Ustawianie instalacji bingo M pytanie

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Ustawianie instalacji bingo M pytanie

Postprzez marcin512256 » 25 lis 2012, o 17:52

Witam. Mam pytanie odnośnie typu czujnika TPS. W ustawieniach sterownika lpg aktualnie mam włączony typ lin. 0-5v. Słyszałem że w golfach jest typ Bosh-mono. Czy jeśli by tak pozostało jak jest obecnie to miało by to jakiś negatywny wpływ na silnik, lub na zużycie paliwa? Pytam ponieważ mam aktywną opcję cut off i tylko na takim ustawieniu typu czujnika TPS działa to poprawnie.
marcin512256
Czytacz
 
Posty: 47
Dołączył(a): 13 lis 2011, o 13:12
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski

Ustawianie instalacji bingo M pytanie

 

Postprzez pablomed » 25 lis 2012, o 22:26

może zostać tam też jest do 5V. Natomiast istotne jest to że TPS jest jakby podwójny, czyli wzrost napiecia przy otwieraniu przepustnicy jest na dwóch kablach, na jednym zachodzi szybciej na drugim później i dolne napięcia się różnią. Nie umiem ci powiedzieć ktory kabel jest lepszy dla LPG ale doszukasz o tym są tematy na różnych forum. Funkcję cutt off radze wyłaczyc jazda jest przyjemniejsza bez zwloki na szybkie wciśnięcie gazu - ale to już jak chcesz
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez marcin512256 » 26 lis 2012, o 09:12

Aha. to zmierze miernikiem na ktorym kablu szybciej wzrasta napiecie i podepne sie pod ten kabel.
marcin512256
Czytacz
 
Posty: 47
Dołączył(a): 13 lis 2011, o 13:12
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski

Postprzez k-m-r1 » 28 lis 2012, o 16:00

ja mam ustawione bosch mono
nie pamietam gdzie jest podpiete w przewody

cut off przydaje sie u mnie ustawione na 2900 i chyba 20%
czuć spadek mocy przy tych obrotach
funckja daje tesz oszczedność w trasie pali około 1 litr niej
kkiedyś średnio koło 8 w trasie teraz tasama trasa nawet niecałe 7 litrów
tylko że to jazda z stałą predkością i 3000 obroty czyli jakies 105 km/h
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Postprzez pablomed » 28 lis 2012, o 22:29

k-m-r1, sorki ale zwyczajnie niemożliwe jest taka oszczędność od samego tylko uruchomionego Cutt-ofF. Kwaterka najwyżej na 100
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez k-m-r1 » 29 lis 2012, o 16:06

pablomed, opisuje co zaobserwowałem
nie znam tej funkcji dokłądnie ...

włączenie jej u mnie daje mniejsze spalanie
mozę woniej sie wkreca na obroty i to daje mniejsze spalanie ...
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 32 gości