Moderator: Moderator
a co ma walnięta uszczelka pod głowicą do nieszczelnej półosi?? Przecież półoś nie wychodzi z głowicy tylko ze skrzyni... chyba że ten mechanik widział jakieś inne silniki tak montowane hehesilspaw napisał(a):Moj mechanior zdiagnozował ze walniety byl uszczelniacz na drodze skrzynia polos- i mial racje, półos czesc skrzyni , wszystko zawalone olejem.Zrobilem to i jakis czas byl spokój teraz sytuacja sie powtarza.Mechanik obejrzał go z kanału, stwierdził że trzeba to wszystko ladnie umyc i ze podejrzewa uszczelke pod głowicą
a co ma walnięta uszczelka pod głowicą do nieszczelnej półosi?? Przecież półoś nie wychodzi z głowicy tylko ze skrzyni... chyba że ten mechanik widział jakieś inne silniki tak montowane hehe
Opisz dokładniej co się dzieje z silnikiem, gdzie ten olej cieknie. Bo z tego co widzę to ten mechaniorek to jakiś naciągacz...
tak, ja tak miałem, spaliny szły w układ chłodzenia, węże były napęczniałe i bardzo twarde, a ze zbiorniczka bomblowało.silspaw napisał(a):Gdzieś czytałem ze jak sie odkręci pokrywę od zbiorniczka chlodnicy i odpali auto, to jesli uszczelka jest trafiona widac na powierzchni plynu babelki jakby sie gotował- no cos takiego, czy to prawda ?
silspaw napisał(a):Jeśli nie spod uszczelki to skąd Bo pod spodem (pod autem)wszystko uwalone jak pisałem wyzej oski ,czesc skrzyni biegów itd
Powrót do Silniki benzynowe (LPG)
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 15 gości