Ucieka płyn chlodniczy

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Postprzez Golfik1986 » 27 gru 2009, o 15:20

nie no jezeli to uszczelka to radzilbym wymienic chociaz jak w skodzie jezdzilem ze 2 miechy. mowie patrz co sie bedzie dzialo i wtedy szukaj co ci robi szkode
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

 

Postprzez marcinkoz2910 » 27 gru 2009, o 15:29

a silnik nie jest gdzieś ulany ? na jakimś łączeniu króćców? lub czy się chłodnica nie rozciekła? nagrzej auto do 90st pojeździj trochę i potem daj pod silnik jakiś duży kawałek kartonu
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez Pro100 » 27 gru 2009, o 15:42

Marcin ale o tej porze roku to tak czy tak karton będzie mokry :/
Avatar użytkownika
Pro100
VIP
 
Posty: 2623
Dołączył(a): 22 cze 2008, o 16:38
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Rocznik: 93
Silnik: R32
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez marcinkoz2910 » 27 gru 2009, o 16:16

Pro100, to masz garaż? niech auto wyschnie i w garażu go nagrzej :ok:
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez piotrus23 » 27 gru 2009, o 16:44

hheh a juz prawie uszczelka miale zmienic hehe normalnie sobie smigaj oczy masz obserwuj stan plynu i temperatury
Avatar użytkownika
piotrus23
Members
 
Posty: 577
Dołączył(a): 15 paź 2007, o 20:45
Lokalizacja: malbork

Postprzez Pro100 » 27 gru 2009, o 17:04

piotrus23 ale nie chce śmigać jak uszczelka jest walnięta :( bo może się coś...

[ Dodano: 2009-12-27, 16:08 ]
A tak wygląda świeca przy której wydobywał się najprawdopodobniej olej.

Obrazek

Nie wiem czy wygląda na dobrą czy złą?
Avatar użytkownika
Pro100
VIP
 
Posty: 2623
Dołączył(a): 22 cze 2008, o 16:38
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Rocznik: 93
Silnik: R32
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez piotrus23 » 27 gru 2009, o 17:27

Pro100 napisał(a):piotrus23 ale nie chce śmigać jak uszczelka jest walnięta :( bo może się coś...

[ Dodano: 2009-12-27, 16:08 ]
A tak wygląda świeca przy której wydobywał się najprawdopodobniej olej.

[url=http://images42.fotosik.pl/153/267b2106ae4a0e5em.jpg]Obrazek[/URL]

Nie wiem czy wygląda na dobrą czy złą?
skad wiesz ze uszczelka:) skoro ci przestał plyn wywalac mało wyrazne jest te zdjecie
Avatar użytkownika
piotrus23
Members
 
Posty: 577
Dołączył(a): 15 paź 2007, o 20:45
Lokalizacja: malbork

Postprzez Pro100 » 27 gru 2009, o 17:30

Ale nie było wcześniej widać że wywala zorientowałem się dopiero jak sie kontrolka zapaliła. Co do świecy jest taki szary osad na nie foto z telefonu sory :(
Avatar użytkownika
Pro100
VIP
 
Posty: 2623
Dołączył(a): 22 cze 2008, o 16:38
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Rocznik: 93
Silnik: R32
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez K@mil » 27 gru 2009, o 17:36

swiec z fotek wydaje sie dobra ...

Popatrz ... http://www.data.com.pl/2_serwis/infotech/swiece_2.html
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez Pro100 » 27 gru 2009, o 17:44

Kurcze no to ja już nie wiem co mam myśleć :(
Avatar użytkownika
Pro100
VIP
 
Posty: 2623
Dołączył(a): 22 cze 2008, o 16:38
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Rocznik: 93
Silnik: R32
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez pablomed » 27 gru 2009, o 18:41

Pro100, przeczytałem cały temat i mam dla ciebie jedną radę: szukaj niewielkiego wycieku płynu, szczególnie na trójnikach przy łączeniach weży od reduktora do węży od nagrzewnicy. Mały wyciek nie da plamy pod autem, bo w czasie jazdy płyn od razu paruje, zostaje tylko osad i takiego osadu szukaj. Na tych łączeniach co pisałem, pod króćcami przy głowicy, w dolnych rogach chłodnicy, patrz czy nie ma kropel po wewnętrznej stronie osłony na pasek wielorowkowy. Kopcenie na razie nic nie znaczy przy takiej pogodzie i takie jak widzę na fotce. Swieca jest super. A o uszczelkę pod głowicą - to wbrew temu co wszyscy wypisują - pomartwisz się jak jakieś 4-5 stówek będzie na blacie. To jest kolego silnik 2E. Tego po prostu nie mozna zajechać, wiem coś o tym.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez Pro100 » 27 gru 2009, o 18:44

pablomed No tak kurcze ale jeśli to uszczelka to w końcu zajade silnik?
Avatar użytkownika
Pro100
VIP
 
Posty: 2623
Dołączył(a): 22 cze 2008, o 16:38
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Rocznik: 93
Silnik: R32
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 53 gości