Szarpnięcie przy przełączeniu na lpg

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Szarpnięcie przy przełączeniu na lpg

Postprzez tomasz291 » 13 cze 2013, o 22:56

Mam problem że gdy silnik zimny odpalam na PB zapala na dotyk jadę 1,2 do 2tys. obr. przełącza na LPG szarpnięcie potem jakoś się kula gdy zgaszę auto silnik ma 90stopni normalne zachowanie postoi około 3godz. odpalam na LPG bo powinien z gazu zapalić normalnie jak silnik jeszcze ciepły ale zapala z biedą trzeba na gazie trzymać zanim wejdzie na obroty dodam że instalacja ma 7 lat Elpigaz 2 gen. dziś byłem u ekspertów zwanych gazownikami :lol: wymienili filtr gazu ponoć ustawili zapłaciłem 110zł i problem nadal występuje!Szkoda gadać z takimi fachmanami dla wtajemniczonych warsztat w Pszczynie http://www.autoglensk.pl/instalacje_gazowe.php

Co tu robić dalej jakie macie rady?Pozdr.
Avatar użytkownika
tomasz291
Czytacz
 
Posty: 108
Dołączył(a): 10 sie 2008, o 14:09
Lokalizacja: czechowice-dziedzice

Szarpnięcie przy przełączeniu na lpg

 

Postprzez jasiu0997 » 14 cze 2013, o 08:17

to po co płacisz skoro nie naprawili usterki ?
a nie masz nieszczelności w układzie dolotowym ?
Mój Concept :serce: moj-golf/vw-mk3-cabrio-concept-by-jasko-t43936.html

<b>"Nie ważne fele, kolor, marka, produkcja zalewaj, pal, ruszaj"</b>
Avatar użytkownika
jasiu0997
Members
 
Posty: 1068
Dołączył(a): 27 lut 2012, o 00:56
Lokalizacja: Bytów

Postprzez simi-s1 » 14 cze 2013, o 12:39

no ja też niezbyt rozumiem czemu zapłaciłeś, a filtr gazu to Cię naciągneli trochę na moje oko bo to przy tym co piszesz zbędne... szarpie CI bo możesz mieć kończący się reduktor, jakbyś miał nieszczelność w układzie dolotowym łapałbyś fałszywe powietrze i by Ci falowało ale mi to nie wygląda na to.
Szkoda tylko że wydałeś dużo pieniędzy jak tego nie zrobili.. :/ dodam że wymiana filtra to max 20minut razem z regulacja... na Rudzie Śląskiej - wiem daleko, ale masz Gościa co Ci zrobi wszytko dobrze i tanio pewnie w Swojej okolicy tez masz, radziłbym zmienić gazownika :chytry:
simi-s1
Czytacz
 
Posty: 43
Dołączył(a): 27 gru 2012, o 14:20
Lokalizacja: KatoVWice

Postprzez pawel1990 » 14 cze 2013, o 17:34

Ja mam reduktor Landi ce 04 i miałem te same objawy, tez trzymałem gaz zeby chodził. Gasł mi po przełączeniu na LPG i szarpał jak przełączełem podczas jazdy. I rozwiązałem problem. Kupiłem zestaw do regeneracji reduktora wymieniłem membramy w nim itd i wszystko wróciło do normy. Szarpanie też ciut się zmniejszyło. Koszt 60zł, wymiana samemu. Koniec kłopotów z gaśnięciem itd, pozdrawiam
-----------------------------------------------------------
Byłe MK3 1.8 GT --> moj-golf/moje-gt-t21191.html

Byłe MK3 VR6 --> moj-golf/zwykle-mk3-vr6-by-pawel1990-t34070.html

Byłe MK3 GTI --> moj-golf/zielone-gti-t54087.html

Obecny B5 kombi --> inne-samochody-z-rodziny-vag/b5-variant-by-pawel1990-t64298.html
Avatar użytkownika
pawel1990
Members
 
Posty: 1007
Dołączył(a): 25 wrz 2009, o 08:41
Lokalizacja: Sędziszów

Postprzez tomasz291 » 19 cze 2013, o 18:45

Z tym problemem pojechałem do innych gazowników stwierdzili że padła elektronika od gazu koszt 350zł i tydzień czekać na termin!!!! Przyjechałem do domu a tu brat przecież to musi iść :lol: wyczyścił silniczek krokowy gazu WD-40 5min roboty i działa wszystko OK! Wszystkie gady gazownicze tylko naciągają na kasę i robią wodę z mózgu ludzią którzy się na tym mało znają pozdrawiam wszystkich :-D

[ Dodano: 2013-06-19, 17:55 ]
pawel1990 napisał(a):Ja mam reduktor Landi ce 04 i miałem te same objawy, tez trzymałem gaz zeby chodził. Gasł mi po przełączeniu na LPG i szarpał jak przełączełem podczas jazdy. I rozwiązałem problem. Kupiłem zestaw do regeneracji reduktora wymieniłem membramy w nim itd i wszystko wróciło do normy. Szarpanie też ciut się zmniejszyło. Koszt 60zł, wymiana samemu. Koniec kłopotów z gaśnięciem itd, pozdrawiam


masz racje bo z gazu robi się syf po latach moja ma 7lat w wężach od reduktora do krokowca ślady osadu gazu to osiadło na silniczku krokowym u mnie i stąd te problemy
Avatar użytkownika
tomasz291
Czytacz
 
Posty: 108
Dołączył(a): 10 sie 2008, o 14:09
Lokalizacja: czechowice-dziedzice

Postprzez robercik » 21 cze 2013, o 23:18

jak ci się zacina silniczek krokowy to go wymien bo będzie tak robil dalej
robercik
Badacz tematu
 
Posty: 313
Dołączył(a): 23 sie 2008, o 19:06
Lokalizacja: łuków


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości