Szarpie i muli po 4 tys obrotów

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Szarpie i muli po 4 tys obrotów

Postprzez guzik517 » 1 lut 2014, o 10:25

Witam. mam pewien problem z moim golfem. stojąc w miejscu na luzie wkreca sie fajnie na obroty, natomiast na wyzszych biegach (3,4,5) dochodzi do 4tys obrotów i go muli,szarpie i przewaznie dalej nie pojdzie. Na biegach 1 i 2 dojdzie do odciecia ale czuc roznice po minieciu 4tys. Autko smiga o niebo lepiej na gazie lecz nadal tkwi problem po dojsciu do tych 4tys obrotów. Możecie sobie wyobrazic jak wyglada wyprzedzanie(redukcja biegu 4tys i zamiast do przodu to stoje na rowno). Golfik posiada silnik 1.6 GT 101 KM. Pomocy
Guzik517
guzik517
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 30 sty 2014, o 22:52
Lokalizacja: tarnów

Szarpie i muli po 4 tys obrotów

 

Postprzez orbit1995 » 8 lut 2014, o 15:46

Witaj, u mnie w 1.6 AFT 101KM jest podobnie, czy na benzynie czy na lpg muli go po 4tyś. Masz jakieś błędy na vagu/? Jaką masz instalacje LPG?
Rozwiązałeś już ten problem?
Pozdrawiam
orbit1995
Czytacz
 
Posty: 53
Dołączył(a): 19 lip 2013, o 18:47
Lokalizacja: VVGOLF.PL

Postprzez guzik517 » 9 lut 2014, o 16:31

Siemka na vagu wyskakuje tylko jakiś błąd odnośńie sondy ale podobno to przez to ,że jeżdże na gazie i czyta błędną mieszanke. Gaz mam sekwencyjny ale jaki dokłądnie to nie powiem Ci teraz, napewno nie BRC. Mam dziurawy wąż odmy i od tego zaczne. Jeśli to nie to , będę szukał dalej. Dam znać co i jak. Pozdro, 5. ;-)

[ Dodano: 2014-02-12, 20:32 ]
Niestety po wymianie węży odmy nadal to samo. bede próbował dalej
Guzik517
guzik517
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 30 sty 2014, o 22:52
Lokalizacja: tarnów

Postprzez orbit1995 » 20 lut 2014, o 16:55

Może ktoś inny miał już z tym doczynienia?
Prosimy o jakieś porady;)
VAG nic nie pokazuje;/
orbit1995
Czytacz
 
Posty: 53
Dołączył(a): 19 lip 2013, o 18:47
Lokalizacja: VVGOLF.PL

Postprzez Reiven » 21 lut 2014, o 00:05

Błąd sondy nie ma nic wspólnego z gazem (no chyba że gaziarze coś zrypali przy montażu). Opcje są dwie, albo sona zwyczajnie się skończyła albo silnik łapie gdzieś lewiznę (np. przez dziurawą odmę).
Pytanie czy masz błąd 537 z opisem 18-00 upper regulation czy 19-00 lower regulation, to wiele wyjaśni.
VW Power
Avatar użytkownika
Reiven
Gaduła
 
Posty: 462
Dołączył(a): 26 wrz 2008, o 10:48
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez guzik517 » 27 lut 2014, o 23:10

posprawdzalem swiece, kable, wyczyścilem przepustnice, kopułke i wszystko co sie dalo i na benzynie o niebo lepiej a na gazie nie da sie jechac tak szarpie :-( dzis bylem u gaziarzy i ustawili od nowa gaz i wyjechalem znow autkiem o pelnej mocy tak jak za dawnych dobrych czasów (przynajmniej na gazie jest idealnie) , a co do paliwa to jeszcze cos go boli ale przynajmniej zbiera sie dobrze i mijajac 4 tysiace idzie do odciecia (wolno bo wolno ale idzie) co jeszcze nie dawno bylo niemozliwe :-)
Guzik517
guzik517
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 30 sty 2014, o 22:52
Lokalizacja: tarnów

Postprzez orbit1995 » 1 mar 2014, o 15:01

Ja niedawno zmieniałem przewody zapłonowe świece palec kopułkę i cały aparat zapłonowy - co prawda tylko świece kupiłem NGK, reszta sentech, bo niestety fundusze nie pozwalały ;/ . Przepustnicy nie ruszałem.
Muszę wymienić uszczelkę pod pokrywą zaworów i głowicą. Tylko nie wiem jaką kupić, jak myślicie? korkową czy metalową? Do tego trochę czerwonego sylikonu?; )
orbit1995
Czytacz
 
Posty: 53
Dołączył(a): 19 lip 2013, o 18:47
Lokalizacja: VVGOLF.PL

Postprzez guzik517 » 22 mar 2014, o 20:37

No u mnie teraz na gazie fajnie ale benzyna nie za bardzo.dławi go niekiedy no i muli sie po tych 4 tysiacach. sonda mi nie dziala i tez nie wiem bo mam kata wyrzuconego i strumienice zamiast a ponadto przelotowy tłumik. trafiam na samych mechaników co im powiem jak jest i pół auta bym musiał wymienić a żaden nie wsiadł do niego nawet :zly:
Guzik517
guzik517
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 30 sty 2014, o 22:52
Lokalizacja: tarnów

Postprzez trollu » 22 mar 2014, o 21:30

hall do wymiany na 99%
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez pablomed » 23 mar 2014, o 17:49

jeśli masz możliwość żeby podłączyć auto do komputera to ta usterka powinna wyjść, ale jak kolega wyżej najprawdopodobniej zepsuł się czujnik halla w aparacie zapłonowym, a takie same objawy da jeśli ktoś kręcił aparatem zapłonowym i zostawił go w złej pozycji.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 32 gości