termostat się nie otwiera

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

termostat się nie otwiera

Postprzez Taiszo » 21 lip 2010, o 21:11

Witam,
1,6 75KM '93 LPG
Od kilku lat mam kłopot z termostatem. Gdy kupiłem golfa poprzedni właściciel uczciwie uprzedził mnie że nie wiadomo dlaczego musiał regularnie raz do roku wymieniać termostat. Sądziłem, że ja specjalista napewno sobie poradzę z takim drobiazgiem i ... się doczekałem. przyszedł sezon letni i termostat sięnie otwierał. Gdy go wykręciłem to uszczelka była spieczona. Wymieniłem, zalałem i odpowietrzyłem. Pojeździłem rok i zapomniałem o sprawie gdy nagle rozwaliło mi chłodnicę. Słyszałem złe opinie na temat chłodzenia w tych modelach więc stwierdziłem, że to wina wiekowej chłodnicy i ponownie wymieniłem termostat (znowu był spieczony) ale tym razem z chłodnicą. W tym roku miesiąc temu wykręcałem termostat i sprawdzałem uszczelkę i było wszystko ok. Wczoraj rano podjeżdzam na parking i widzę kałużę wody pod autem - 1,5-roczną chłodnicę mi rozwaliło. Pytanie: Dlaczego termostat tak często mi pada?
Taiszo
Czytacz
 
Posty: 24
Dołączył(a): 10 cze 2007, o 08:39
Lokalizacja: ruda śląska

termostat się nie otwiera

 

Postprzez PabloSBT » 21 lip 2010, o 23:24

ja też mam ten model i termostat tylko raz mi padł i nie zamykał się ale to prawda ten model lubi sie grzać wystarczy że chwile stane w miejscu i sie wentylator załącza a później trudno mu temp zgubić ;| a jaka firma tego termostatu była?? na termostacie nie ma co oszczędzać bo tanie zamienniki sie zacinają i często padają
PabloSBT
Members
 
Posty: 955
Dołączył(a): 14 sie 2009, o 11:06
Lokalizacja: TKI | Kielce

Postprzez v1rooz » 22 lip 2010, o 18:22

termostaty Gates sa dobre i sprawdzone ;)
v1rooz
Members
 
Posty: 959
Dołączył(a): 21 lip 2009, o 21:22
Lokalizacja: Olsztyn

Postprzez e2 » 22 lip 2010, o 18:46

tak samo wahler - ja go mam i w sumie nie mam żadnych problemów. A koło roku już chyba jeździ w aucie
Moje mk3
“go to work, send your kids to school
follow fashion, act normal
walk on the pavements, watch T.V.
save for your old age, obey the law
Repeat after me: I am free”
Avatar użytkownika
e2
Members
 
Posty: 1545
Dołączył(a): 18 lis 2008, o 12:04
Lokalizacja: Gotenhafen
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez PabloSBT » 22 lip 2010, o 22:04

ja też Polecam Wahler lub Behr co do gates to kupiłem kiedyś włożyłem go to mi samochód trzymał temp 70 stopni :| kupiłem Wahlera i działa bdb ;)
PabloSBT
Members
 
Posty: 955
Dołączył(a): 14 sie 2009, o 11:06
Lokalizacja: TKI | Kielce

Postprzez v1rooz » 23 lip 2010, o 13:18

PabloSBT napisał(a):co do gates to kupiłem kiedyś włożyłem go to mi samochód trzymał temp 70 stopni :|


na walnietego moze trafiles. mi trzyma 90 oczywiscie jak jade powyzej 70-80km/h spada na 70stopni temp
v1rooz
Members
 
Posty: 959
Dołączył(a): 21 lip 2009, o 21:22
Lokalizacja: Olsztyn

Postprzez e2 » 23 lip 2010, o 13:36

no to też masz walnięty :D auto ma trzymać 90 stopni non stop, a nie 70 jak mu się chce :D dlaczego polecasz coś co nie ma dobrej opinii?
Moje mk3
“go to work, send your kids to school
follow fashion, act normal
walk on the pavements, watch T.V.
save for your old age, obey the law
Repeat after me: I am free”
Avatar użytkownika
e2
Members
 
Posty: 1545
Dołączył(a): 18 lis 2008, o 12:04
Lokalizacja: Gotenhafen
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez czepi » 24 lip 2010, o 10:57

v1rooz napisał(a):na walnietego moze trafiles. mi trzyma 90 oczywiscie jak jade powyzej 70-80km/h spada na 70stopni temp

ewidentnie walnięty termostat jak kolega powyżej pisze non stop powinien trzymać 90 stopni po nagrzaniu silnika, jak schodzi poniżej to znaczy że cały czas otwarty i w zimie będą problemy z ogrzaniem wnętrza pojazdu
Avatar użytkownika
czepi
Members
 
Posty: 825
Dołączył(a): 19 lis 2007, o 20:05
Lokalizacja: Cieszyn/Radlin


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości

cron