Ustawienia LPG BINGO S-4

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Ustawienia LPG BINGO S-4

Postprzez napster » 20 maja 2009, o 15:35

Witam, mam golfika 3 1.8 ABS silnik, posiadam instalacje gazowa Bingo S-4, mam dostep do interfejsu od gazu no i ostatnio mialem problemy z sonda i potencjometrem ale juz wszystko gra tylko ze mam ustawienia fabryczne w sterowniku od bingo, czy moze wiece jakie sa dobre ustawienia silniczka krokowego jak daje na zaawansowane? bo ja mam wszedzie wartosci 0,0,0,0 i nie pamietam jakie tam byly? i jeszcze jedno co zrobic aby przy przelanczaniu na gaz nie szarplo autem? mam przelaczenie z PB na LPG 1 sekunde wiec to nie powinno byc problemy, PWA mam 80, poźniej mam niżej +20, -20, +15, -15 pomoze ktos?/
Nie Ma To Jak Moja Golfina :)))
Avatar użytkownika
napster
Czytacz
 
Posty: 71
Dołączył(a): 5 paź 2007, o 10:17
Lokalizacja: Zdzieszowice

Ustawienia LPG BINGO S-4

 

Postprzez dziabi3 » 20 maja 2009, o 18:32

http://www.golf3.pl/topics36/sterownik- ... t13057.htm

tu to to samo

czas nakładani benzyna na lpg spróbuj 0,1 sekundy przy 2200obry opadająco , ewentualnie 0,3


a w z awansowanych jałowe na 0 i 0

a pod obciążeniami -6i +6



a zakres korkowca jałowe -10 i +15

pod obciążeniami -40 +40

a potem regulacja jak niżej

napisze tak jeśli ustawcie zakresy pracy tak jak pisałem i tps włączony prawidłowo to robi sie tak:


}}}}}}}}stałym pwa ustawia się dawkę gazu pod obciążeniem i tak

jsli jest ubogo sonda na żółtym to pwa sie zwiększ a >>jeśli na czerwonym bogato to zmiesza >>jsli oscyluje to pwa właściwe

}}}}}}}}śruba reduktora ustawia się jałowe i tak samo jeśli ubogo to się wykręca jeśli bogato to wkręca >>> sonda oscyluje prawidłowo

ale dla ludzi nie lubiących lekkiego falowania na lpg polecam ustawić na bogato lub prwie bogato czyli sonda czasami zawieszająca się na bogatej ale nie dotykająca żółtej

a na dużych obciarzeniach będzie oscylować tak robią gaziarze
_________________



prace pod obciążeniam polecam podczas jazdy bo sie troszkę rożni ze względu na większe podcienienie w kolektorze ale na postoju morze być przy 3 tys obr
Średnie spalanie 7,5>8l lpg /5,8l pb
dziabi3
Members
 
Posty: 513
Dołączył(a): 10 wrz 2007, o 20:40
Lokalizacja: ewewefwef

Postprzez napster » 20 maja 2009, o 18:43

a jak mam ustawic sonde? bo mam przebieg, a moge dac mase i ok bedzie wszystko?
Nie Ma To Jak Moja Golfina :)))
Avatar użytkownika
napster
Czytacz
 
Posty: 71
Dołączył(a): 5 paź 2007, o 10:17
Lokalizacja: Zdzieszowice

Postprzez dziabi3 » 20 maja 2009, o 18:57

emulcja na przebieg odpada bo mapa sie rozjerdza


emulacja na mase gaziarze polecają ale zdaje sie ze terz rozjerza mape po dłuzszym casie niz przbieg


daj na obwód otwarty i sprawdz przez klika tygodni jak bedzie zle daj mase
Średnie spalanie 7,5>8l lpg /5,8l pb
dziabi3
Members
 
Posty: 513
Dołączył(a): 10 wrz 2007, o 20:40
Lokalizacja: ewewefwef

Postprzez napster » 20 maja 2009, o 19:07

dziabi wlacz gg to pogadamy :)

[ Dodano: 2009-05-20, 19:18 ]
a jaka bezwladnosc TPS musi byc na biegu jalowym bo ja mam 0-12V czy ma byc 0,4V? i jaki tym czujnika TPS to ma byc LIN czy Bosch Mono

[ Dodano: 2009-05-22, 14:48 ]
no :D ustawilem juz swoje bingo s4 no i pali mi na 100 km 7 litrow gazu przy jeździe 130km/h ani auta nie dlawi a obroty na biegu jalowym mam 850, wiec jestem zadowolony :) jakby ktos chcial sie dowiedziec jakie posiadam ustawienia do MK3 1.8 90 KM to zapraszam :)
Nie Ma To Jak Moja Golfina :)))
Avatar użytkownika
napster
Czytacz
 
Posty: 71
Dołączył(a): 5 paź 2007, o 10:17
Lokalizacja: Zdzieszowice

Postprzez dziabi3 » 27 maja 2009, o 23:26

7litrów to za mało trochę sprawdź czy ci benzeny nie pali

a dlaczego ty masz s4 bingo masz wielopunktowy wtrysk?

ustaw tps liniowy 0-5 i znajdz kabelek na przepustnicy który w miare wciskania pedału gazu będzie podawał napięcie od 0 do 5 v

bo wtedy przełączenie zakresu korkowca z jałowych na obciążenia natopi przy 0,5 v to jakies 1/5 wcisnietego gazu

bo do bosch mono trzeba znalesc inny kabelek bo bosc mono przełacza przy 2v

poprostu o innym napieciu


w bingo jest pokazane ile tps ma volt i peknie sie zmienia wraz z naciskaniem gazu

bezwładność tps to porostu opóźnienie przełączenia zakresu np liniowy 0-5v przełącza przy 0,5v jak dasz bezwładnosc na 0.4 to zakres przełaczy sie przy 0,9v czyli cos grubo ponad 1/4 wcisnietego gazu a nie 1/5


tps daj na 0,12 v ale tu możesz poeksperymentować i obnizyc morze spalanie spadnie

dodam ze im szybciej zakres sie przełączy tym lepiej


dodam ze elektronika lpg gdzie dobrze jest ustawiony reduktorem i otwarcie wyjsciowe krokowca---pwa jest nie potrzebna sam pracuje poprawnie

elektronika pozwala ustawić jałowe bardziej ekonomicznie i je okiełznac

nie trzeba juz jak to w 1 generacji dawac jałowe na bogatą mieszanke by silnik nie szalał

w bingo jak ci silnik szaleje na jałowych to zmniejszasz zakres do -10 +10 i troszkę wzbogacasz dawkę na parowniku i sonda miarowo pracuje a silnik ni faluje no morze ledwo ale to ledwo ale to u mnie na 1 punkcie bo mam prostacki sterownik ecu i on nawet na benzynie troszke odczuwalnie zmienia kulturę pracy wraz z pracą sądny obserwowaną na wykresie

ale to naprawdę trzeba sie wczuć zęby zauważać to taki urok ecu pb i konstrukcji silnika bo sonda daleko daleko w wydech przy katalizatorze a nie w kolektorze

ale za to sonda nie dostaje po dupie gorącymi spalinami lpg
Średnie spalanie 7,5>8l lpg /5,8l pb
dziabi3
Members
 
Posty: 513
Dołączył(a): 10 wrz 2007, o 20:40
Lokalizacja: ewewefwef


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 24 gości

cron