Szarpie na paliwie i troche na gazie (LPG)

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Szarpie na paliwie i troche na gazie (LPG)

Postprzez yahara » 19 lip 2012, o 16:10

Witam Panowie mam problem z moim golfem 1.8 benzyna + LPG a mianowicie.

- Gdy jade na benzynie jakies 80 km/h to zaczyna mi szarpać, przerywać ale jedzie dalej jak dojade np do śwaiteł i się zatrzymuje to zachowuje sie tak jak by miał zgasnąć obroty zchodzą. Dzieje się tak na rozgrzanym silniku gdy temperatura oleju jest 76 i idzie w gorę.

- Na gazie jest troche inaczej jedzie normalnie ale jak utrzymuje stałą prędkość np 90 km/h to też szarpnie ale bardzo delikatnie i prawie nie odczuwalnie. To też sie dzieje na rozgrzanym silniku.

Jest to dziwne trochę dla mnie myślę że to może być pompa paliwa lub monowtrysk. Na zimnym silniku jak odpale to obroty czy na benzynie czy na gazie idą w górę tak jak bym dawał gazu. Jak sie rozgrzeję to jest normalnie.

Może ktoś miał podobny problem i jest w stanie mi pomoć.
yahara
Czytacz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 19 lip 2012, o 15:47
Lokalizacja: wlkp

Szarpie na paliwie i troche na gazie (LPG)

 

Postprzez pietrasiak2 » 19 lip 2012, o 18:50

Mogły świece tzw ciepłotę stracić , jak dawno je wymieniałeś,filtry?Monowtrysk :-) jak by padł to na LPG by jechał.
Na twoim miejscu zrobił bym test jedynie z czujnikiem cieczy czyli jak jeździ bez niego oraz reset sterownika. Podpiął bym pod Vaga i wtedy dalej gdybał :-) :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez yahara » 19 lip 2012, o 20:08

czujnik cieczy działa raczej bo wentylator chodzi jak temtepatura idzie do góry. Ale zauważyłem że jak wróce z pracy to wentylator chodzi nawet 3godziny i musze wyjąć wtyczne żeby wyłączyć. Czasami sam sie wyłączy czemu tak się wiesza nie wiem :(
Ostatnio edytowano 20 lip 2012, o 21:18 przez yahara, łącznie edytowano 1 raz
yahara
Czytacz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 19 lip 2012, o 15:47
Lokalizacja: wlkp

Postprzez pietrasiak2 » 19 lip 2012, o 20:47

czujnik który steruje wentylatorem jest w chłodnicy nie myl ich i nie dziala dobrze skoro wyłączasz go ręcznie. Nie widziałem by po wyłączeniu auta wentylator pracował tak długo.Zdejmij ten z 4 pinami i sprawdź a tego z chłodnicy wymień od razu!!!! Rozwalisz sobie aku lub instalacja się poprzepala :-o
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez yahara » 20 lip 2012, o 21:17

Wymienie go napewno wiem gdzie ten czujnik jest juz do niego zaglądałem. A jak go odkręce to poleci mi płyn z chłodnicy czy nie ? A świece wymieniałem jakieś 4 miesiące temu na NGK i kable też Harta mam:( Ide sprawdzić jeszcze zaraz czy nie ma przebicia na kablach czy iskierki nie ida:)
yahara
Czytacz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 19 lip 2012, o 15:47
Lokalizacja: wlkp

Postprzez pietrasiak2 » 20 lip 2012, o 23:00

Restartowałeś ecu? Tak mi się zdaje ,że TPS się chrzani ale.... podepnij go do VAGa jak masz możliwość
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez Emiczka » 21 lip 2012, o 00:28

Jak dla mnie TPS bo miałam to samo.
Avatar użytkownika
Emiczka
VIP
 
Posty: 2205
Dołączył(a): 10 lis 2011, o 13:42
Lokalizacja: Łódź
Rocznik: 2003
Silnik: 1.6 passat B5fl
Paliwo: PB
Nadwozie: kombi

Postprzez pietrasiak2 » 21 lip 2012, o 00:49

niech zacznie od tych czujników TPS to trochę zabawy jest by dobrze ustawić :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez yahara » 21 lip 2012, o 09:23

W przyszlym tygodniu wybiore sie do mechanika żeby to sprawdzić bo tak nie da rady jezdzić. Żadna frajda jechać 80km cały czas jak można więcej :-) To mówicie ze potencjomert przepustnicy może to być. A jak się kupi nowy to też trzeba go ustawić? A gdzie wogóle znajduje sie wtyczka od VAGa w moim golfie 1.8 95r Wczoraj sprawdzałem kable od świec czy nie iskrzą odpaliłem go i było wszystko dobrze żadna iskiera nie idzie.
yahara
Czytacz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 19 lip 2012, o 15:47
Lokalizacja: wlkp

Postprzez pietrasiak2 » 21 lip 2012, o 12:40

Powinny być nad popielniczką pod zaślepkami w rzędzie włączników ogrzewania szyb , halogenu . :-) :-) :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez yahara » 21 lip 2012, o 12:52

Juz znalazłęm dzieki :-)

[ Dodano: 2012-07-21, 13:22 ]
Ide zresetować kompa odłącze na 30m aku i może coś to da :)
yahara
Czytacz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 19 lip 2012, o 15:47
Lokalizacja: wlkp

Postprzez Emiczka » 21 lip 2012, o 14:48

Tylko radziłabym ci wymienić cała przepustnice a nie tylko TPS bo i tak bo jakimś czasie są czary mary ;p
Avatar użytkownika
Emiczka
VIP
 
Posty: 2205
Dołączył(a): 10 lis 2011, o 13:42
Lokalizacja: Łódź
Rocznik: 2003
Silnik: 1.6 passat B5fl
Paliwo: PB
Nadwozie: kombi

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości