Witam problem polega na tym, że golfina po zapaleniu bardzo trzęsie budą szczególnie gdy jest zimna, wystarczy delikatne dodanie gazu i obroty spadają z 1200 do 1000, później utrzymują się na ok 800. Dodam też, że auto nie ma mocy i nie zbiera się przede wszystkim w górnych wartościach obrotów tak jak dawniej. A z rury wydechowej jest bardzo dziwny intensywny.
Golfina silnik AEA 1.6 + LPG
Vag:
Na zapłonie:
VAG-COM Version: Release 409.1-S
Chassis Type: 1H - VW G/J/V Mk3
Scan: 01,02,03,08,15,25,56
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine
Controller: 032 906 026 D
Component: 1,6l R4 MONO 1.3 D71
Coding: 00000
Shop #: WSC 00000
2 Faults Found:
00515 - Camshaft Position (Hall) Sensor (G40)
03-00 - No Signal
00525 - Oxygen Sensor (G39)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
Readiness: N/A
Zapalony:
VAG-COM Version: Release 409.1-S
Chassis Type: 1H - VW G/J/V Mk3
Scan: 01,02,03,08,15,25,56
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine
Controller: 032 906 026 D
Component: 1,6l R4 MONO 1.3 D71
Coding: 00000
Shop #: WSC 00000
1 Fault Found:
00525 - Oxygen Sensor (G39)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
Readiness: N/A
Z tego co się orientuje, jest to sonda Lambda, ale czy to nie jest błąd wyskakujący gdy ma się LPG ?
A może jest to wina czegoś innego. Wymienione w ostatnim czasie został palec wraz z kopułką, jak również został odłączony aku na cały dzień i zrobiona adaptacja.
Na przyszłość pamiętaj o precyzowaniu tytułu tematu.
palio