 9 sie 2013, o 14:17

witam
mam strzały w dolot w moim gtiku silnik 2e zgazowanym oczywiście. Objawy sa takie że gdy sie dostatecznie nagrzeje silnik po przejechaniu ok 3-4km muli go na benzynie i na gazie potem gdy daje gazu strzela w dolot. Wymieniałem kable,swiece,paluch,aparat,cewke i dalej to samo, byłem u gazownika i powiedział że to elektryki wina. Co to może być? Ustawienie zapłonu pomogło by coś?

[ Dodano: 2013-08-09, 13:22 ]
byłem na kompie ,usunąłem usterki i dalej to samo.
Dawid1948
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 1 sie 2013, o 13:58
Lokalizacja: Orzesze

Strzały w dolot nic nie pomaga pomocy!!

 

Postprzez KaMe101 » 9 sie 2013, o 14:28

A jakie miałeś te błędy?
KaMe101
Czytacz
 
Posty: 129
Dołączył(a): 15 gru 2011, o 13:37
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Postprzez Dawid1948 » 9 sie 2013, o 14:44

czujnik tmperatury, jeszcze jakiś czujnik przykrecany do bloku silnika nie pamietam nazwy oraz oczywiscie przepływka..
Dawid1948
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 1 sie 2013, o 13:58
Lokalizacja: Orzesze

Postprzez kebs » 10 sie 2013, o 11:28

Tez miałem ten silnik niedawno.

Sprawdź przepływke.
Klapka czy luźno chodzi, to najważniejsze.

Ja miałem ja cały czas w połowie otwartą. Często strzelało.
Ma sie nigdzie nie blokować, gdy ja tylko naprawiłem, wszystko chodziło jak powinno.


Lecz, co do czujnika temperatury, mogło Ci przerwać obwód, który wystaje w przepływke. I tu byś musiał zaadaptować inny czujnik.


Co do drugiego czujnika, pewnie czujnik spalania stukowego?
Naprawisz przepływke, błąd na stałe zniknie.
Avatar użytkownika
kebs
Czytacz
 
Posty: 141
Dołączył(a): 16 lip 2012, o 19:07
Lokalizacja: Andrychów

Postprzez pablomed » 10 sie 2013, o 14:19

Dawid1948, jak kolega pisze, bez sprawnej przepływki nic z tego nie będzie, tzn do poprawnej jazdy na LPG ( w II generacji) starczy aby klapka jej się bez oporów otwierała. Uklad zapłonowy zrobiłeś więc ok. Jak najbardziej wyprzedzenia zapłonu ma znaczenia, następnie ważny jest sprawny reduktor, odpowiedni nie za mały mikser. Ja nie mam w ogóle strzałów od dawna w tym silniku, pisałem sporo razy o wielkości miksera i sprawdzaniu przepływki ustawianiu zapłony, szczelności dolotu, niestety jeśli przepływka jest mocno rozwalona to musisz kupić sprawną czyli ze 3 stówki, albo poszukaj na forum elektrody gościa co dorabia układ elektroniczny pozwalający montować do tego silnika nowsze tanie przepływki na "drut"
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez Dawid1948 » 10 sie 2013, o 15:51

przepływka jest nie sprawna jednak klapka w niej bdb chodzi... wole nowej narazie nie wkładać bo znów może być problem..

[ Dodano: 2013-08-10, 15:00 ]
kebs a masz pewność że mi nie wywali nastepnnej przepływki? skoro są strzały to chyba coś jest jeszcze nie tak i to nie zależy od sprawnej przepływki błąd tkwi gdzies głębiej

[ Dodano: 2013-08-10, 15:00 ]
kebs a masz pewność że mi nie wywali nastepnnej przepływki? skoro są strzały to chyba coś jest jeszcze nie tak i to nie zależy od sprawnej przepływki błąd tkwi gdzies głębiej
Dawid1948
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 1 sie 2013, o 13:58
Lokalizacja: Orzesze

Postprzez kebs » 10 sie 2013, o 16:28

U mnie głownie przez przepływke strzelało.

Wymieniłem ja, dolot gazu ładnie na silikonie uszczelniłem i skręciłem z przepływką.
Nowa klapka antystrzałowa, bo moja jakaś przyrdzewiała była i równiez sie zacinała.

Uszczelniłem obudowe filtra powietrza, bo pęknięcie było - ani razu, później nie strzeliło.


Na samym początku, też komplet wymieniłem. Kable - świece - kopułke - palec. Oczywiście, nic to nie dało.
Avatar użytkownika
kebs
Czytacz
 
Posty: 141
Dołączył(a): 16 lip 2012, o 19:07
Lokalizacja: Andrychów

Postprzez Gesiu_15 » 10 sie 2013, o 19:03

tez mi tak czesto strzelalo ale mialem blad czujnika spalania stukowego wymienilem na nowy i dalej mialem blad . Sprawdzilem kable i jeden byl przeciety i zlutowalem i i juz nie strzelalo :) ale po zmianie na blosa ++ mocy i zero strzałów :lol: kolega Opik wie co lezy na rzeczy :-D
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Opik » 10 sie 2013, o 21:01

Gesiu_15 napisał(a): kolega Opik wie co lezy na rzeczy :-D


oto to właśnie :D
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe


- - - https://res-odszkodowania.pl/odszkodowania/zwrot-kosztow-leczenia/



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości