SWAP z lpg

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

SWAP z lpg

Postprzez Rabbitec » 24 mar 2009, o 14:00

Słuchajcie mam 1.6 benzynke z lpg sekwencje IV gen. Nie traci na tym mocy ale jednak 75 KM to mało. Doczytałem się, że najtańsza opcja podniesienia mocy jest swap. Wrzucił bym npo. taki 2.0 gt zastanawiam sie czy instalacje lpg tez wtedy da sie przeinstalowac??
A no i czy jak bym wrzucił ten wiekszy silnik to czy skrzynie biegów też musze zmienić na odpowiednia??
Avatar użytkownika
Rabbitec
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 22 gru 2008, o 20:36
Lokalizacja: Trójmiasto

SWAP z lpg

 

Postprzez K@mil » 24 mar 2009, o 14:47

oczytałem się, że najtańsza opcja podniesienia mocy jest swap. Wrzucił bym npo. taki 2.0 gt zastanawiam sie czy instalacje lpg tez wtedy da sie przeinstalowac??


Tak gaz tez da rade przelozyc...


A no i czy jak bym wrzucił ten wiekszy silnik to czy skrzynie biegów też musze zmienić na odpowiednia??


Bylo juz mnóstwo tematow na temat swapa silnika ;] ...
Tak skrzynia tez bedzie potrzebna oraz wiazki elektryczne i Ecu...

Skrzynia biegów w 1.6 jest wogole inna niz w 1.8 2.0 :)
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez Rabbitec » 25 mar 2009, o 12:44

A jak z przełożeniem LPG ?
Avatar użytkownika
Rabbitec
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 22 gru 2008, o 20:36
Lokalizacja: Trójmiasto

Postprzez Shmatan » 25 mar 2009, o 14:04

jak masz sekwencje to przełożysz
Jeżeli byś miał 2gen. to do 2.0 16V nie bardzo (no bo o nim chyba myślisz)
Avatar użytkownika
Shmatan
Czytacz
 
Posty: 58
Dołączył(a): 11 sty 2009, o 20:12
Lokalizacja: Rzeszów

Postprzez Rabbitec » 25 mar 2009, o 20:40

No jak najbardziej o 2.0 16V. Z tym ze jak kolega tu pisal musialbym sporo innych czesci wymieniac i zastanawiam sie jak finansowo by to wygladalo i czy podolam.

A jak bym zmianial na ten 1.6 - 101 KM to tez tyle grzebania by przy tym bylo czy w tym przypadku tylko silnik bo jest tej samej wielkosci???
Avatar użytkownika
Rabbitec
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 22 gru 2008, o 20:36
Lokalizacja: Trójmiasto

Postprzez Shmatan » 26 mar 2009, o 07:29

wszystko zależy od osprzetu tego 1.6 - skrzyni, komputerka, elektryki. Musiałbyś poszukać na necie jaki silnik miał jaki sprzęt w standardzie, i wtedy porównać z tym co masz położone.

Pojemność to nie wszystko - np. 1.9d i 1.9tdi (afn) to też taka sama pojemność, a ten drugi ma prawie 2 razy większa moc
Avatar użytkownika
Shmatan
Czytacz
 
Posty: 58
Dołączył(a): 11 sty 2009, o 20:12
Lokalizacja: Rzeszów

Postprzez seb » 26 mar 2009, o 09:14

posluchaj, z tego co masz pedziwiatra nie zrobisz zwlaszcza ze w wersji oszczednej z gazem, najepiepej by byl znalesc drygiego golfa z wiekszym sielnikiem dla Ciebie i nie bawic sie w przekladki, takie moje zdanie.
seb
 

Postprzez Rabbitec » 26 mar 2009, o 10:42

też mi to przeszło przez myśl bo koszt takiego swapa swoje kosztuje wiec zmiana wózka ma mocniejszy bylo by pewnie tańsze i mniej problemowe.

Dziękuję wszystkim za rady i pozdrawiam
Avatar użytkownika
Rabbitec
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 22 gru 2008, o 20:36
Lokalizacja: Trójmiasto

Postprzez seb » 26 mar 2009, o 13:11

Rabbitec, sam wpadles na najlepsze rozwiazanie, jesli obecny golf sie nie sypie jezdzil bym nim i szukam tego jedynego, i niech Ci sie nie spoeszy za zakupem warto czasami poczekac.
seb
 

Postprzez rogal133 » 26 mar 2009, o 17:41

i jesli bys zalozyl silnik od gti to wypadaloby z tylu zalozyc tarcze zamiast bebnąw a wtedy piasta jest na 5 szpilek no i z przodu jest podobnie inne piasty hamulce wentylowane i w ogole w gti rozni sie troche przednie zawieszenie
Avatar użytkownika
rogal133
Badacz tematu
 
Posty: 350
Dołączył(a): 31 gru 2008, o 18:04
Lokalizacja: RadziejóVW


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości