Szarpie zaraz po odpaleniu na PB.

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Postprzez tomasz291 » 26 lut 2009, o 22:33

BORYSKA, Sporawdz wężyki podciśnienia czy nie łapie gdzieś lewego powietrza noi tego krokowca mi to pomogło a miałem te same objawy
Avatar użytkownika
tomasz291
Czytacz
 
Posty: 108
Dołączył(a): 10 sie 2008, o 14:09
Lokalizacja: czechowice-dziedzice

 

Postprzez wyrrwas » 27 lut 2009, o 15:41

panowie a co u mnie może być nie tak? od pewnego czasu podczas przełączania się na gaz auto bardzo szarpie, albo gdy stoi się w miejscu (nie dodając gazu) ręcznie się go przełączy na gaz to gaśnie :-/ o co chodzi ?? dodam, że kiedyś tak nie było, w ogóle przełączanie nie było odczuwalne :-(
<i>Whatever you do, do it well.</i>
Avatar użytkownika
wyrrwas
Czytacz
 
Posty: 79
Dołączył(a): 12 wrz 2008, o 11:24
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez BORYSKA » 27 lut 2009, o 16:39

tomasz291, wężyki od podciśnienia mam zaślepione, przynajmniej jeśli chodzi o ten sterujący klapką znajdującą się w filtrze powietrza. Moim zdanie nieszczelność nie wchodzi w grę. A co do krokowca... też wątpię, bo pracuje płynnie- bez żadnych zacięć itp. Napewno przekłamuje czujnik temp ale tylko jeżeli chodzi o wskazania na desce. VAG pokazuje mi po rozgrzaniu silnika 92-94 stopnie


[ Dodano: 2009-02-27, 15:40 ]
wyrrwas, najprawdopodobniej będziesz miał do regeneracji parownik - reduktor. Koszt niewielki i roboty przy tym też nie ma wiele
Dowolne urządzenie, uszkodzone w dowolny sposób (z wyjątkiem całkowitego zniszczenia),będzie doskonale działało w obecności wykwalifikowanego personelu naprawczego. :-)
Avatar użytkownika
BORYSKA
Badacz tematu
 
Posty: 235
Dołączył(a): 26 lis 2008, o 18:04
Lokalizacja: Okolice Krakowa... KPR

Postprzez wyrrwas » 27 lut 2009, o 16:46

BORYSKA napisał(a):najprawdopodobniej będziesz miał do regeneracji parownik - reduktor. Koszt niewielki i roboty przy tym też nie ma wiele


BORYSKAa jak się upewnić czy to aby na pewno parownik? i jak dokonać tej regeneracji ?
<i>Whatever you do, do it well.</i>
Avatar użytkownika
wyrrwas
Czytacz
 
Posty: 79
Dołączył(a): 12 wrz 2008, o 11:24
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Golfik1986 » 27 lut 2009, o 18:21

jedz do gaziarza on ci powie jesli to jest oczywiscie to. kupujesz zestaw regeneracyjny do parownika koszt ok 100zl i wymianka membran

[ Dodano: 2009-02-27, 17:23 ]
Boryska a sprawdzales Vagiem obroty na jalowym??? a co do oszukiwania z temp tesh tak mam chyba kolo 5stopni sie roznie miedzy Vagiem a blatem ale to dopuszczalna norma nie ma co przezywac
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez BORYSKA » 27 lut 2009, o 21:11

Golfik1986, praca silnika była cały czas monitorowana za pomocą VAGa. Obroty na biegu jałowym niezależnie od tego czy silnik jest zimny czy rozgrzany wynosiły ok 850. Dziś na zimnym silniku odłączyłem z ciekawości czujnik temp i obroty mu wzrosły. Niestety nie wiem do jakiego poziomu bo akurat nie miałem samochodu podłączonego do kompa
Dowolne urządzenie, uszkodzone w dowolny sposób (z wyjątkiem całkowitego zniszczenia),będzie doskonale działało w obecności wykwalifikowanego personelu naprawczego. :-)
Avatar użytkownika
BORYSKA
Badacz tematu
 
Posty: 235
Dołączył(a): 26 lis 2008, o 18:04
Lokalizacja: Okolice Krakowa... KPR

Postprzez Golfik1986 » 28 lut 2009, o 14:20

850 to troche malo ja mam troszku powyzej 900 ale to nie od tego przyczyna a jak twoja wyminana filtra paliwa??
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez BORYSKA » 2 mar 2009, o 17:56

Golfik1986, na razie nie wymieniam bo nie mam kaski. Zrobię to po wypłacie. Ale to przecież nie jest przyczyną tego, że nie załącza się ssanie
Dowolne urządzenie, uszkodzone w dowolny sposób (z wyjątkiem całkowitego zniszczenia),będzie doskonale działało w obecności wykwalifikowanego personelu naprawczego. :-)
Avatar użytkownika
BORYSKA
Badacz tematu
 
Posty: 235
Dołączył(a): 26 lis 2008, o 18:04
Lokalizacja: Okolice Krakowa... KPR

Re: Szarpie zaraz po odpaleniu na PB.

Postprzez kasta » 11 mar 2009, o 14:49

BORYSKA napisał(a):Siemka

Mam problemik z Golfiną. Mianowicie po odpaleniu na benzynie w ogóle nie załącza mu się ssanie i strasznie szarpie silnikiem jakby palił na 3 gary. Gdy przełączę go na LPG problemy ustają, wracam z powrotem na PB i jest już ok. Dzieje się to na zimnym silniku. Czasami wystarczy ostro przygazować po odpaleniu i szarpanie ustaje choć nie zawsze. Nie ma na to reguły... Krokowy wymieniony bo był na 100 procent uszkodzony, paliwo w baku jest, układ dolotowy szczelny, kopułka, świece i kable wymienione nie dalej jak 2 miesiące temu. VAG nie wykazuje żadnych błędów poza zwarciem lambdy do masy po przełączeniu na LPG ale to chyba oczywiste... Co prawda czujnik temp lekko przekłamuje jeśli chodzi o wskazania na desce rozdzielczej ale po podpięciu pod kompa VAG wskazuje temp prawidłowo.

Jak myślicie, co mu dolega? Podejrzewam albo filtr paliwa albo pompę. Ale nie jestem pewien


Sprawdź poziom płynu chłodniczego w zbiorniku wyrównawczym.
Nie znam się na tym i nie wiem jaki to może mieć związek, ale objawy miałem identyczne jak Ty - przy poważnym ubytku płynu. Po dolaniu już tydzień startuje bez szarpania :)
Avatar użytkownika
kasta
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 11 wrz 2008, o 23:05
Lokalizacja: Gdynia

Postprzez BORYSKA » 11 mar 2009, o 20:23

kasta, problem został rozwiązany przez wymianę przepustnicy, krokowca i TPS. Ale nadal nie załącza mi się ssanie
Dowolne urządzenie, uszkodzone w dowolny sposób (z wyjątkiem całkowitego zniszczenia),będzie doskonale działało w obecności wykwalifikowanego personelu naprawczego. :-)
Avatar użytkownika
BORYSKA
Badacz tematu
 
Posty: 235
Dołączył(a): 26 lis 2008, o 18:04
Lokalizacja: Okolice Krakowa... KPR

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości