szarpie na wysokich obvrotach na gazie i pb, na rozgrzanym..

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

szarpie na wysokich obvrotach na gazie i pb, na rozgrzanym..

Postprzez pavvelll » 24 cze 2009, o 12:51

witam, na 1, 2 biegu gdy dodam wiecej gazu auto zaczyna szarpac, na 3 i 4 jest tak samo (4-biegowa skrzynia), nie moge redukowac bo szarpie, na biegu jałowym i niskich obrotach jest wszystko w porzadku, w aucie nie czuć pb, ani gazu, ma ktoś jakiś pomysł co to może byc? szarpie zarówna na pb jak i na gazie, równierz na nagrzanym silniku. :-|
Avatar użytkownika
pavvelll
Czytacz
 
Posty: 89
Dołączył(a): 10 lis 2008, o 18:27
Lokalizacja: dolnyslask, Ząbkowice Śl.

szarpie na wysokich obvrotach na gazie i pb, na rozgrzanym..

 

Postprzez Mariusz164 » 25 cze 2009, o 11:35

no ja też mam taki problem a dużo ci pali? wymieniłem sonde ale tylko straciłem kase bo i tak to samo a na 22 litrach gazu robie 160 km heh chyba że nowa sonda jest walnięta
Mariusz164
Badacz tematu
 
Posty: 383
Dołączył(a): 23 lis 2008, o 12:43
Lokalizacja: Lubicz k.Torunia

Postprzez pavvelll » 25 cze 2009, o 12:42

nie. pali mi normalnie, tak jak zawsze. moze to sprzeglo?
Avatar użytkownika
pavvelll
Czytacz
 
Posty: 89
Dołączył(a): 10 lis 2008, o 18:27
Lokalizacja: dolnyslask, Ząbkowice Śl.

Postprzez Mariusz164 » 25 cze 2009, o 22:44

a poduszka pod skrzynią i silnikiem może chyba albi może przeguby ci nie siadają
Mariusz164
Badacz tematu
 
Posty: 383
Dołączył(a): 23 lis 2008, o 12:43
Lokalizacja: Lubicz k.Torunia

Postprzez sweetboy90 » 26 cze 2009, o 20:26

wiecie co? a moze jakas uszczelka jest jebn..ta i na wysokich obrotach zamiast brac paliwo to chwyta powietrze i przerywa... :-/ kumpel cos podobnego mial ale nie znam szczegolow...
Avatar użytkownika
sweetboy90
Badacz tematu
 
Posty: 329
Dołączył(a): 21 maja 2009, o 19:51
Lokalizacja: Śrem Ostrowo

Postprzez pavvelll » 4 lip 2009, o 14:21

problem rozwiazalem. :arrow: winnne byly kable od swiec i aparat zaplonowy ( dokladnie kopulka i palec) przy duzej wilgotnosci iskra sie gubila w kopulce (jest juz mocno zluzyta ma slady przetarc i opalenia na blaszkach ) i przez to jeden cylinder niestabilnie chodzil, a kable tez juz maja swoje lata, nie sa sylikonowe i wilgoci nabieraja. :super:
Avatar użytkownika
pavvelll
Czytacz
 
Posty: 89
Dołączył(a): 10 lis 2008, o 18:27
Lokalizacja: dolnyslask, Ząbkowice Śl.


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości

cron