szarpie na PB i LPG 1.8

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

szarpie na PB i LPG 1.8

Postprzez zbychu.ns » 8 mar 2009, o 15:58

jak odpalam rano golfa to:
- nierówne obroty
- szarpie kastą
- jak przełącze na gaz (na zimno) to od razu gaśnie
- w czasie jazdy nie ma mocy (słabo reaguje na pedał gazu)
- kopci z rury na PB (rano - czarnym dymem)

pomoże ktoś? bo nie wiem co z tym zrobić.
Ostatnio edytowano 8 mar 2009, o 16:00 przez zbychu.ns, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
zbychu.ns
Berbeć
 
Posty: 15
Dołączył(a): 19 sty 2009, o 20:39
Lokalizacja: Nowa Sól

szarpie na PB i LPG 1.8

 

Postprzez K@mil » 8 mar 2009, o 16:03

hmm jak piszesz ze masz tak na PB i na LPG to ja bym podlaczyl golfa pod VAGA i zobaczyl co tam sie dzieje..


ps. co to za silnik 1.4 AMD ??
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez Stealth » 8 mar 2009, o 16:12

K@mil napisał(a):ps. co to za silnik 1.4 AMD ??


To jest ten... no... AMD Athlon albo Duron. :lol:
Avatar użytkownika
Stealth
Members
 
Posty: 1366
Dołączył(a): 4 lip 2007, o 14:42
Lokalizacja: Skrzyszów/Ostrów

Postprzez BORYSKA » 8 mar 2009, o 17:06

zbychu.ns napisał(a):kopci z rury na PB (rano - czarnym dymem)


Typowy objaw że nie pali ci na wszystkie gary. Do wymiany przewody wysokiego napięcia, kopułka rozdzielacza z palcem, a może nawet i świece...
Dowolne urządzenie, uszkodzone w dowolny sposób (z wyjątkiem całkowitego zniszczenia),będzie doskonale działało w obecności wykwalifikowanego personelu naprawczego. :-)
Avatar użytkownika
BORYSKA
Badacz tematu
 
Posty: 235
Dołączył(a): 26 lis 2008, o 18:04
Lokalizacja: Okolice Krakowa... KPR

Postprzez zbychu.ns » 8 mar 2009, o 18:23

"co do silnika'

silniki w golfie poza typem mają jeszcze podział na model (tak mam w książce golfa 3) ABD, AAS, ABS, 2e itp.

mogę podać lub wstawić te dane ;) a pytam o silnik, bo w drugim golfie mam takie problemy jak podałem w temacie. Zaraz zerknę do golfiny zgodnie z tym co podaliście.

[ Dodano: 2009-03-08, 19:35 ]
a może ktoś jeszcze by coś napisał???
Ostatnio edytowano 9 mar 2009, o 15:10 przez zbychu.ns, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
zbychu.ns
Berbeć
 
Posty: 15
Dołączył(a): 19 sty 2009, o 20:39
Lokalizacja: Nowa Sól

Postprzez Stealth » 8 mar 2009, o 21:14

Cały układ zapłonowy do sprawdzenia bądź wymiany, silnik może już być wyjeżdzony - nie ciągnie Ci oleju? A co do gazu - filtry czyste? Powietrza i gazu? Regulacji dokonujesz zawsze po przeglądzie i wymianie filtrów? Nie wiem czasem czy można to jeszcze powiązać z czujnikiem Halla. Ale na początek sprawdź to co napisałem na początku. A i jeszcze jedno - jaki gaz tankujesz? Jakiś lepszy czy najtańszy jaki jest?
Możesz sprawdzić jeszcze czujnik biegu jałowego - na kompie powinno wykazać jak się nie mylę.
Avatar użytkownika
Stealth
Members
 
Posty: 1366
Dołączył(a): 4 lip 2007, o 14:42
Lokalizacja: Skrzyszów/Ostrów

Postprzez raf.sie » 9 mar 2009, o 09:21

Stealth napisał(a):Możesz sprawdzić jeszcze czujnik biegu jałowego


czyli konkretnie co za czujnik masz na mysli i gdzie on jest??
co za ......... naród
raf.sie
Badacz tematu
 
Posty: 259
Dołączył(a): 2 mar 2008, o 14:10
Lokalizacja: somewhere

Postprzez Stealth » 9 mar 2009, o 11:00

raf.sie napisał(a):czyli konkretnie co za czujnik masz na mysli i gdzie on jest??


Chodzi o takie coś:
Obrazek
Avatar użytkownika
Stealth
Members
 
Posty: 1366
Dołączył(a): 4 lip 2007, o 14:42
Lokalizacja: Skrzyszów/Ostrów

Postprzez zbychu.ns » 11 mar 2009, o 14:01

sprawdziłem świece i co wyszło:

- mam świece JEDNO ELEKTRODOWE

CZY TO BĘDZIE ICH PRZYCZYNA?

BRAK MOCY OD 1000-3000 OBR/MIN ??????????????
Avatar użytkownika
zbychu.ns
Berbeć
 
Posty: 15
Dołączył(a): 19 sty 2009, o 20:39
Lokalizacja: Nowa Sól

Postprzez Stealth » 11 mar 2009, o 18:43

Trudno powiedzieć - musiałbyś się w sklepie motoryzacyjnym zapytać jakie świece podchodzą do tej pojemności silnika bo u mnie są z trzema zagięciami.
Avatar użytkownika
Stealth
Members
 
Posty: 1366
Dołączył(a): 4 lip 2007, o 14:42
Lokalizacja: Skrzyszów/Ostrów

Postprzez saladrus » 11 mar 2009, o 18:52

Avatar użytkownika
saladrus
Members
 
Posty: 839
Dołączył(a): 18 lip 2008, o 20:57
Lokalizacja: Duszniki Zdrój

Postprzez BORYSKA » 11 mar 2009, o 20:32

zbychu.ns, a kiedy ostatnio wymieniałeś świece? Jeżeli masz zgazowany samochód to musisz częściej wymieniać elementy układu zapłonowego bo przy suchym paliwie jakim jest LPG elementy te się szybciej zużywają. Jakiś czas temu miałem problem z brakiem mocy i szarpaniem. Wymieniłem świece i kopułkę rozdzielacza i problemy ustąpiły jak ręką odjął. A co do świec jednoelektrodowych... Być może nie ma to większego wpływu na takie zachowanie silnika a twoje problemy wynikają nie bezpośrednio z budowy świec, tylko z ich zużycia. Wymień świece, kopułkę rozdzielacza z palcem, przewody WN. Jeżeli to nie pomoże to będziemy dalej myśleć. Pozdro
Dowolne urządzenie, uszkodzone w dowolny sposób (z wyjątkiem całkowitego zniszczenia),będzie doskonale działało w obecności wykwalifikowanego personelu naprawczego. :-)
Avatar użytkownika
BORYSKA
Badacz tematu
 
Posty: 235
Dołączył(a): 26 lis 2008, o 18:04
Lokalizacja: Okolice Krakowa... KPR

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 46 gości