Tłoki

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Tłoki

Postprzez Emiczka » 10 lis 2011, o 13:50

Wczoraj sprawdzałam poziom sprężania tłoków na pierwszym miałam 13 na drugim niestety tylko 6 a na trzecim i czwartym po 12. Wiem, że już ciężko jest z tym silnikiem. Moje pytanie brzmi czy lepiej jest kupić nowy silnik czy zabrać się za remont tego? mam golfa 1,6 tego 75 konnego oznaczenie silnika ABU.
Avatar użytkownika
Emiczka
VIP
 
Posty: 2205
Dołączył(a): 10 lis 2011, o 13:42
Lokalizacja: Łódź
Rocznik: 2003
Silnik: 1.6 passat B5fl
Paliwo: PB
Nadwozie: kombi

Tłoki

 

Postprzez GrZeChU91 » 10 lis 2011, o 13:53

Emiczka, kupisz nowy silnik tzn uzywany to skad masz pewnosc ze nie stanie sie cos gorszego....????
Jesli tak to juz lepiej zrobic remont silnika i bedziesz wiedzial na czym stoisz.......Takie jest moje zdanie jako mechanika....
Avatar użytkownika
GrZeChU91
Members
 
Posty: 919
Dołączył(a): 24 lip 2011, o 22:02
Lokalizacja: Gniezno

Postprzez arthorius » 10 lis 2011, o 13:54

Remont powinien wynieść około 1500zł. Zalejesz go syntetykiem i wiesz że nic go nie ruszy. Oczywiście takiego golfika to potem zostawić do siebie.
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
arthorius
Badacz tematu
 
Posty: 311
Dołączył(a): 7 lip 2011, o 11:51
Lokalizacja: Centrum

Postprzez Emiczka » 10 lis 2011, o 13:57

Też tak właśnie myślałam żeby zrobić remont. Chce by mi jeszcze służył przez parę lat.:)
Mam go przez rok i nie narzekam na niego. No i jestem dziewczyna chłopaki :)
Avatar użytkownika
Emiczka
VIP
 
Posty: 2205
Dołączył(a): 10 lis 2011, o 13:42
Lokalizacja: Łódź
Rocznik: 2003
Silnik: 1.6 passat B5fl
Paliwo: PB
Nadwozie: kombi

Postprzez GrZeChU91 » 10 lis 2011, o 14:01

Emiczka, przeprszamy..... ale powaznie lepiej zrobic remont u dobrego mechanika a nie u szuszwola..... Zeby Cie informowal co jest do wymiany.... takze bierz sie do roboty....
A niech jeszcze tak.... niech w strzykawce wleje troche oleju do cylindra i jesli uszczelni to mechanik nie powinien miec problemu z naprawa silnika

Pozdrawiam
Avatar użytkownika
GrZeChU91
Members
 
Posty: 919
Dołączył(a): 24 lip 2011, o 22:02
Lokalizacja: Gniezno

Postprzez Emiczka » 10 lis 2011, o 14:04

Nie no chce oddać głowice na planowanie i jakoś powoli do przodu. Płóki co muszę się wstrzymać bo funduszy brak ale zima idzie to wtedy się zrobi.
Avatar użytkownika
Emiczka
VIP
 
Posty: 2205
Dołączył(a): 10 lis 2011, o 13:42
Lokalizacja: Łódź
Rocznik: 2003
Silnik: 1.6 passat B5fl
Paliwo: PB
Nadwozie: kombi

Postprzez arthorius » 10 lis 2011, o 14:07

Planowanie głowicy, nowe tłoki, pierścienie na 1 szlif, uszczelki, płyn chłodniczy G12, olej Motul syntetyk, panewki, czyszczenie kolektora, przy okazji wałek rozrządu, pasek, jak wał dobry to zostawić ale można dać na szlif. Wszystko zależy od stanu materiałów wału i wałka. Min 2tys trzeba szykować bo nie wiadomo czy mechanik tanio zrobi.
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
arthorius
Badacz tematu
 
Posty: 311
Dołączył(a): 7 lip 2011, o 11:51
Lokalizacja: Centrum

Postprzez Emiczka » 10 lis 2011, o 14:09

no wiem wiem. tanio zrobi bo dobry znajomy na szczęście.
Avatar użytkownika
Emiczka
VIP
 
Posty: 2205
Dołączył(a): 10 lis 2011, o 13:42
Lokalizacja: Łódź
Rocznik: 2003
Silnik: 1.6 passat B5fl
Paliwo: PB
Nadwozie: kombi

Postprzez arthorius » 10 lis 2011, o 14:14

Trzeba pamiętać, ze jak taki poważny remont to warto zajrzeć do sprzęgła.
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
arthorius
Badacz tematu
 
Posty: 311
Dołączył(a): 7 lip 2011, o 11:51
Lokalizacja: Centrum

Postprzez Emiczka » 10 lis 2011, o 15:22

Chłopaki a nie wiecie ile kosztują tłoki cylindrów? i gilzowanie cylindrów?
Avatar użytkownika
Emiczka
VIP
 
Posty: 2205
Dołączył(a): 10 lis 2011, o 13:42
Lokalizacja: Łódź
Rocznik: 2003
Silnik: 1.6 passat B5fl
Paliwo: PB
Nadwozie: kombi

Postprzez trollu » 11 lis 2011, o 00:04

Emiczka napisał(a):gilzowanie cylindrów?

tulejowanie? jak dla mnie bez sensu. a z tłokami co się stało? nowe pierścienie nie wystarczą?
no chyba że zrobić szlif cylindrów ale to trzeba szukać tłoków i pierścieni na nadwymiar, nie wiem czy wychodziły ori VW czy nie trzeba dorabiać. wg mnie lepiej się rozejrzeć za innym silnikiem w dobrym stanie
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez Emiczka » 11 lis 2011, o 01:07

Ale skąd mam pewność, że ten silnik który zakupie będzie w lepszym stanie?
Avatar użytkownika
Emiczka
VIP
 
Posty: 2205
Dołączył(a): 10 lis 2011, o 13:42
Lokalizacja: Łódź
Rocznik: 2003
Silnik: 1.6 passat B5fl
Paliwo: PB
Nadwozie: kombi

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 72 gości