"Strzały" z rury wydechowej

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

"Strzały" z rury wydechowej

Postprzez cronx » 25 kwi 2009, o 19:48

Witam całe forum.

Chciałem przedstawić problem z którym borykam się od czasu wymiany aparatu zapłonowego , ponieważ stary dał ciała a przy okazji wyrzucał olej i kopułka od wewnętrznej strony zbierała parę wodna , przez co samochód szarpał oraz tracił obroty .


Ok krótko opisałem jaki miałem wcześniej problem ( może w czymś pomoże ) , teraz natomiast mam inny ;/

Zaczyna się gdy silniczek złapie temperaturę 70-80 st , wtedy gdy dodam gazu ( jak nie dodam słychać je rzadko ) zaczyna co chwilkę słychać takie strzały z rury wydechowej oraz odczuwalne są spadki obrotów i takie jakby poszarpywanie ( na postoju jak i przy jeździe ) .

Odbywa się to na benzynie jak i na gazie.

Objawy są prawie identyczne jak wtedy gdy aparat zapłonowy miałem walnięty tyle ze teraz kopułka jest sucha a skoro jest sucha to iskra nie przeskakuje , tak tez jest .

Moje podejrzenia padają na złe ustawienie zapłonu
dlaczego ?
-ponieważ ten aparat był używany pochodził z innego golfa
-wcześniej miałem inna kopułkę na swoim aparacie zapłonowym , teraz tez mam inna , wiec pewnie aparat zapłonowy tez jest troszkę inny ( tym bardziej mechanik który go wymieniał mówił ze były 2 modele aparatów do golfów 3 , tyle ze ja miałem ten miej trwalszy ;p on natomiast wymienił na ten trwalszy )



Tak wyglądała kopułka starego aparatu ( nie wiem czy aparat tez )
Obrazek

A tak wygląda kopułka nowego / używanego aparatu ( nie wiem czy reszta tez:
Obrazek


Czy takie objawy może dawać tez walnięty czujnik Halla ?

PROSZĘ O PRZECZYTANIE TEGO POSTU, WIEM ZE DŁUGI ALE BARDZO PROSZĘ ORAZ O POMOC ALBO CHOCIAŻ JAKIEŚ POMYSŁY .
Avatar użytkownika
cronx
Czytacz
 
Posty: 91
Dołączył(a): 10 lis 2008, o 14:08
Lokalizacja: Płock

"Strzały" z rury wydechowej

 

Postprzez Marek87 » 26 kwi 2009, o 20:31

Wydaje mi się, że masz dobre podejrzenia z tym źle ustawionym zapłonem, mnie kiedyś strzelał z rury Trabant 1,1 była niezła zabawa :-D ale to był gaźnik więc wystarczyło ostro przegazować i zgasić i znowu odpalić a niedopalone paliwo wybuchało w wydechu. Wracając do tematu może być to kwestia źle ustawionego zapłon, a może to problem samego aparatu?? jakbyś znalazł kogoś kto ma taki sam jak Twój stary i przełożył to mógłbyś sprawdzić czy działa dobrze
Marek87
Czytacz
 
Posty: 150
Dołączył(a): 27 lip 2008, o 22:52
Lokalizacja: Łódzkie

Postprzez pitek23 » 26 kwi 2009, o 22:21

kolego jedz na ustawienie zapłonu na lampe :?:
pitek
pitek23
Czytacz
 
Posty: 21
Dołączył(a): 23 mar 2009, o 19:12
Lokalizacja: kalisz

Postprzez cronx » 29 kwi 2009, o 15:20

Siemka

Bylem na ustawianiu zapłonu i wyszło ze na biegu jałowym ma 860 obr/min i 5.9 czegoś tam ( wyświetlało się na tym urządzeniu z lampa ) , ale to jednak nie zapłon ponieważ przy dodaniu gazu właśnie to coś skacze raz na + raz na - nawet do 30 .

Niestety jest coraz gorzej golfik zaczyna bardzo szarpać podczas ruszania z miejsca najczęściej na 1 i 2 biegu , oraz silnik potrafi zgasnąć ;(

PROSZĘ O POMOC , RĘCE MI JUŻ OPADAJĄ ;( JEŚLI KTOŚ MIAŁ PODOBNY PROBLEM NIECH NAPISZE .
Avatar użytkownika
cronx
Czytacz
 
Posty: 91
Dołączył(a): 10 lis 2008, o 14:08
Lokalizacja: Płock


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 10 gości