Szarpie przy większej prędkości

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Szarpie przy większej prędkości

Postprzez Robbi » 24 maja 2012, o 22:45

Witam wszystkich na forum!

Mam dziwny problemik
Mam autko benzyna z lpg, bierze ono troche oleju ok 1,5 - 2 l na 1000km....

Jak jade z predkoscią 80km/h jest OK. Ale jak jadę np 100km/h przez kilka minut zaczyna strasznie szrpać albo jak zaczynam wyprzedzać od 90km/h i bardziej wciskam gaz, zarowno na gazie jak i pb, przy nizszych predkosciach jest OK

Przewody zapłonowe, palec i kopułe wszystko Beru wymieniałem rok temu, świece ngk jakies 5000km temu a poprzednie też miałem ngk , mialy dobry wygląd, brązowawy bez sladu nagaru tylko wtedy jedna świeca szwankowala i szrpalo nawet przy nizszych predkosciach 60km/h Przez te 5000km bylo super
Teraz szarpie przy wyzszych predkościach ale nie weim skad ten problem?
zalewaja sie swiece olejem? ale nie sa czarne
cewka wariuje? ale czemu tylko przy wiekszym obciazeniu?

Prosze o pomoc :(
Robbi
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 24 maja 2012, o 22:41
Lokalizacja: lublin

Szarpie przy większej prędkości

 

Postprzez adams » 28 maja 2012, o 00:26

a przy niższych prędkościach a wysokich obrotach ? Tak powiedzmy na pierwszym drugim biegu przy obrotach 4-4,5 tys obr/min ? Pewnie nie szarpie ? Spróbuj zresetować komputer (tj. sterownik silnika). Nie zaszkodzi a może być że pomoże. wiesz jak się go resetuje ? nie chce mi się szukać procedury dokładnie jak to leci, ale trzeba odpiąć klemę minusową na jakiś dłuższy czas. Pól godziny ? godzina? Poczytaj dokładnie sobie. Znajdziesz temat na googlach albo nawet na forum u nas czy na vwgolf. Potem zapnij klemę odpal autko i nie dodając gazu zostaw go aż osiągnie temperaturę i załączy się wentylator na chłodnicy. jak wentylator się uciszy i zejdzie do 90 stopni zgaś silnik. Nie jestem pewny czy nie należałoby zrobić adaptacji przepustnicy jeszcze. Ale może zbyt daleko wybiegam. Daj znać jak się z tym uporasz jestem ciekaw jaki będzie finał. POWODZENIA :mrgreen:
Avatar użytkownika
adams
Gaduła
 
Posty: 562
Dołączył(a): 2 cze 2007, o 03:10
Lokalizacja: włocek
Rocznik: 1994
Silnik: ABU
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Sivy » 28 maja 2012, o 08:46

U mnie takie objawy dawała zacierająca sie pompa paliwa. Wieksze ciśnienie w układzie i zaczela przerywać, aż w końcu zaczął gasnąć, co stało się niebezpieczne np. podczas wyprzedzania.
Wcześniej wymieniłem cały układ zapłonowy, podmieniłem cewke, podmieniłem monowtrysk.
Alten VW Fück Opel ~VAGSTYLE~
Avatar użytkownika
Sivy
Members
 
Posty: 880
Dołączył(a): 25 cze 2008, o 10:00
Lokalizacja: Güttstadt

Postprzez adams » 28 maja 2012, o 21:06

Sivy napisał(a):U mnie takie objawy dawała zacierająca sie pompa paliwa.


No tak ale kolega ma autko z LPG z tego co widzę po opisie,

Robbi napisał(a):Mam autko benzyna z lpg


więc jeśli tak na benzynie jak i na gazie sie dzieje

Robbi napisał(a): zarowno na gazie jak i pb


to pompę paliwa raczej bym wyeliminował ;)
Avatar użytkownika
adams
Gaduła
 
Posty: 562
Dołączył(a): 2 cze 2007, o 03:10
Lokalizacja: włocek
Rocznik: 1994
Silnik: ABU
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Robbi » 3 cze 2012, o 19:32

Takie objawy ma tylko na najwyższym biegu
Dodam tylko, że nie zawsze przy tych prędkościach tak jest, zwykle pojawia się jak np przynajmniej przez kilka minut szybciej jadę
Wczoraj przyjrzałem się tym starym świecom i na jednej jest troszkę popiołu, głownie na elektrodzie dodatniej i ujemnej ale tylko w środku(takie jakby przytopione ziarnka piasku) Może mieć to wpływ, np że w jednym cylindrze jest gorsze spalanie?
Robbi
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 24 maja 2012, o 22:41
Lokalizacja: lublin


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości