Szalejące obroty

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Szalejące obroty

Postprzez Darek76 » 22 paź 2009, o 13:50

Witam wszystkich. Golf 3 1.6 ABU 1993 rok. Problem polega na tym ze po uruchomieniu samochodu obroty wskakują na 2000 obrotów i nie spadają. W trasie podczas zmiany biegów , wciskając sprzęgło obroty wzrastają zamiast spadać. Czy wina leży po stronie silnika krokowego, czy też jest inna tego przyczyna? Bardzo proszę o pomoc. Silnik z instalacją gazową.
Darek76
Berbeć
 
Posty: 18
Dołączył(a): 2 lis 2008, o 16:05
Lokalizacja: Włocławek

Szalejące obroty

 

Postprzez Skubi » 22 paź 2009, o 18:53

Prawdopodobnie to silnik krokowy, ale sprawdź czy nie masz lewego powietrza.
Skubi
Czytacz
 
Posty: 41
Dołączył(a): 1 wrz 2008, o 19:44
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez Darek76 » 22 paź 2009, o 18:56

gdzie mam sprawdzić to lewe powietrze? z tyłu monowtrysku?- jak wychodzą te dwa wężyki, podstawę monowtrysku?
Darek76
Berbeć
 
Posty: 18
Dołączył(a): 2 lis 2008, o 16:05
Lokalizacja: Włocławek

Postprzez Skubi » 22 paź 2009, o 20:20

Uszczelka pod przepustnicą i okolice
Skubi
Czytacz
 
Posty: 41
Dołączył(a): 1 wrz 2008, o 19:44
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez gluszek » 23 paź 2009, o 11:24

zamiast krokowca proponuję zamontować śrubkę z regulacją dawki gazu... Ja zrobiłem tak u siebie i wszystkie problemy znikły... Podjedź do gazownika i będzie wiedział o co chodzi na pewno...
GOLF 3 by głuszek
kliknij i napisz co o nim sądzisz...
Avatar użytkownika
gluszek
Members
 
Posty: 1105
Dołączył(a): 31 lip 2008, o 23:54
Lokalizacja: Poland

Postprzez Darek76 » 23 paź 2009, o 13:19

Panowie, dzięki bardzo za zainteresowanie, podjadę do gazownika i zapyam co o tym sądzi. Byłem również dzisiaj u znajomego mechanika i nie stwierdził nieszczelności związanych z lewym powietrzem.

[ Dodano: 2009-10-23, 13:25 ]
gluszek, Kolego mam prośbę do ciebie. Jeżeli masz oryginalny silnik krokowy Bosch-a, czy mógłbys podac mi jego numer?
Darek76
Berbeć
 
Posty: 18
Dołączył(a): 2 lis 2008, o 16:05
Lokalizacja: Włocławek

Postprzez Skubi » 23 paź 2009, o 23:30

Ale tu nie chodzi o silnik krokowy do gazu tylko silnik krokowy biegu jałowego.
Skubi
Czytacz
 
Posty: 41
Dołączył(a): 1 wrz 2008, o 19:44
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez Darek76 » 24 paź 2009, o 19:11

Czyli wszystko wskazuje na to że do wymiany jest silnik krokowy. Czy ktos może mi podać numer krokowego Bosch-a szesciopinowego? U mnie jest jakiś zamiennik.
Darek76
Berbeć
 
Posty: 18
Dołączył(a): 2 lis 2008, o 16:05
Lokalizacja: Włocławek

Postprzez Skubi » 26 paź 2009, o 22:38

Mój silniczek krokowy 6 pinowy ma nr 0 132 008 601
Skubi
Czytacz
 
Posty: 41
Dołączył(a): 1 wrz 2008, o 19:44
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez Darek76 » 27 paź 2009, o 13:30

Skubi, dzięki bardzo kolego za numer silniczka. Jak zdobędę i załoze podziele sie wrażeniami, mam nadzieje ze w tym tkwi przyczyna moich małych (wielkich ) problemów. Pozdrawiam wszystkich włascicieli golfiarzy.
Darek76
Berbeć
 
Posty: 18
Dołączył(a): 2 lis 2008, o 16:05
Lokalizacja: Włocławek

Postprzez marcin13110 » 23 gru 2009, o 19:28

to nie wina krokowca on jest od utzrmywania wolnych obrotów a nie wysokich , zobacz do czujnika polozenia przepustnicy, lub masz lewe powietrze, trzeba wymienic gume pod wtryskiem
marcin13110
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 23 gru 2009, o 18:19
Lokalizacja: biłgoraj

Postprzez Skubi » 27 gru 2009, o 13:46

marcin13110 napisał(a):to nie wina krokowca on jest od utzrmywania wolnych obrotów a nie wysokich , zobacz do czujnika polozenia przepustnicy, lub masz lewe powietrze, trzeba wymienic gume pod wtryskiem

hmm w samochodzie raczej nie ustawia sie wysokich obrotów. A w tym przypadku właśnie niskie obroty są za wysokie. dlatego podejrzany jest silnik krokowy.
Skubi
Czytacz
 
Posty: 41
Dołączył(a): 1 wrz 2008, o 19:44
Lokalizacja: Sosnowiec


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości

cron