Szarpanie na gazie + kontrolka smarowania

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Szarpanie na gazie + kontrolka smarowania

Postprzez poziomka707 » 4 sty 2010, o 21:53

witam Panowie ;-)
co niektórzy z Was już pomogli mi przy temacie ze sprzęgłem. Teraz znów proszę Was o pomoc i dobre rady :-D

otóż zauważyłam, że czasem mojemu Golfowi zdarza się podczas jazdy na gazie stracić obroty całkiem do 0 z 1500/2000/25000. Najpierw zapala się kontrolka smarowania, ona miga przez chwilkę, obroty spadają właśnie do 0 i auto się dławi. Po chwili wszystko wraca do normy. Z tym że przełącza się wówczas na benzynę. W czym może tkwić problem? Czy będzie to coś poważnego.
Wspomnę jeszcze że posiadam Golfa 3, silnik 1,6 +LPG, rocznik '94, 5 drzwiowy, ABS. Wtrysk jest chyba jednopunktowy, ale do końca nie jestem pewna.

Panowie, czy mogę znów liczyć na Waszą pomoc??
Z góry Wam dziękuję :-)
Avatar użytkownika
poziomka707
Czytacz
 
Posty: 24
Dołączył(a): 23 gru 2009, o 18:11
Lokalizacja: Piotrków

Szarpanie na gazie + kontrolka smarowania

 

Postprzez v1rooz » 4 sty 2010, o 21:57

ja bym podkrecil dawke gazu na poczatek dla sprawdzenia jak sie zachowa.

ps jasne ze mozesz liczyc na pomoc ;)
v1rooz
Members
 
Posty: 959
Dołączył(a): 21 lip 2009, o 21:22
Lokalizacja: Olsztyn

Postprzez prezesik » 4 sty 2010, o 22:00

poziomka707 napisał(a):25000
takie obroty to tylko w samolocie :lol: Jeżeli to silnik jednopunktowy (ABU) to prawdopodobnie do wyczyszczenia silniczek krokowy (gdy zacina się na różnych obrotach).
Jeżeli silnik wielopunktowy (AEE) to może być do wyczyszczenia przepustnica, potem adaptacja jej przez VAG (przez komputer).
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez poziomka707 » 4 sty 2010, o 22:01

v1rooz napisał(a):ja bym podkrecil dawke gazu na poczatek dla sprawdzenia jak sie zachowa.

ps jasne ze mozesz liczyc na pomoc ;)


bardzo dziękuję ;-)

a w jaki sposób podkręcić dawkę gazu? Jestem w stanie zrobić to sama??

[ Dodano: 2010-01-04, 21:03 ]
prezesso napisał(a):
poziomka707 napisał(a):25000
takie obroty to tylko w samolocie :lol: Jeżeli to silnik jednopunktowy (ABU) to prawdopodobnie do wyczyszczenia silniczek krokowy (gdy zacina się na różnych obrotach).
Jeżeli silnik wielopunktowy (AEE) to może być do wyczyszczenia przepustnica, potem adaptacja jej przez VAG (przez komputer).


no tak z tymi obrotami to może nieco zaszalałam :lol: ;-)
a gdzie znajduję się ten silniczek krokowy? czy sama sobie poradzę z nim?
Avatar użytkownika
poziomka707
Czytacz
 
Posty: 24
Dołączył(a): 23 gru 2009, o 18:11
Lokalizacja: Piotrków

Postprzez prezesik » 4 sty 2010, o 22:08

poziomeczko wskaż proszę który to z silników posiadasz (link z fotkami poniżej), wtedy zaczniemy radzić.

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=182296&start=0
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez poziomka707 » 4 sty 2010, o 22:34

prezesso napisał(a):poziomeczko wskaż proszę który to z silników posiadasz (link z fotkami poniżej), wtedy zaczniemy radzić.

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=182296&start=0


to będzie to zdjęcie ;-)
1.6 ABU 75 KM 92 - 94
Avatar użytkownika
poziomka707
Czytacz
 
Posty: 24
Dołączył(a): 23 gru 2009, o 18:11
Lokalizacja: Piotrków

Postprzez v1rooz » 4 sty 2010, o 22:37

poziomka707 napisał(a):v1rooz napisał/a:
ja bym podkrecil dawke gazu na poczatek dla sprawdzenia jak sie zachowa.

ps jasne ze mozesz liczyc na pomoc ;)


bardzo dziękuję ;-)

a w jaki sposób podkręcić dawkę gazu? Jestem w stanie zrobić to sama??


zapewne masz instalacje drugiej generacji wiec przy takiej kulce srebrnej bedziesz miala srubeczke i przekrec ja w prawa strone o polowe obrotu zwyklym srubokretem ;)
v1rooz
Members
 
Posty: 959
Dołączył(a): 21 lip 2009, o 21:22
Lokalizacja: Olsztyn

Postprzez poziomka707 » 4 sty 2010, o 22:43

a czy problem może leżeć np. w elektronice?? bądź w zapłonie?
Avatar użytkownika
poziomka707
Czytacz
 
Posty: 24
Dołączył(a): 23 gru 2009, o 18:11
Lokalizacja: Piotrków

Postprzez v1rooz » 4 sty 2010, o 22:56

Nie zaplon raczej jest ok bo nie musisz go krecic kilka razy zeby odpalil?

a elektornika no chyba ze cos przy przekazniku sie dzieje ale watpie w to.
v1rooz
Members
 
Posty: 959
Dołączył(a): 21 lip 2009, o 21:22
Lokalizacja: Olsztyn

Postprzez poziomka707 » 4 sty 2010, o 23:00

v1rooz napisał(a):Nie zaplon raczej jest ok bo nie musisz go krecic kilka razy zeby odpalil?

a elektornika no chyba ze cos przy przekazniku sie dzieje ale watpie w to.


akumulator został wymieniony na nowy, więc odpala błyskawicznie, żadnych dławień i kręcenia.
Tylko tak jak pisałam wcześniej podczas jazdy zdarzają mu się takie dziwne zachowania, ale nie zawsze i nie każdego dnia.
Avatar użytkownika
poziomka707
Czytacz
 
Posty: 24
Dołączył(a): 23 gru 2009, o 18:11
Lokalizacja: Piotrków

Postprzez v1rooz » 4 sty 2010, o 23:10

tak jak mowie najpierw podkrec dawke gazu i sie przejedz i zobacz jak sie sprawa przedstawia ;) bo na to mi wyglada ze trzeba podkrecic i bedzie ok
v1rooz
Members
 
Posty: 959
Dołączył(a): 21 lip 2009, o 21:22
Lokalizacja: Olsztyn

Postprzez prezesik » 5 sty 2010, o 13:05

mi to wygląda na zabrudzony silniczek krokowy
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości