Troche z innej beczki.... Ale bardzo ważne...

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Troche z innej beczki.... Ale bardzo ważne...

Postprzez greg_117 » 12 cze 2012, o 22:56

Siemka. Koledzy powiedzcie mi co to jest,że na 2-och pierwszych cylindrach jest oki a na 3-4 brak jakby iskry... silnik kuleje... na 1-2 świece suche.... 3-4 świece mokre... obroty trzyma tak pod 1 tys....

Chodzi tu o auto marki BMW e36 1.8 ben+gaz... Bardzo proszę o pomoc gdyż bardzooo ważne.....
greg_117
Gaduła
 
Posty: 514
Dołączył(a): 23 sty 2010, o 01:30
Lokalizacja: Bieżuń

Troche z innej beczki.... Ale bardzo ważne...

 

Postprzez czarus21 » 12 cze 2012, o 23:09

morze kable do wymiany plus ewentualnie świece
czarus21
Badacz tematu
 
Posty: 386
Dołączył(a): 8 wrz 2011, o 18:40
Lokalizacja: ostróda

Postprzez greg_117 » 12 cze 2012, o 23:14

a może być to wina kopółki+palca ? bo jak wyjałem palec to w środku był aż czarny jakby przebicie było i zrobilo się czarne a takie bolczyki w kopułce były zaśniedziałe .....
greg_117
Gaduła
 
Posty: 514
Dołączył(a): 23 sty 2010, o 01:30
Lokalizacja: Bieżuń

Postprzez trollu » 13 cze 2012, o 00:44

jak jest tak jak piszesz to kopułka i palec. na 2 cylindry nie daje napięcia i tyle
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez pandamian21 » 13 cze 2012, o 10:31

heh temat bmw e36;D mialem dwa takie auta i nie polecam nikomu zakladanie w tym gazu :) strzela, muli itp :D ja tak mialem i cewka byla walnieta.. wymienilem i bylo ok. mam gdzies naewt dobra cewke, kopulke wiec jak chcesz mozemy sie dogadac:) czesci wyjalem z anglika i tak leza :)
Avatar użytkownika
pandamian21
Badacz tematu
 
Posty: 163
Dołączył(a): 17 kwi 2012, o 14:17
Lokalizacja: Kępki(lubelskie)

Postprzez zybi » 13 cze 2012, o 11:21

Nie wiem kiedy miałeś betę,ale na dobrej sekwencji nic nie strzela i nie ma żadnych problemów. Co do problemu autora,to jak wymienisz kopułkę i palec to świece i kable też bym wymienił ;)
Avatar użytkownika
zybi
Badacz tematu
 
Posty: 285
Dołączył(a): 8 lut 2012, o 09:35
Lokalizacja: Bydgoszcz
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez greg_117 » 13 cze 2012, o 21:23

po dłuższym rozeznaniu silnika problem tkwi w głowicy :d a dlatego,że wcześniejszemu właścicielowi mogła rozwalić się świeca uszkodziła zawory na 3 cylindrze... 1-szy 8,5 bara : 2 - 9bara : 3 - o bara : 4 - 8 bara..... dziś wyjąłem ggłowice i całe gniazdo jest rozwalone na 3 cylindrze :) więc problem chyba rozwiązany... zakup drugiej załatwi problem lub może ktoś ma glowice ? :D:D
greg_117
Gaduła
 
Posty: 514
Dołączył(a): 23 sty 2010, o 01:30
Lokalizacja: Bieżuń


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 41 gości