Trzyma na wysokich obrotach lpg

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Trzyma na wysokich obrotach lpg

Postprzez Nevv » 6 lis 2013, o 18:58

Witam
Posiadam golfa 3 silnik 1.4 z lpg. Na zimnym silniku po przełączeniu na na gaz trzyma mi go na wysokich obrotach od 2000 do 3000 różnie, na ciepłym jest wszystko ok. obroty spadają. A na benzynie nie ma w ogóle wolnych obrotów, muszę cały czas trzymać nogę na gazie bo inaczej zgaście. W czym może tkwić problem? Moim zdaniem to silniczek krokowy, a co wy myślicie?
Pozdrawiam
Nevv
Berbeć
 
Posty: 17
Dołączył(a): 6 lis 2013, o 18:39
Lokalizacja: Strzelce

Trzyma na wysokich obrotach lpg

 

Re: Trzyma na wysokich obrotach lpg

Postprzez Adrian94 » 6 lis 2013, o 20:57

Nevv napisał(a):Witam
Posiadam golfa 3 silnik 1.4 z lpg. Na zimnym silniku po przełączeniu na na gaz trzyma mi go na wysokich obrotach od 2000 do 3000 różnie, na ciepłym jest wszystko ok. obroty spadają. A na benzynie nie ma w ogóle wolnych obrotów, muszę cały czas trzymać nogę na gazie bo inaczej zgaście. W czym może tkwić problem? Moim zdaniem to silniczek krokowy, a co wy myślicie?
Pozdrawiam


Ja mam tak że jak zimny to na LPG trzyma 2k obrotów.Myślę że to wina krokowca,i myślałem że może czujnik temperatury,ale na benzynie by było też tak.
Adrian94
Czytacz
 
Posty: 107
Dołączył(a): 20 wrz 2013, o 20:26
Lokalizacja: Biały bór

Postprzez adam3046 » 14 lis 2013, o 15:23

linka GAZU !!! zawiesza sie ! tez tak mialem za bardzo na ciagnieta i przepustnica jest otwarta . Ułóż linke tak zeby o nic sie nie zaczepiala i jak ja nacisniesz w tym miejscu http://zapodaj.net/b0ccd13646825.jpg.html to musi sie uginac !!!!
adam3046
Czytacz
 
Posty: 36
Dołączył(a): 5 lut 2012, o 14:18
Lokalizacja: Łódź

Postprzez pablomed » 14 lis 2013, o 15:41

koledzy nie piszecie co macie pod maską podanie pojemnosci nie starczy, potrzeba oznaczenia literowego silnika i rodzaj instalacji LPG.
Silinik 1.4 na monowtrysku Boscha czyli ABD ma swoją specyfikę: łapią błędy od LPG - pomaga reset, szaleją od nieszczelnej podstawy wtrysku - pomaga wymiana, nastawniki przepustnicy (tzw silniczki krokowe) - na trzecim miejscu, a wyjściowo trzeba sprawdzić dokładnie rzeczy podstawowe czyli stan układu zapłonowego, ustawienie rozrządu i zapłonu.
Z tą linką oczywiście możliwe - ale jakiś ułamek procenta że to to.
Pisze skrótami bo dziesiątki tematów o identycznych problemach jest na tym i każdym forum VW starczy poszukać.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez Nevv » 14 lis 2013, o 21:11

Linke sprawdziłem ugina się dość dobrze.
Dzisiaj wymieniłem silniczek krokowy i bez zmian.
Ale patrząc na prace silniczka przy zapaleniu samochodu na zimnym silniku trzyma obroty około 2000. po jakimś czasie czpień od silniczka się zaczyna chować i obroty spadają, może ten czpien za daleko wychodzi i dlatego takie obroty?
Nie wiem czy to ma znaczenie, ale mam 2 czujniki temperatury i tylko do jednego jest kostka.



Obrazek
Nevv
Berbeć
 
Posty: 17
Dołączył(a): 6 lis 2013, o 18:39
Lokalizacja: Strzelce

Postprzez adam3046 » 14 lis 2013, o 21:32

a jest na swoim miejscu dobrze sie uklada ? Ustawienie zapłonu na benzynie ! dwie sruby na klucz 10 ( Obrazek ) i krecisz gora doł oczywiscie na benzynie . Pamietaj zeby zaznaczyc jak wczescniej bylo !! i tak ustawisz obroty pozniej przechodzisz na gaz i ustawiasz na parowniku ( Obrazek )
adam3046
Czytacz
 
Posty: 36
Dołączył(a): 5 lut 2012, o 14:18
Lokalizacja: Łódź

Postprzez Nevv » 14 lis 2013, o 21:56

na zimnym silniku to ustawiać?
Nevv
Berbeć
 
Posty: 17
Dołączył(a): 6 lis 2013, o 18:39
Lokalizacja: Strzelce

Postprzez pablomed » 15 lis 2013, o 14:06

Zapłon ustawiasz na ciepłym na wolnych obrotach używając lampy stroboskopowej, ze 20 zeta u mechnika, ustawianie bez lampy na słuch zostaw dla super doświadczonych.
Drugi czujnika służy za zaślepkę otworu który masz w zamienniku obudowy termostatu. Fabryzcznie był tylko jeden otwór.
Proponuje ci sprawdzić rzeczy które napisałem a dopiero na końcu silniczek krokowy i TPS weźmiesz pod lupę. Bez podania typu silnika porady są niepełne
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 40 gości