szarpie jak jest ciepły

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

szarpie jak jest ciepły

Postprzez dlugi422 » 9 kwi 2011, o 18:29

Jak rano odpale ,(pochodzi troche na benzynie i przełaczy na gaz) dam gaz to autko idzie jak burza . po jakimś czasie jak poczuje ciepłe powietrze to już musze powoli naciskac na gaz bo jak za bardzo nacisne to szarpie. czujnik temperatury wymieniłem(wentylator wlancza sie i silnik daje cieplo)
dlugi422
Czytacz
 
Posty: 57
Dołączył(a): 22 mar 2011, o 08:33
Lokalizacja: dolny śląsk

szarpie jak jest ciepły

 

Postprzez aadrian.j » 10 kwi 2011, o 11:38

Mam podobny problem. Jeśli silnik się rozgrzeje to czasem, nie zawsze ma momenty że szarpie na gazie i nie wkręca się dobrze na obroty. Na benzynie jest wszystko idealnie. Mam wymienione przewody, świece, termostat. Czy może to być kwestia niewyregulowania instalcji gazowej ??
aadrian.j
Berbeć
 
Posty: 1
Dołączył(a): 1 kwi 2011, o 00:11
Lokalizacja: LBL

Postprzez sweetboy90 » 10 kwi 2011, o 11:56

najlepiej jak skoczycie do gazownika i wszystko wam powie :ok:
Avatar użytkownika
sweetboy90
Badacz tematu
 
Posty: 329
Dołączył(a): 21 maja 2009, o 19:51
Lokalizacja: Śrem Ostrowo

Postprzez pablomed » 10 kwi 2011, o 15:30

aadrian.j napisał(a):Czy może to być kwestia niewyregulowania instalcji gazowej
bardzo możliwe, po prostu póki sonda nie zacznie działać i wpływac na ustawienie silniczka krokowego to w pozycji środkowej jest ok, a jak zaczeni dzaiałać to powoduje chwilowo nadmierne zamknięcie krokowa - kwestia regulacji, zmniejszyć ilość kroków w dół
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Re: szarpie jak jest ciepły

Postprzez PabloSBT » 10 kwi 2011, o 16:01

dlugi422 napisał(a):Jak rano odpale ,(pochodzi troche na benzynie i przełaczy na gaz) dam gaz to autko idzie jak burza . po jakimś czasie jak poczuje ciepłe powietrze to już musze powoli naciskac na gaz bo jak za bardzo nacisne to szarpie. czujnik temperatury wymieniłem(wentylator wlancza sie i silnik daje cieplo)

jaka masz instalację ?? II generacji ? jak tak to sprawdź czy masz dobrze tps podpięty powinien być podpięty pod szaro niebieski kabelek bodajże to jest pin 2 :)
PabloSBT
Members
 
Posty: 955
Dołączył(a): 14 sie 2009, o 11:06
Lokalizacja: TKI | Kielce

Postprzez dlugi422 » 10 kwi 2011, o 16:15

Gaz mam 2 generacji lecz silnik krokowy mam przerobiony na śrube. a co do TPS to sprawdziłem i pierwszy kabelek (od lewej będąc na wprost auta ) jest jakby wyciągniety z kostki (może sam wypadł ). Od czego on jest ? wpiąć go do kostki , może ma tak być --GAZ????
dlugi422
Czytacz
 
Posty: 57
Dołączył(a): 22 mar 2011, o 08:33
Lokalizacja: dolny śląsk

Postprzez PabloSBT » 10 kwi 2011, o 16:45

dlugi422 napisał(a):Gaz mam 2 generacji lecz silnik krokowy mam przerobiony na śrube. a co do TPS to sprawdziłem i pierwszy kabelek (od lewej będąc na wprost auta ) jest jakby wyciągniety z kostki (może sam wypadł ). Od czego on jest ? wpiąć go do kostki , może ma tak być --GAZ????
pin 2i4 jest od położenia przepustnicy wepnij ten pierwszy pin w tą kostkę
a długo masz już gaz założony ?? jeśli nie masz akuratora tylko śrubę to więc może to być wina złej dawki gazu za mało gazu dostaje i szarpie.
PabloSBT
Members
 
Posty: 955
Dołączył(a): 14 sie 2009, o 11:06
Lokalizacja: TKI | Kielce

Postprzez dlugi422 » 10 kwi 2011, o 16:54

2,3,4,pin jest we wtyczce a co do 1 wtykać go ? czy jechac na regulacje ?
dlugi422
Czytacz
 
Posty: 57
Dołączył(a): 22 mar 2011, o 08:33
Lokalizacja: dolny śląsk

Postprzez pablomed » 10 kwi 2011, o 17:36

Póki nie założysz krokowca to masz I-generację i tylko dwie śruby do regulacji - ta na węzu i drugą na parowniku, i na razie żadnych kabelków nie podłączaj do TPS. Opisy regulacji I generacji są w necie
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez PabloSBT » 10 kwi 2011, o 18:06

ja bym na twoim miejscu go podpiął w jakimś celu on tam jest skoro tak wyszedł z fabryki pablomed jemu chodzi o pin który jest podpięty w standardzie a nie o dodatkowy kabelek od komputera gazu.

Podepnij ten kabelek i się przejedź jeśli będzie to samo to trzeba podregulować lpg, czasami o taką pierdułkę jak głupi kabelek wrzuca się dużo pieniędzy w samochód żeby wymienić niepotrzebnie dobre części u mnie wyleciał 2gi pin przy tpsie (od gazu) i nie moglem przekroczyć 3 tys obr bo już parskał a prędkość maksymalna z gazem w podłodze była 90 KM/h i za pierona więcej się nie chciał rozpędzić :-P
PabloSBT
Members
 
Posty: 955
Dołączył(a): 14 sie 2009, o 11:06
Lokalizacja: TKI | Kielce

Postprzez pablomed » 10 kwi 2011, o 19:18

a słusznie chodzi o fabryczny kabel do TPS
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez dlugi422 » 11 kwi 2011, o 11:42

jutro odetne kabelki z wtyczką tps i przylutuje ten pierwszy kabelek. i spowrotem połącze te kabelki i wepne wtyczke . ale to dopiero jutro
dlugi422
Czytacz
 
Posty: 57
Dołączył(a): 22 mar 2011, o 08:33
Lokalizacja: dolny śląsk


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 41 gości