TPS podłączony auto muł odłączony ok ale...

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Postprzez Emiczka » 28 lut 2012, o 17:49

wiesz co chyba raczej od 1,4 mus być bo nie wiem czy od 1,8 będzie pasować
Avatar użytkownika
Emiczka
VIP
 
Posty: 2205
Dołączył(a): 10 lis 2011, o 13:42
Lokalizacja: Łódź
Rocznik: 2003
Silnik: 1.6 passat B5fl
Paliwo: PB
Nadwozie: kombi

 

Postprzez boleK1315 » 28 lut 2012, o 18:03

To wszystko dzieje Ci się na benzynie czy na gazie bo to jest też dość istotna informacja.

Wtrysk od 1.6 do 1.4 nie będzie pasował bo w 1.6 masz 6 pinów do krokowca, a w 1.4 maszy tylko 4. Po za tym ECu całkiem inaczej steruje krokowcem w 1.6 aniżeli w 1.4.

Sprawdzałeś rezystancje ścieżek TPS ? Sprawdzałeś napięcie we wtyczce do TPS? Zamień TPS od kolegi (będzie pasowałó od 1.6) ustaw jak należy zaadotpuj przepustnice. Odłącz akumulator na 2 minuty, podłącz zapal samochód (musi być zimny) i zostaw go do momentu osiągnięcia temp. roboczej. Przy pierwszym odpaleniu może mieć problemy z biegiem jałowym, ale po chwili dojdzie do siebie i będzie bawił się obrotami.

Jeżeli dzieje się tylko na gazie tak to masz problem z regulacją gazu. Tutaj proponuje emulator ;)
boleK1315
Czytacz
 
Posty: 82
Dołączył(a): 11 lut 2012, o 23:46
Lokalizacja: Juszczyn

Postprzez Emiczka » 28 lut 2012, o 18:15

Kolega pisał ze na benzynie. U mnie właśnie na gazie ok jest a na benzynie nie u niego jest tak jak opisywał to samo.
Avatar użytkownika
Emiczka
VIP
 
Posty: 2205
Dołączył(a): 10 lis 2011, o 13:42
Lokalizacja: Łódź
Rocznik: 2003
Silnik: 1.6 passat B5fl
Paliwo: PB
Nadwozie: kombi

Postprzez Tasak » 28 lut 2012, o 18:40

Witam. Jestem tu nowy i mam taki sam problem. Otóż odpalam samochód na benzynie i kiedy wcisnę pedał gazu to obroty idą do 3500 i się zawieszają chwilę, a jak przytrzymam pedał to idą normalnie dalej. Kiedy jadę jak jest zimny to nie ma siły i jest muł. Dzisiaj odpaliłem go jak był zimny i po chwile zacząłem nim jechać kiedy ten stanął i nic... Coś tam kręcił ale nie odpalał a później się zalał benzyną. Czy to tez może być od tego czujnika przepustnicy? A i tak na marginesie, jak jadę na gazie to pobiera mi paliwo.
Avatar użytkownika
Tasak
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 19 gru 2011, o 00:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez prezesik » 28 lut 2012, o 20:24

Tasak napisał(a):A i tak na marginesie, jak jadę na gazie to pobiera mi paliwo.
Wtrysk może przepuszczać i się sączy paliwo lub nie działa odcięcie paliwa sterowane przez któryś z przekaźników LPG założonych przez gaziarzy ( pod maską trzeba go szukać ).
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez k-m-r1 » 29 lut 2012, o 00:03

Ja bym sprawdził jeszcze raz czujnik i wtyczke bo możę przewody naderwane? dlatego jedne sygnały czyta inne nie stąd błędy
prosto jest podpiąc vag sterownik wyświetla błędy i można sprawdzic co sterownik odczytuje z silnika

no ale skoro nie masz to może reset ecu? odpinasz aku na 15-20 min
sprawdz jak silnik pracuje na wpietej wtyczce z tps i wypiętej na czujniku temp

ahas jest opcja sprawdzenia błędów bez VAG sygnały z złącza przez diode lub żarówke takie migowe jak morsem
i wykasowac można podajac mase czy jakos tak
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Postprzez starscream » 29 lut 2012, o 10:56

Sprawdzałeś rezystancje ścieżek TPS ? Sprawdzałeś napięcie we wtyczce do TPS? Zamień TPS od kolegi (będzie pasowałó od 1.6) ustaw jak należy zaadotpuj przepustnice


Napięcia wszystkei sprawdzaliśmy na wtyczce wszystko jest ok.
Pewnie głupie pytanie ale jak wykonuje się zaadoptowanie przepustnicy?

Jeżeli dzieje się tylko na gazie tak to masz problem z regulacją gazu. Tutaj proponuje emulator


Problem występuja na gazie i na benzynie, z tym że na gazie da sie jeszcze jechać a na benzynie koniec całkowicie nie ma mocy ledwo jedzie czym jest ten EMULATOR o którym piszesz?

k-m-r1 na wypiętej wtyczne wszystko jest ok moc jest wszystko super, spróbuje jeszcze na odłączonym czujniku temp. tak jak piszesz, to jest gdzieś osobny kabel do odpięcia?
Avatar użytkownika
starscream
Czytacz
 
Posty: 105
Dołączył(a): 9 gru 2011, o 14:40
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Emiczka » 29 lut 2012, o 12:03

http://www.golf3.pl/topics28/adaptacja- ... t11369.htm
Tu masz jak zrobić adaptacje przepustnicy.


Nikt ze znajomych u Ciebie nie ma vaga, żebyś sobie podpiął i sprawdził jaki błąd ci wyskakuje?
Avatar użytkownika
Emiczka
VIP
 
Posty: 2205
Dołączył(a): 10 lis 2011, o 13:42
Lokalizacja: Łódź
Rocznik: 2003
Silnik: 1.6 passat B5fl
Paliwo: PB
Nadwozie: kombi

Postprzez starscream » 29 lut 2012, o 14:21

Emiczka dziękuje serdecznie za pomoc i za linka

Własnie niestety nie mam tu nikogo w Krakowie kto by miał vaga :zalamany: a na razie jestem przed wypłata więc nie stac mnie na podjazd do warsztatu w weekend spróbuje wraz z kolegą coś pokombinować może ten czujnik spróbujemy przełożyć jak się sąsiad zgodzi jego...szkoda że na wypiętym nie można jechać , bo tak dobrze chodzi autko
Spróbuje jeszcze ten czujnik temp. odpiąć, mam nadzieję że dojdę do tego, bo powoli nerwy się kończą...
Avatar użytkownika
starscream
Czytacz
 
Posty: 105
Dołączył(a): 9 gru 2011, o 14:40
Lokalizacja: Kraków

Postprzez boleK1315 » 29 lut 2012, o 15:20

Na poprzedniej stronie opisałem adaptacje przepustnicy. Zrób to w ten sposób.
boleK1315
Czytacz
 
Posty: 82
Dołączył(a): 11 lut 2012, o 23:46
Lokalizacja: Juszczyn

Postprzez Emiczka » 29 lut 2012, o 16:52

oj nie dziękuj cieszę się ze pomogłam:)
Avatar użytkownika
Emiczka
VIP
 
Posty: 2205
Dołączył(a): 10 lis 2011, o 13:42
Lokalizacja: Łódź
Rocznik: 2003
Silnik: 1.6 passat B5fl
Paliwo: PB
Nadwozie: kombi

Postprzez starscream » 29 lut 2012, o 17:24

Emiczka, Tak czy inaczej dziękuję, w weekend zacznę walkę zobaczymy co z tego będzie, jeszcze jestem świeży w sprawach motoryzacji.
Odwdzięczyłbym się na piwo zaprosił ale trochę daleko daleko do Ciebie...

Dziękuję również wszystkim innym kolegom za pomoc i informację, gdyby ktoś miał jeszcze jakieś sugestie czy pomysł będę wdzieczny.
Oczywiście będę informował na bieżąco jaki będzie wynik naprawy
Avatar użytkownika
starscream
Czytacz
 
Posty: 105
Dołączył(a): 9 gru 2011, o 14:40
Lokalizacja: Kraków

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 37 gości