Tłoki

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Postprzez trollu » 11 lis 2011, o 11:43

pewności nie ma ale bez przesady, golf to nie jakieś ferrari, ile chcesz wycisnąć z tego silnika że potrzebujesz idealnego? mało na forach przykładów aut po swapie? poszukać silnika na spokojnie a nie rzucając się jak szczerbaty na suchary. chcąc zrobić silnik przy pomocy wymiany wszystkiego to bardzo fajny pomysł ale totalnie bez sensu. nawet w projektach gdzie ludzie wyciskają po 150KM/L przy jakimś chorym doładowaniu nikt nie bawi się w wstawianie nowych tulei itp. oczywiście każdy ma swoje podejście i robi jak mu się podoba
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

 

Postprzez GrZeChU91 » 11 lis 2011, o 12:30

trollu, ale tu czlowieku nie chodzi o modyfikacje silnika.....Nie wiesz co kupisz.... ja wole naprawic stary silnik i wiedziec co mam.....jak slysze takie gadanie to :cenzura: .
Emiczka, Lepiej naprawić stary owszem wlozysz troche $$$ ale bedziesz wiedziala ze silnik CI nie padnie za 5000 km.....
Avatar użytkownika
GrZeChU91
Members
 
Posty: 919
Dołączył(a): 24 lip 2011, o 22:02
Lokalizacja: Gniezno

Postprzez golfik1000 » 11 lis 2011, o 12:39

teraz takie czasy ze duzo lepiej kupic nastepny silnik....niz ladowac kase w zajechany-kazdy PORZADNY mechanik to potwierdzi.... a ten ktory chce kase zgarnac powie zeby naprawiac....!!
ONLY VAG
golfik1000
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 11 lis 2011, o 12:35
Lokalizacja: lubiszyn

Postprzez GrZeChU91 » 11 lis 2011, o 12:42

golfik1000, no dobrze.... ale patrz na to ze jak kupisz silnik a mechanik powie ze pochodzi a tu zacznie sie :cenzura: .Ty wydasz 500 pozniej cos znowu nastepne 500 takze ja jestem za....Jak robilem jako mechanik stare zajechane silniki wywalalismy byly kupywane uzywane ze smieszne $$$ i remont.... i zaden sie nie wrocil....
Avatar użytkownika
GrZeChU91
Members
 
Posty: 919
Dołączył(a): 24 lip 2011, o 22:02
Lokalizacja: Gniezno

Postprzez golfik1000 » 11 lis 2011, o 12:45

GrZeChU91, hmmmm...... 20 letni mechanik i pewnie z 5letnia praktyka-to pewnie wiesz co mowisz...ha,ha,ha..... :-o
ONLY VAG
golfik1000
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 11 lis 2011, o 12:35
Lokalizacja: lubiszyn

Postprzez GrZeChU91 » 11 lis 2011, o 12:56

golfik1000, skoro jestes taki madry to prosze bardzo....polec kolezance co ma zrobic....
Ja nie jestem zwolenikiem kupowania takiego samego silnika....Jesli to ma byc seria to wole wyremontowac silnik :!: :!:
Avatar użytkownika
GrZeChU91
Members
 
Posty: 919
Dołączył(a): 24 lip 2011, o 22:02
Lokalizacja: Gniezno

Postprzez golfik1000 » 11 lis 2011, o 13:01

troche silnikow juz kupilem w swoim zyciu i jak sie ma glowe na karku to kupi sie porzadny. zwlaszcza 1.6. kolego troche praktyki i pokory od zycia...wtedy mozesz udzielac rad..... koncze zeby nie robic niepotrzebnego OT nie na temat
ONLY VAG
golfik1000
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 11 lis 2011, o 12:35
Lokalizacja: lubiszyn

Postprzez prezesik » 11 lis 2011, o 14:28

koledzy GrZeChU91 i golfik1000 bez przepychanek proszę :zdegustowany:

Kupno drugiego silnika to nie sztuka, może być lepszy, a może być gorszy niż ten wymieniany.
Usterką w nietrzymaniu ciśnienia może być wypalony zawór lub puszczające pierścienie.
Jeżeli silnik nagle stracił moc to sugeruje na wypalony zawór. Jeżeli silnik zaczął słabnąć powoli w ciągu roku to mogą to być pierścienie.
Pierw próba olejowa: nalanie kilka ml oleju na słaby tłok i sprawdzenie ciśnienia - jeżeli się nie zmieni to ewidentnie wskazuje na wypalony zawór. Jeśli ciśnienie sprężania wzrośnie to będą to pierścienie.

Jeżeli autko jest bardzo potrzebne w ciągu dnia to można jeszcze nim jeździć, ale należy się liczyć z większym spalaniem, mniejszą mocą, nierówną pracą silnika, ew. braniem oleju ( jeżeli to pierścienie ).
Ja na Twoim miejscu koleżanko zaprowadziłbym autko do mechanika ( zaufanego lub cieszącego się dobrą opinią ). Koszt remontu - jak koledzy wyżej pisali - 800 -1500zł.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez GrZeChU91 » 11 lis 2011, o 14:30

prezesik25, sory za przepychanki i OT ale po prostu wymiana zdań..... pozdrawiam
Avatar użytkownika
GrZeChU91
Members
 
Posty: 919
Dołączył(a): 24 lip 2011, o 22:02
Lokalizacja: Gniezno

Postprzez k-m-r1 » 11 lis 2011, o 15:12

Zorientuj sie co jest do zrobienia poznasz koszty i zastanowisz sie czy wydac wiecej i dłurzej posmigac czy mniej i mniej roboty
jabede musiał u siebie pobawic sie bo konczy sie :P

Sam sie zastanawiam czy lepiej robic bo pierscienie puszczają tylko nie wiem jaki koszt
a i wspomaganie bede musał zakładac bo dziewczyna moja nie umie bez :P
jak trafie na 1.4 lub 1.6 w aucie gdzie sprawdze mu sprężanie i bedzie w rozsądnej cenie to wywale swój silniczek choc o dziewo ponad 3 lata i ani awari :szok: jestem pod wrażeniem konstrukcji VW
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Postprzez prezesik » 11 lis 2011, o 15:32

k-m-r1 napisał(a):ponad 3 lata i ani awari :szok: jestem pod wrażeniem konstrukcji VW
340 tys.km przez 20 lat - też jestem pod wrażeniem.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez GrZeChU91 » 11 lis 2011, o 15:38

prezesik25, ja w 1.4 mialem 250 i tez bez zadnych awari silnika.... a czasami dostawał po :cenzura:
Avatar użytkownika
GrZeChU91
Members
 
Posty: 919
Dołączył(a): 24 lip 2011, o 22:02
Lokalizacja: Gniezno

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości