Szybko się grzeje + wgl nie jest ciepły wąż dolny od chłodni

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Szybko się grzeje + wgl nie jest ciepły wąż dolny od chłodni

Postprzez lukasz9501 » 24 cze 2012, o 22:52

Witam ,ciągle same problemy z tym golfem ... Ostatnio strasznie szybko się nagrzewał , po 5min spokojnej jeździe strasznie gorący jest i co zauważyłęm że dolny wąż od chłodnicy jest zimny ,a wyżej węże są gorące (że nie da rady przez kilka sekund dotknąć dłońmi ) czy to termostat ? Czy jest ciężko wymienić termostat ,prosiłbym o porady .Pozdrawiam
lukasz9501
Czytacz
 
Posty: 115
Dołączył(a): 13 maja 2012, o 19:24
Lokalizacja: Lubin

Szybko się grzeje + wgl nie jest ciepły wąż dolny od chłodni

 

Postprzez Emiczka » 24 cze 2012, o 23:15

tak termostat. Bardzo łatwo się go wymienia wystarczy zdjąć obudowę termostatu wyjąc stary wsadzić nowy i po sprawie;) Jak ja sama dałam rade to nie jest ciężko:)
Avatar użytkownika
Emiczka
VIP
 
Posty: 2205
Dołączył(a): 10 lis 2011, o 13:42
Lokalizacja: Łódź
Rocznik: 2003
Silnik: 1.6 passat B5fl
Paliwo: PB
Nadwozie: kombi

Postprzez lukasz9501 » 24 cze 2012, o 23:19

Emiczka, też tak właśnie myślałem ,a może to być powód że auto faluje przez nie dogrzanie ?
lukasz9501
Czytacz
 
Posty: 115
Dołączył(a): 13 maja 2012, o 19:24
Lokalizacja: Lubin

Postprzez greg001 » 25 cze 2012, o 19:01

lukasz9501 napisał(a):Emiczka, też tak właśnie myślałem ,a może to być powód że auto faluje przez nie dogrzanie ?

auto na pewno jest dogrzane, bo ma odpowiednia temp. lub za wysoką a ta za wysoka temp. może powodować falowanie, a jaką masz temp na liczniku?

Stanowczo termostat, kolego wykręcasz dwie śruby z króćca (to takie kolanko) odchylasz i tam jest termostat. Warto wymienić ten króciec bo może potem cieknąć choć nie musi. Jak będziesz dokręcał nie przesadź bo wkręcasz tę śrubę praktycznie w plastik i objedziesz gwint, ja tak zrobiłem dałem dłuższe śruby i nakrętki z drugiej strony
Avatar użytkownika
greg001
Gaduła
 
Posty: 509
Dołączył(a): 12 lip 2010, o 18:26
Lokalizacja: ślask / SBL
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez lukasz9501 » 26 cze 2012, o 18:26

Edit:wymieniłęm już termostat i teraz problem z odpowietrzeniem układu ,mógłby ktoś w skórcie napisać co i jak pokolei , bo coś mi nie wychodzi z mojąwiedzą ,lub coś przeoczyłem .
lukasz9501
Czytacz
 
Posty: 115
Dołączył(a): 13 maja 2012, o 19:24
Lokalizacja: Lubin

Postprzez Emiczka » 26 cze 2012, o 19:15

lejesz płyn do układu i odpalasz silnik ale nie zakręcasz korka od zbiorniczka i w miarę jak auto chodzi zaczyna ci tej wody się robić mniej bo układ ja pobiera więc ja dolewasz i czekasz aż się unormuje oczywiście będzie ci bulgotało ale to dlatego, że właśnie te pęcherzyki powietrza idą do góry.
Avatar użytkownika
Emiczka
VIP
 
Posty: 2205
Dołączył(a): 10 lis 2011, o 13:42
Lokalizacja: Łódź
Rocznik: 2003
Silnik: 1.6 passat B5fl
Paliwo: PB
Nadwozie: kombi

Postprzez lukasz9501 » 26 cze 2012, o 19:30

Emiczka, tylko jak dolewam to mi ciągle jak gaszę auto ,w aucie robi się cisnienie i woda wylewa się z pojemnika ..
lukasz9501
Czytacz
 
Posty: 115
Dołączył(a): 13 maja 2012, o 19:24
Lokalizacja: Lubin

Postprzez Emiczka » 26 cze 2012, o 20:11

Nawet jak dolewasz połowę zbiorniczka? bo jak lejesz po sam max to tak będzie się działo.
Avatar użytkownika
Emiczka
VIP
 
Posty: 2205
Dołączył(a): 10 lis 2011, o 13:42
Lokalizacja: Łódź
Rocznik: 2003
Silnik: 1.6 passat B5fl
Paliwo: PB
Nadwozie: kombi

Postprzez lukasz9501 » 26 cze 2012, o 23:20

Więc tak dolewam stan ile powinno być . nagrzewam auto do temp 90stopni około 97 stopni załącza się wiatrak i dolewam ubytek i stan tyle ile powinno być , następnie po chwili się wyłącza wiatrak i wyłączam auto i przy otwartym korku robi się duże cisienie i wywala płyn i to sporo płynu ..
lukasz9501
Czytacz
 
Posty: 115
Dołączył(a): 13 maja 2012, o 19:24
Lokalizacja: Lubin

Postprzez Emiczka » 27 cze 2012, o 11:14

A spróbuj zamknąć ten korek i dopiero zgasić i zobacz czy Ci też wywala.
Avatar użytkownika
Emiczka
VIP
 
Posty: 2205
Dołączył(a): 10 lis 2011, o 13:42
Lokalizacja: Łódź
Rocznik: 2003
Silnik: 1.6 passat B5fl
Paliwo: PB
Nadwozie: kombi

Postprzez lukasz9501 » 27 cze 2012, o 19:24

Okey udało mi się jakoś ,dziękuje panowie .
lukasz9501
Czytacz
 
Posty: 115
Dołączył(a): 13 maja 2012, o 19:24
Lokalizacja: Lubin


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 13 gości