ucieka woda ze zbiornika z chlodnicy

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

ucieka woda ze zbiornika z chlodnicy

Postprzez dawi19 » 9 paź 2010, o 09:43

witam mam wielki problem. chodzi o to ze co 5 dni musze dolewac wode do zbiornika z chlodnicy. co to moze byc zez tak szybko mi ucieka woda?
dawi19
Badacz tematu
 
Posty: 374
Dołączył(a): 22 cze 2010, o 23:43
Lokalizacja: Rybnik

ucieka woda ze zbiornika z chlodnicy

 

Postprzez gajdzik » 9 paź 2010, o 09:45

gdzies dziura...musisz sprawdzic czy gdzies nie jest mokro, bo jak dla mnei to ewdietnie masz gdzie wyciek

przerabiałem podobny problem i się okazało że chłodnica ciekła, do wymiany...
Avatar użytkownika
gajdzik
VIP
 
Posty: 1464
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 12:46
Lokalizacja: Łask

Postprzez Pro100 » 9 paź 2010, o 20:57

Na początek może powiedz ile musisz dolewać tej wody?
Avatar użytkownika
Pro100
VIP
 
Posty: 2623
Dołączył(a): 22 cze 2008, o 16:38
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Rocznik: 93
Silnik: R32
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Sivy » 9 paź 2010, o 21:57

Sprawdz czujnik temperatury wkrecony w chlodnice, poluzuj delikatnie i dokrec z wyczuciem. Czeste zjawisko w chlodnicach VW
Alten VW Fück Opel ~VAGSTYLE~
Avatar użytkownika
Sivy
Members
 
Posty: 880
Dołączył(a): 25 cze 2008, o 10:00
Lokalizacja: Güttstadt

Postprzez dawi19 » 10 paź 2010, o 11:28

no musze dolewac okolo 1,2 litra wody. wiec co to moze byc za przyczyna.
dawi19
Badacz tematu
 
Posty: 374
Dołączył(a): 22 cze 2010, o 23:43
Lokalizacja: Rybnik

Postprzez pablomed » 10 paź 2010, o 21:32

dawi19, w autach z lpg najpierw szuka się po dokładanych wężach od reduktora, łącznie z trójnikami przy wężach nagrzewnicy. Węże te są nietrwałe, twardnieją, po 3 latach powinno się je zmieniać. Przejedź palcem po nich i pomaca przy trójnikach, przy takiej stracie płynu na pewno będzie tam gdzieś mokro. Na drugim miejscu jak wyżej napisano króćce przy głowicy, potem pompa wody, na koniec chłodnica do obejrzenia.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez kamyk212121 » 11 paź 2010, o 21:00

sprawdz szczelność jak koledzy mówia odmy itd...sprawdz czy płyn zbiorniczku nie ma tłuszczu lub odkrec korek od oleju i zobacz czuy nie jest biały mogą byc to objawy uszczelki pod głowica tak na moj gust .... ale innni niech jeszcze sie wypowiedzą
kamyk212121
Badacz tematu
 
Posty: 201
Dołączył(a): 22 lut 2010, o 20:02
Lokalizacja: Płock/Gąbin

Postprzez magnet » 6 lis 2010, o 18:04

Podpinam się pod temat. Mam podobny problem. Wcześniej taki zabiegi polegające na dolewaniu płynu były raz na tydzień, gora dwa tygodnie. Niestety wczoraj wlałem płyn do zbiorniczka - przestał całą noc przed blokiem na parkingu.
Dzisiaj przejazd niecałych 10km postój przed uczelnią, następnie powrót do domu i kontrola od temperatury już mryga :(
Po nie całej dobie płyn chyba cały wyciekł. Nie otwierałem już maski (zbyt ciemno na parkingu), aby cokolwiek zobaczyć jaki jest stan. Jednak zauważyłem, że po przestanej nocy pod samochodem robi się mokro - zapewne ten uciekający płyn.
magnet
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 24 lip 2007, o 15:14
Lokalizacja: Sandomierz

Postprzez pawelek03576 » 6 lis 2010, o 21:56

magnet, jedź na kanał i zobacz skąd cieknie bo nikt na odległość Ci nie powie jest sporo miejsc w których może być wyciek
Avatar użytkownika
pawelek03576
Gaduła
 
Posty: 588
Dołączył(a): 7 maja 2008, o 16:42
Lokalizacja: wójcice

Postprzez magnet » 6 lis 2010, o 22:48

pawelek03576 napisał(a):magnet, jedź na kanał i zobacz skąd cieknie bo nikt na odległość Ci nie powie jest sporo miejsc w których może być wyciek


Dopóki nie była instalacja LPG zakładana, to było wszystko dobrze.
Ale dobrze, jutro się przejadę na kanał i zobacze co i jak. Ale póki co płyn muszę uzupełnić, bo mryga i mryga.
magnet
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 24 lip 2007, o 15:14
Lokalizacja: Sandomierz

Postprzez pawelek03576 » 7 lis 2010, o 00:42

to pewnie gazownik dał ciała sprawdź parownik i trójniki które wstawił na wężach
Avatar użytkownika
pawelek03576
Gaduła
 
Posty: 588
Dołączył(a): 7 maja 2008, o 16:42
Lokalizacja: wójcice

Postprzez magnet » 11 lis 2010, o 14:06

Mniej więcej już wiem o co chodzi. Rurka która dochodzi do bloku - na niej jest wyciek najprawdopodobniej. Zbiorniczek szczelny, kable również więc pozostaje tam.
Teraz pytanie spawanie rurki, czy zakup jakiś?
Wyciek jest o tyle poważny, że w przeciągu 24godzin ubywa 1litr płynu :(
magnet
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 24 lip 2007, o 15:14
Lokalizacja: Sandomierz

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości