SZARPANIE NA LPG PRZY PRZYSPIESZANIU I NIERÓWNE OBROTY Pb

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

SZARPANIE NA LPG PRZY PRZYSPIESZANIU I NIERÓWNE OBROTY Pb

Postprzez radek1919 » 31 paź 2009, o 20:39

WITAM WSZYSTKICH KLUBOWICZÓW

MOIM PROBLEMEM JEST SZARPANIE NA LPG PRZY PRZYSPIESZANIU I NIERÓWNE OBROTY Pb
NIE MAM POJĘCIA CO SIE DZIEJE

MAM GOLFA CL 1600 Z 1996 ROKU INSTALACJA SEKWENCYNA WIELOPUNKTOWY WTRYSK GAZU
DWA LATA SWIETNIE CHODZIŁ NA GAZIE I W PEWNYM MOMENCIE NAGLE COŚ SIE POPSUŁO PYTANIE TYLKO CO?????????????????????????????????????????????


GAZOWNICY NACIĄGAJĄ MNIE NA KOLEJNE NAPRAWY I NIC NIE POMAGA

WYMIENIŁEM

PALEC I KOPUŁKĘ
SWIECE
PRZEWODY
FILTRY GAZU


proszę o pomoc :?:
rado
radek1919
Czytacz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 12 lis 2007, o 10:55
Lokalizacja: Świętokrzyskie

SZARPANIE NA LPG PRZY PRZYSPIESZANIU I NIERÓWNE OBROTY Pb

 

Postprzez v1rooz » 31 paź 2009, o 23:17

membrana wymieniona ? nie sparciala ?
v1rooz
Members
 
Posty: 959
Dołączył(a): 21 lip 2009, o 21:22
Lokalizacja: Olsztyn

Postprzez BORYSKA » 1 lis 2009, o 07:42

radek1919, spróbuj tankować zatankować samochód na innej stacji. jak nie pomoże to pomyślimy co dalej
Dowolne urządzenie, uszkodzone w dowolny sposób (z wyjątkiem całkowitego zniszczenia),będzie doskonale działało w obecności wykwalifikowanego personelu naprawczego. :-)
Avatar użytkownika
BORYSKA
Badacz tematu
 
Posty: 235
Dołączył(a): 26 lis 2008, o 18:04
Lokalizacja: Okolice Krakowa... KPR

Re: SZARPANIE NA LPG PRZY PRZYSPIESZANIU I NIERÓWNE OBROTY P

Postprzez terfox » 1 lis 2009, o 18:54

sprawdz odmę i ją wyczyść ma to ogromne znaczenie dla pracy silnika a mechanicy zanim na to wpadną wymienią ci wszystko. objawy masz na odmę, a na tym forum 80% nie wie co to jest a niektórzy więcej czasu spędzają tu jak przy samochodach. Przy czyszczeniu odmy odkręć obudowę przepustnicy i ją wyczyść pb. jak masz pytania to napisz na gg
Avatar użytkownika
terfox
Czytacz
 
Posty: 39
Dołączył(a): 23 sie 2009, o 18:27
Lokalizacja: świecie

Postprzez radek1919 » 1 lis 2009, o 20:23

stacja nie ma znaczenia tankuję na statoil chyba dobre paliwo mają jutro będe walczył z odmą faktycznie może to być to:)
rado
radek1919
Czytacz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 12 lis 2007, o 10:55
Lokalizacja: Świętokrzyskie

Postprzez Pawel_K » 1 lis 2009, o 20:43

Jak mówisz, że szarpie na PB to poleciłbym najpierw diagnozę VAGiem.
Pawel_K
Czytacz
 
Posty: 27
Dołączył(a): 1 lis 2009, o 09:29
Lokalizacja: Kielce

Postprzez radek1919 » 1 lis 2009, o 21:36

Kurcze co do tego VAGu to wszędzie są instalki ale albo linki nie działają a jak działa to program nie po polsku do tego nie wiem czy można kupić interfejs za 40 zł. czy to wogóle zadziała bo interfejsy sa nawet za 400 zł na allegro jak ktoś by miał instalkę to prosił bym o wysłanie na maila radek1919@vp.pl

[ Dodano: 2009-11-01, 20:39 ]
TERFOX jakbyś mogł opisz mi w skrócie jak dobrać sie do tej odmy i jak to dokładnie wyczyścić zauważyłem ze w zeszłym roku pod okrągłym filtrem powietrza było takie rozpuszczone masełko ale powycierałem i było oki faktycznie kłopoty zaczeły sie jak zrobiło sie chłodniej
rado
radek1919
Czytacz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 12 lis 2007, o 10:55
Lokalizacja: Świętokrzyskie

Postprzez terfox » 1 lis 2009, o 21:58

ok
Avatar użytkownika
terfox
Czytacz
 
Posty: 39
Dołączył(a): 23 sie 2009, o 18:27
Lokalizacja: świecie

Postprzez krzysiek_k55 » 2 lis 2009, o 10:17

kolego napisz na priv podam ci namiary an goscia tylko on to zrobi 15min roboty to samo miałem on jest z okolic jarosławia 20zeta zapłaciłem
krzysiek_k55
Czytacz
 
Posty: 26
Dołączył(a): 30 sty 2009, o 15:56
Lokalizacja: Wola Zarczycka

Postprzez Zaba2 » 2 lis 2009, o 17:42

Witam, kolego wyzej mozesz napisac co jest rozwiazaniem tej zagadki.
Ja ze swojej strony mialem dokladnie to samo nawet tu o tym pisalem i chyba podalem rozwiazanie problemu. To wina przestawionego zaplonu w moim przypadku.
Avatar użytkownika
Zaba2
Czytacz
 
Posty: 139
Dołączył(a): 13 cze 2008, o 12:13
Lokalizacja: Olkusz

Postprzez terfox » 3 lis 2009, o 11:16

Widzisz kolego mówiłem że ogromne znaczenie ma odma i jej stan techniczny tym bardziej na zimę, jeśli skaczą obroty a jesteśmy pewni co do prądów należy spojrzeć na jołowym biegu na młotek silnika krokowego jeśli silniczek krokowy nie koryguje ustawień a obroty falują (tak jak by wchodził na ssanie i schodził z nich) albo podczas jazdy szarpie i ma problemy z paleniem(ostatnia faza zapchane całkowicie) należy zdjąć pokrywę motoru odmę i obudowę przepustnicy i wyczyścić odmę z syfu. Jak się komuś chce to co 2 wymianę oleju zdejmuje się miskę i czyści się maż z miski aby nie wędrowała po obiegu. Maż w silniku ma każdy jest to naturalne zachowanie się oleju, tylko że przy gazie występuje w większej ilości ze względu na większą temperaturę silnika pracującego na gazie.
Avatar użytkownika
terfox
Czytacz
 
Posty: 39
Dołączył(a): 23 sie 2009, o 18:27
Lokalizacja: świecie

PRZYCZYNA SZARPANIA

Postprzez radek1919 » 3 lis 2009, o 19:32

TERFOX miał rację odma zawalona masełkiem z oleju po wyczyszczeniu silnik pracuje jak w 1996 roku gdy zjeżdzał z taśmy produkcyjnej szarpanie ustało znacznie lepiej pali oraz obroty ustabilizowały sie WIELKIE DZIĘKI TERFOX ZAOSZCZĘDZIŁEM 500 ZŁ ZA WYMIANĘ SPRAWNEGO PAROWNIKA :-D
rado
radek1919
Czytacz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 12 lis 2007, o 10:55
Lokalizacja: Świętokrzyskie


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości