TPS podłączony auto muł odłączony ok ale...

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Postprzez Emiczka » 29 lut 2012, o 20:45

Działaj i daj znać:)
Avatar użytkownika
Emiczka
VIP
 
Posty: 2205
Dołączył(a): 10 lis 2011, o 13:42
Lokalizacja: Łódź
Rocznik: 2003
Silnik: 1.6 passat B5fl
Paliwo: PB
Nadwozie: kombi

 

Postprzez starscream » 6 mar 2012, o 11:14

Witam
Problem roziązany w 99%.
A sobotniej batalii wykonałem następujące rzeczy.
Wymieniłem czujnik TPS , na czujnik z 1,8, pasował jednak ŻADNEJ różnicy, kąt zapłonu nadal się przestawiał silnik mułowato pracował, falowanie obrotów.
Wymieniłem świece na NGK z 1,8 również bez zmian.
Wyczyściłem kable zapłonowe i aparat bez zmian.
Wyczyściłem i naoliwiłem silniczek krokowy bez zmian.
Na końcu już przed ostatecznym poddaniem się znalazłem pewien zaworek, nie wiem dokładnie jak się nazywa chyba zawór oparów paliwa, poniżej zamieszczam zdjęcia będę wdzięczny jeśli ktoś będzie wiedział jak to sie nazywa bo chce kupic taki nowy a nie znam nazwy.
Znajduje sie stojąc przed autem po lewej stronie (strona pasażera).
Po odpięciu go i zatkaniu rurki zwykłym patykiem odpalam i wielki zdziwienie.
Silnik praujce zupełnie inaczej, obroty są równiutenkie 900 po odpaleniu ani drgną, auto odzyskało też sporo mocy, teraz jeździ się nim naprawdę dobrze. Nie wiem jeszcze jak kwestia spalania, napisze po zatankowaniu.
Problem jaki pozostał to lekkie wieszanie się na obrotach, krokowy wyczyszczony, macie może pomysł co może być jeszcze tego przyczyną?

Emiczka sprawdź to cudo u siebie może też jest zepsute?

Poniżej fotki tego niebieskiego zaworka i tu prośba wiecie jak to sie dokładnie nazywa i do czego służy bo chcę to kupić i założyć, aha dopuki tego nie będzie będzie jeszcze mułowaty na benzynie po zmianie na sprawny myślę że i na beznysnie powinno być ok.

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b72 ... c54f1.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3a1 ... f06b2.html

aha czujnik TPS i wtyczka podłączona jest ok.
Avatar użytkownika
starscream
Czytacz
 
Posty: 105
Dołączył(a): 9 gru 2011, o 14:40
Lokalizacja: Kraków

Postprzez v1rooz » 6 mar 2012, o 13:59

co do zawieszania sie obrotow to moze linke wystarczy troche przesmarowac tylko.
v1rooz
Members
 
Posty: 959
Dołączył(a): 21 lip 2009, o 21:22
Lokalizacja: Olsztyn

Postprzez starscream » 6 mar 2012, o 15:00

próbowałem niestety to nie wina linki, zastanawiam sie może krokowy jednak uszkodzony? ale wysuwa się normlanie wiec chyba ok można to jakoś sprawdzić? czy macie może jeszcze jakiś inny pomysł?
Avatar użytkownika
starscream
Czytacz
 
Posty: 105
Dołączył(a): 9 gru 2011, o 14:40
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Emiczka » 6 mar 2012, o 18:55

ten zaworek ma coś wspólnego z przepływem paliwa chyba. No sprawdź ten krokowy
Avatar użytkownika
Emiczka
VIP
 
Posty: 2205
Dołączył(a): 10 lis 2011, o 13:42
Lokalizacja: Łódź
Rocznik: 2003
Silnik: 1.6 passat B5fl
Paliwo: PB
Nadwozie: kombi

Postprzez starscream » 7 mar 2012, o 09:49

Jedyną szansą byłoby znów pożyczyc od kogoś krokowca i załozyć i sprawdzić hm... tyle że mój ogólnie działa otwiera zamyka :-|

Dziś po odpaleniu obroty ok na biegu jałowym po wciśniśnięciu sprzęgła rosną w górę po ruszeniu i zmianach biegów spadają...qrde no nie mam pojęcia :zalamany:

z tego co mi się wydaje to jest zaworek oparów paliwa alę mogę się mylić, będe dzwonił dziś do VW to albo mnie oświeca albo nie będą wiedzieli o co chodzi :lol:
Avatar użytkownika
starscream
Czytacz
 
Posty: 105
Dołączył(a): 9 gru 2011, o 14:40
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Emiczka » 7 mar 2012, o 17:58

zobacz ten silniczek krokowy a jak nie to nie wiem sonda lambda.
Avatar użytkownika
Emiczka
VIP
 
Posty: 2205
Dołączył(a): 10 lis 2011, o 13:42
Lokalizacja: Łódź
Rocznik: 2003
Silnik: 1.6 passat B5fl
Paliwo: PB
Nadwozie: kombi

Postprzez boleK1315 » 7 mar 2012, o 18:57

Nie wywala Ci komputer żadnego błędu ?
boleK1315
Czytacz
 
Posty: 82
Dołączył(a): 11 lut 2012, o 23:46
Lokalizacja: Juszczyn

Postprzez starscream » 8 mar 2012, o 10:33

boleK1315 nie mam jak i czym go podłączyć niestety, a w warsztacie pewnie mnie skasują nie mało, własnie pytam po znajomych czy ma ktoś sprzętu do tego, bo rozumiem że trzeba mieć program i kabel VAG?
Avatar użytkownika
starscream
Czytacz
 
Posty: 105
Dołączył(a): 9 gru 2011, o 14:40
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Emiczka » 8 mar 2012, o 11:50

tak dokładnie. Ja mam jak coś;)
Avatar użytkownika
Emiczka
VIP
 
Posty: 2205
Dołączył(a): 10 lis 2011, o 13:42
Lokalizacja: Łódź
Rocznik: 2003
Silnik: 1.6 passat B5fl
Paliwo: PB
Nadwozie: kombi

Postprzez starscream » 8 mar 2012, o 14:00

Emiczka dzięki, gdybyś tylko bliżej mieszkała to bym z chęcią skożystał, ale od Krakowa za dużo km :zalamany:
Avatar użytkownika
starscream
Czytacz
 
Posty: 105
Dołączył(a): 9 gru 2011, o 14:40
Lokalizacja: Kraków

Postprzez PabloSBT » 8 mar 2012, o 18:30

dobrze było by podpiąć pod VAGa :) masz laptopa?? bo kabelek do VAga na allegro kupiusz nawet za 60 zł a za podpięcie warsztaty wołają 50 i tylko raz ci sprawdzą ;) mi się wydaje że coś ci tps szwankuje albo zapłon źle ustawiony ja miałem źle podłączony tps co prawda w instalacji gazowej ale było tak że na wolnych dobrze pokazywała sonda 0,2-0,8V a na wyższych obrotach pokazywała ubogo u ciebie może być to samo :)
albo możesz mieć też lewe powietrze i dla tego nie równo chodzi :P czymś tam się pryskało koło wtrysku żeby sprawdzić czy łapie lewe powietrze ale nie pamiętam co to było ;|
PabloSBT
Members
 
Posty: 955
Dołączył(a): 14 sie 2009, o 11:06
Lokalizacja: TKI | Kielce

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 52 gości