szarpie&brak mocy

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Postprzez hard87 » 24 maja 2010, o 10:59

aha no zoabcze dzis to na tej skrzynce pisze system lambda, a powiedz mi od czego ona jest odpowiedzialna
Avatar użytkownika
hard87
Czytacz
 
Posty: 39
Dołączył(a): 28 kwi 2010, o 21:15
Lokalizacja: Bytom

 

Postprzez saladrus » 24 maja 2010, o 12:22

Najpierw wypnij el zawór z parownika i odpal na gazie i się przejedź ...

a najlepiej byś zrobił podłączając auto pod komputer .

sprawdź też w nocy czy Ci "nie skacze" iskra .... może jest przebicie gdzieś ...
w nocy odpal auto i otwórz maskę zobacz czy nie iskrzy w okolicach kabli , kopułki .
Avatar użytkownika
saladrus
Members
 
Posty: 839
Dołączył(a): 18 lip 2008, o 20:57
Lokalizacja: Duszniki Zdrój

Postprzez hard87 » 24 maja 2010, o 20:02

no koledzy myślałem cos nad takim zestawem http://aukcjewp.wp.pl/item1047350036_pr ... _polo.html,
http://www.allegro.pl/item1044708090_ko ... _audi.html


co myślicie i to rozwiąże mój problem??
Avatar użytkownika
hard87
Czytacz
 
Posty: 39
Dołączył(a): 28 kwi 2010, o 21:15
Lokalizacja: Bytom

Postprzez saladrus » 24 maja 2010, o 23:11

ja wymieniłem kopułkę i palec , kopułka (bosch 35zł)
palec (beru 14zł)
i nie pomogło .
ale zawsze można wymienić nic nie zaszkodzi .
Próbowałeś moich rad ??
Avatar użytkownika
saladrus
Members
 
Posty: 839
Dołączył(a): 18 lip 2008, o 20:57
Lokalizacja: Duszniki Zdrój

Postprzez hard87 » 25 maja 2010, o 10:27

kolego mam rozumiec że ten elektryczny zawór parownika to jest system lambda?? czy nie bo nie wiem gdzie moge szukac takiego czegos,a druga sprawa mam to samo na Pb
Avatar użytkownika
hard87
Czytacz
 
Posty: 39
Dołączył(a): 28 kwi 2010, o 21:15
Lokalizacja: Bytom

Postprzez saladrus » 25 maja 2010, o 12:03

Wypnij kabelki z elektrozaworu na parowniku i odpal na gazie ,może on akurat się wiesza ,
jak nie pomoże to wypnij wtyczkę z systemu lambda i wtedy sprawdź .
Avatar użytkownika
saladrus
Members
 
Posty: 839
Dołączył(a): 18 lip 2008, o 20:57
Lokalizacja: Duszniki Zdrój

Postprzez hard87 » 25 maja 2010, o 12:15

ok to wypnę kabel z parownika i zobacze co bedzie a jak nie to z systemu lambda
Avatar użytkownika
hard87
Czytacz
 
Posty: 39
Dołączył(a): 28 kwi 2010, o 21:15
Lokalizacja: Bytom

Postprzez saladrus » 25 maja 2010, o 12:39

jak nie pomoże to podjedz gdzieś gdzie mają kompa ... szybko zdiagnozują problem
Avatar użytkownika
saladrus
Members
 
Posty: 839
Dołączył(a): 18 lip 2008, o 20:57
Lokalizacja: Duszniki Zdrój

Postprzez hard87 » 25 maja 2010, o 18:58

ja wiem tylko nie bede dawal "frajerowi"60zł za zdiagnozowanie wolałbym komuś z forum dać zarobić

[ Dodano: 2010-05-25, 19:16 ]
koledzy a co powiecie na kable WN JANMOR?? znacie takie cos? co chodze po sklepach to słysze o tej firmie
Avatar użytkownika
hard87
Czytacz
 
Posty: 39
Dołączył(a): 28 kwi 2010, o 21:15
Lokalizacja: Bytom

Postprzez rafik » 25 maja 2010, o 22:52

I jak? dałeś sobie z tym rady?
rafik
Czytacz
 
Posty: 35
Dołączył(a): 22 mar 2007, o 00:34
Lokalizacja: szubin

Postprzez hard87 » 26 maja 2010, o 11:20

jeszcze nie rozglądam się za tymi częściami,a atakować bede dopiero we wtorek w przyszył tygodniu bo wtedy bede miał $ ale to co polecał mi saladrus, to w pewnym momencie jak odpiąłem ten system lambda a uto stało na odpalonym silniku wydawało mi sie że jest ok ale po 5 min nie schodziła z obrotów były za wysokie (tak jakby ciagle na ssaniu był) zobaczę jak wymienię te czesci co sie bedzie działo.Ale wydaje mi się że bez ingerencji Vag-a nie bedzie dobrze
Avatar użytkownika
hard87
Czytacz
 
Posty: 39
Dołączył(a): 28 kwi 2010, o 21:15
Lokalizacja: Bytom

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 33 gości

cron