TPS

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

TPS

Postprzez dlugi422 » 10 kwi 2011, o 15:20

Za co odpowiadają 4 kabelki we wtyczce TPS. U mnie pierszy nie był wciśnięty we wtyczce (1.8 GAZ, 90 km)
dlugi422
Czytacz
 
Posty: 57
Dołączył(a): 22 mar 2011, o 08:33
Lokalizacja: dolny śląsk

TPS

 

Postprzez prezesik » 10 kwi 2011, o 15:28

Jak nie byl wpiety to nie dziwie sie, ze ci szarpal (twoj poprzedni post). Komputer nie dostawal kompletnej informacji o wychyleniu przepustnicy stad szarpal.
A teraz po wpieciu kabelka jak jest, nadal szarpie?
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez dlugi422 » 10 kwi 2011, o 16:07

Czyli pierwszy kabelek jest od sterowania przepustnicą ? Będe prubował (rano) go wpiąć we wtyczke tps-u(jakoś na pineske) jak sie rozgrzeje to zobacze czy nadal szarpie.
dlugi422
Czytacz
 
Posty: 57
Dołączył(a): 22 mar 2011, o 08:33
Lokalizacja: dolny śląsk

Postprzez prezesik » 10 kwi 2011, o 23:46

czekam na info.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez strzeliniasty » 11 kwi 2011, o 10:32

a gdzie ta wtyczka jest?? czyzby przy podstawie wtrysku??
Avatar użytkownika
strzeliniasty
Members
 
Posty: 2656
Dołączył(a): 9 paź 2008, o 22:42
Lokalizacja: Strzelin / Wrocław

Postprzez prezesik » 11 kwi 2011, o 10:56

Jeżeli TPS to tylko od strony kierowcy - czujnik położenia przepustnicy :)
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez dlugi422 » 29 kwi 2011, o 08:27

Sprawdziłem to nie jest wtyczka od położenia przepustnicy lecz połączona z czujnikiem temperatury zasysanego powietrza.Jest na wprost , nie po boku . Wtyczkę rozebrałem , podłączyłem oderwany kabelek o oznaczeniu 4 na wtyczce. I auto nie chce odpalić , a jak już to dławi się i nie chce jechać , to się dzieje tylko na benzynie, a na gazie jak już pomęczę i przelaczy to lepiej jezdzi. Prosze o pomoc.
dlugi422
Czytacz
 
Posty: 57
Dołączył(a): 22 mar 2011, o 08:33
Lokalizacja: dolny śląsk

Postprzez pablomed » 29 kwi 2011, o 23:29

Kolego daj fotki tak szczerze to ciężko zrozumiec twoje pytania zarówno na jednym jak i drugim forum.
We wtyczce od czujnika temp powietrza są też kable zasilające wtryskiwacz, jeden z nim musi być przecięty a końce oba wpięte w instalację LPG coby nastąpiło odcięcie zasilania wtryskiwacza benzyny podczas jazdy na gazie. Tu pewnie masz coś sknocone, coś się oderwało a ty to nieprawidłowo podłączyłeś, np oderwany kabel wpiąłeś tak jak był fabrycznie a trzeba było do instalacji LPG wpiąć i teraz lecisz na obu paliwach na raz. Może dokładne fotki pozwolą ci pomóc. Nadal też nie ma pewności o ktora wtykę ci chodzi.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez dlugi422 » 30 kwi 2011, o 12:19

Zrobiłem reset kompa, i odpala normalnie , równo chodzi mniej pali i lepiej przyspiesza. Reset to dobra rzecz bo w tych kompach to jest za dużo błędów które wchodzą jeden na drugi i tak w prawdzie to nie jest wiadomo od czego zacząć (a wystarczylo podpiąć kabelek i zrobić reset kompa ))
dlugi422
Czytacz
 
Posty: 57
Dołączył(a): 22 mar 2011, o 08:33
Lokalizacja: dolny śląsk


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 37 gości

cron