Syczenie przy dodawaniu Gazu

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Syczenie przy dodawaniu Gazu

Postprzez Forcebasser » 12 wrz 2010, o 01:31

Witam mam taki problem z Golf 3 1.6 AEK - 101 koni.

Przy dodawaniu gazu słychać syczenie spod maski. Tłumik środkowy i końcowy został wymieniony. Kawałek rurki który wychodzi z obudowy gdzie jest filtr powietrza też wymieniony. Żadnych nieszczelności w obudowie. Przepustnica OK - trzyma obroty na ok 800-900 i żadnych falowań. Jeszcze się zastanawiam nad dwoma przewodami które idą do kolektora z obudowy bo są już w niezbyt dobrym stanie... takie szmaciane...

Przy obrotach powyżej 2 tys. przy dodawaniu gazu słychać taki dziwny dżwięk ala syczenie... jak latająca pszczoła która wydaję dzwięki :D dodam że od roku już tak jeżdzę na tym ale ostatnio mnie to zaczeło denerwować... Dzwięk słychać od strony pasażera. Widoczny też jest spadek mocy silnika. Byłem u jednego i drugiego mechanika i powiedział mi że tak ma być :-/ Na komputerze też wszystko OK... Spalanie OK. Ma ktoś jakieś propozycje ???
Forcebasser
Berbeć
 
Posty: 20
Dołączył(a): 12 wrz 2010, o 01:13
Lokalizacja: Zawiercie

Syczenie przy dodawaniu Gazu

 

Postprzez PiJey88 » 12 wrz 2010, o 09:31

te silniki (AEK, AFT) mają kupe przewodów podciśnieniowych, nie wiem jak to jest w AEK, ale AFT ma zawór podciśnieniowy na kolektorze który zmienia kanał dolotowy, gdy któryś z przewodów jest przetarty, odpięty to słychać syczenie przy dodawaniu gazu, a zawór nie zmienia kanału dolotowego, przez co silnik traci na osiągach, jak masz klime to są też podciśnieniowe wchodzące do kabiny, pod deską po stronie pasażera wewnątrz auta jest podciśnieniowa klapka zamykająca obieg (obieg zamknięty/otwarty), tam też moze być coś nie tak, i na to bym stawiał jak mówisz ze słychać po stronie pasażera
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Forcebasser » 12 wrz 2010, o 10:50

Tak jest klima :D która nie jest sprawa a w tym roku już raczej nie będę jej uruchamiał... Jest nawet jeden z tyłu przewód za silnikiem który jest całkiem obcięty :D Nie wiem czy tak ma być czy to jest przewód jakiś który skrapla wodę albo coś... Ogólnie przewody od klimy są w stanie tragicznym... mogę porobić jakieś fotki jak to wygląda...

[ Dodano: 2010-09-12, 12:49 ]
Więc tak :
Tutaj ten kawałek rury srebrnej który wymieniłem od obudowy z filtrem :
http://sep12.imghost.us/EbRi.jpg

Tutaj widać te przewody szmaciane od obudowy czarny i brązowy na dół - nie wiem czy one mają jakiś wpływ :
http://sep12.imghost.us/ViWr.jpg

Tutaj przewody które wchodzą do kabiny i ten dziwiny obcięty - też nie wiem czy one mają wpływ na syczenie :
http://sep12.imghost.us/LAf2.jpg
http://sep12.imghost.us/C9Lf.jpg
http://sep12.imghost.us/pW2r.jpg
Forcebasser
Berbeć
 
Posty: 20
Dołączył(a): 12 wrz 2010, o 01:13
Lokalizacja: Zawiercie

Postprzez pablomed » 12 wrz 2010, o 14:50

ten obcięty nie jest obciety wypływa nim woda skroplona z klimy.A czy szmaciene są nieszczelne - to nie możesz sam zobaczyć, poruszać, posłuchać?
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 64 gości