pablomed napisał(a):Pro100, przeczytałem cały temat i mam dla ciebie jedną radę: szukaj niewielkiego wycieku płynu, szczególnie na trójnikach przy łączeniach weży od reduktora do węży od nagrzewnicy. Mały wyciek nie da plamy pod autem, bo w czasie jazdy płyn od razu paruje, zostaje tylko osad i takiego osadu szukaj. Na tych łączeniach co pisałem, pod króćcami przy głowicy, w dolnych rogach chłodnicy, patrz czy nie ma kropel po wewnętrznej stronie osłony na pasek wielorowkowy. Kopcenie na razie nic nie znaczy przy takiej pogodzie i takie jak widzę na fotce. Swieca jest super. A o uszczelkę pod głowicą - to wbrew temu co wszyscy wypisują - pomartwisz się jak jakieś 4-5 stówek będzie na blacie. To jest kolego silnik 2E. Tego po prostu nie mozna zajechać, wiem coś o tym.
z tego co pisze do musial by byc duzy wyciek i przy odplaonym silniku na bank by to było widac weze raczenie sa pochowane nidzie,nagrzewnice tagze nie cieknie pisal ze ma sucha na dywaniku