temp.90'C po 20km Jechania Wyrzuca Mi Cały Plyn Chłodniccy

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

temp.90'C po 20km Jechania Wyrzuca Mi Cały Plyn Chłodniccy

Postprzez bastinio » 13 lis 2008, o 21:48

MAM TAKI PROBLEM AUTO MAM MIESIAC I NIE BYLO PROBLEMOW JAK JECHALEMNA GAZIE CZY NA BENZYNIE. Ale od samego poczatku mi sie auto grzalo po przejechani 7km juz miałem 90 stopni. a jak sie jezdzilo wiecej to do 100 dochodzilo. po kupnie wumienilem plyn minol miesiac jechalem autem jakies 15 km a stal wczesniej dwa dni na dworzu jak dojechalem na miejsce mialem 110 stopni i pusto plynu czemu???? a dokladnie wczoraj kupilem litr plynu wlalem ubylo mi ponizej minimum ponad polowe wlalem jeszce jeden litr po godz spadlo do miniumum. dojechale do domu mialem 90 stpni temp i mi wyrzucilo caly plyn???? co tu moze byc?? zly zbiornik? przewody? brak cisnienia uszcelka pod glowica?? pomozcie z gory dziekuje
Ostatnio edytowano 21 lis 2008, o 17:33 przez bastinio, łącznie edytowano 1 raz
bastino
bastinio
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 13 lis 2008, o 20:41
Lokalizacja: skierniewice

temp.90'C po 20km Jechania Wyrzuca Mi Cały Plyn Chłodniccy

 

Postprzez mani51 » 13 lis 2008, o 22:20

kolego, odpal silnik bez korka od zbiorniczka i patrz czy idą bąbelki powietrza - jeśli tak to uszczelka pod głowicą a jak nie będzie bąbli to uszczelka cała. Jak się upewnisz że nie widać bąbli to zakręć korek i sprawdzaj ręką dolny wąż od chłodnicy - przy temperaturze około 85 - 90 powinien zacząć się robić gorący tak że raczej nie dasz rady trzymać na nim ręki...jeśli będzie chłodny a temperatura na wskaźniku dalej będzie rosła to do wymiany termostat
Avatar użytkownika
mani51
Members
 
Posty: 1415
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 09:43
Lokalizacja: TJE, Wodzisław

Postprzez pablomed » 13 lis 2008, o 22:56

bastinio napisał(a):a dokladnie wczoraj kupilem litr plynu wlalem ubylo mi ponizej minimum ponad polowe wlalem jeszce jeden litr po godz spadlo do miniumum. dojechale do domu mialem 90 stpni temp i mi wyrzucilo caly plyn????
którędy wyrzuciło, przez korek czy nie wiesz gdzie się podziewa, bo jak nie wiesz to taki wielki ubytek musiąłby być do silnika, ale wtedy zostawiałbyć wielką mgłę za sobą.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez bastinio » 21 lis 2008, o 17:31

okazala sie ze wszystko jest dobrze pod korkiem od plynu cjodzacego tam jest oring i uszcelka ona byla cala wywinieta i dlatego wyrzucalo. korek wymienilem i jest ok ani sie nie grzeje nie wyrzuca nic i olej nie wycieka, okazal sie maly koszt na szcesci:)
bastino
bastinio
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 13 lis 2008, o 20:41
Lokalizacja: skierniewice

Postprzez dziabi3 » 21 lis 2008, o 22:25

haha kolego a miałem ci to napisać

ja to już z rok temu pisałem na tym forum nawet jako ostrzeżenie bo miałem dokładnie taki sam problem


jedna rada która pomoże ci uniknąć tego problemu

oturz jak odkręcisz korek to przed jego wkręceniem zanurz palec w zbiorniczku i płynem posmaruj uszczelek wtedy ona pięknie sie wśliźnie w storze kutry jest w zbiorniczku i sie nie wywinie

tylko potem nie oblizuj palca bo płyn trujący :lol:
Średnie spalanie 7,5>8l lpg /5,8l pb
dziabi3
Members
 
Posty: 513
Dołączył(a): 10 wrz 2007, o 20:40
Lokalizacja: ewewefwef

Postprzez Golfik1986 » 22 lis 2008, o 18:20

bastinio, ja w takiej samej sytuacji wymienilem uszczelke pod glowica a okazalo sie ze korek mialem w dupie :zly:
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości