ustawienie rozrządu golf 3 1.4

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

ustawienie rozrządu golf 3 1.4

Postprzez tommen4 » 21 lut 2012, o 11:40

Witam.Mam taki problem z moim golfem ze mi przerywa podczas jazdy.Zapala dobrze i czasami przez chwile ciągnie ładnie a później nie da się jechac.byłem u mechanika i powiedział ze psek rozrządu mógł przeskoczyć.Sprawdziłem i zrobiłem foto i umieszczam tu by ktos mi pomuógł
Te znaki troche sie nie zgrywają ale zobaczcie jeszcze ty to moze byc powód.A i czy swiece mogą byc tak okopcone czy brudne.I czy pod filtrem moze byc tak mokro(i w tej wtyczce ) Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
tommen4
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 14 sty 2012, o 16:46
Lokalizacja: brodnica

ustawienie rozrządu golf 3 1.4

 

Postprzez prezesik » 21 lut 2012, o 21:21

na dolnym kole ewidentnie widac, ze sie znaki nie zgrywaja o 1 lub nawet 2 zeby. Naciecie kola pasowago powinno byc w srodku prostokatnego wyciecia na obudowie, a u Ciebie jest z boku. Ustaw jak powinno byc i silnik bedzie dobrze chodzil.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez tommen4 » 23 lut 2012, o 10:57

No tak tylko jak o ząbek przestawię to znowu w drugą stronę jest za dużo
tommen4
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 14 sty 2012, o 16:46
Lokalizacja: brodnica

Postprzez endru » 8 mar 2012, o 23:06

Moze to wina zle dobranego paska ? za duzo zabkow i nie pasuje na znakach.
Golf 3 1.4 (ABD - 1H1) zagazowany
Avatar użytkownika
endru
Czytacz
 
Posty: 45
Dołączył(a): 8 lip 2011, o 13:38
Lokalizacja: Bialystok

Postprzez prezesik » 9 mar 2012, o 19:08

Tu jest o jeden ząbek przesunięte na bank. Pasek może być OK.

tommen4 napisz czy już poprawiłeś pasek.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez fgrubass » 21 mar 2012, o 16:52

u mnie znaki tez tak wygladaja jak na zdjeciach wyzej. jak przesuwam o jeden zabek to znak na dolnym kole wychodzi w druga strone wyciecia w obudowie. rozrzad wymieniali w warsztacie i troche balem sie ustawiac inaczej zeby nie spie... czegos. rozrzad wymieniali juz ok17tys temu i nawet nie zagladalem wczesniej do niego bo po wymianie silnik nie chodzil ani lepiej ani gorzej. ogolnie to rewelacji nie ma bo uklad korby-tloki-cylindry sfatygowany (okazalo sie przy malym remoncie glowicy) ale zabraklo kasy zeby cos z tym zrobic a teraz nie mam jak odlozyc na inny silnik :-( silnik lubi miec oleju pod max na bagnecie bo inaczej zaczyna klepac. jak przestawie o zabek rozrzad i naciecie na kole bedzie z drugiej strony wyciecia w obudowie (wiem ze powinno byc miedzy ale nie da rady) to moze sie poprawic czy pogorszyc? kiedys juz widzialem podobne tematy w necie ale nie moge ich drugi raz znalezc a pewnie i tak nie ma w nich rozwiazania problemu jak to czesto bywa.
fgrubass
Czytacz
 
Posty: 48
Dołączył(a): 30 lis 2010, o 13:25
Lokalizacja: Białystok
Silnik: 1600 ABU
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez prezesik » 21 mar 2012, o 23:03

fgrubass napisał(a):u mnie znaki tez tak wygladaja jak na zdjeciach wyzej. jak przesuwam o jeden zabek to znak na dolnym kole wychodzi w druga strone wyciecia w obudowie. rozrzad wymieniali w warsztacie i troche balem sie ustawiac inaczej zeby nie spie... czegos. rozrzad wymieniali juz ok17tys temu i nawet nie zagladalem wczesniej do niego bo po wymianie silnik nie chodzil ani lepiej ani gorzej. ogolnie to rewelacji nie ma bo uklad korby-tloki-cylindry sfatygowany (okazalo sie przy malym remoncie glowicy) ale zabraklo kasy zeby cos z tym zrobic a teraz nie mam jak odlozyc na inny silnik :-( silnik lubi miec oleju pod max na bagnecie bo inaczej zaczyna klepac. jak przestawie o zabek rozrzad i naciecie na kole bedzie z drugiej strony wyciecia w obudowie (wiem ze powinno byc miedzy ale nie da rady) to moze sie poprawic czy pogorszyc? kiedys juz widzialem podobne tematy w necie ale nie moge ich drugi raz znalezc a pewnie i tak nie ma w nich rozwiazania problemu jak to czesto bywa.

pierw kolego naucz się stawiać przecinki, bo ten tekst się strasznie czyta

Nie wiem skąd Wy macie tych mechaników ... U mnie dolny znak jest owszem bliżej przedniej ścianki, ale nie po za zakresem regulacji ... W taki sposób silnik nigdy nie będzie miał pełnej sprawności, zawsze będzie kulał.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez fgrubass » 22 mar 2012, o 00:19

pierw kolego naucz się stawiać przecinki, bo ten tekst się strasznie czyta

Nie wiem skąd Wy macie tych mechaników ... U mnie dolny znak jest owszem bliżej przedniej ścianki, ale nie po za zakresem regulacji ... W taki sposób silnik nigdy nie będzie miał pełnej sprawności, zawsze będzie kulał.[/quote]

Wielkie SORRY. Może z 2 przecinki dałoby się wstawić.
Jak ja patrzę na rozrząd to mam lewą i prawą ściankę. Przednia ścianka? Hmm :-|
Twoja odpowiedź pomogła mi tylko w tym, że zastanowiłem się nad przecinkami.
Pozdrawiam.
fgrubass
Czytacz
 
Posty: 48
Dołączył(a): 30 lis 2010, o 13:25
Lokalizacja: Białystok
Silnik: 1600 ABU
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 71 gości