Te znaki troche sie nie zgrywają ale zobaczcie jeszcze ty to moze byc powód.A i czy swiece mogą byc tak okopcone czy brudne.I czy pod filtrem moze byc tak mokro(i w tej wtyczce )




Moderator: Moderator
fgrubass napisał(a):u mnie znaki tez tak wygladaja jak na zdjeciach wyzej. jak przesuwam o jeden zabek to znak na dolnym kole wychodzi w druga strone wyciecia w obudowie. rozrzad wymieniali w warsztacie i troche balem sie ustawiac inaczej zeby nie spie... czegos. rozrzad wymieniali juz ok17tys temu i nawet nie zagladalem wczesniej do niego bo po wymianie silnik nie chodzil ani lepiej ani gorzej. ogolnie to rewelacji nie ma bo uklad korby-tloki-cylindry sfatygowany (okazalo sie przy malym remoncie glowicy) ale zabraklo kasy zeby cos z tym zrobic a teraz nie mam jak odlozyc na inny silniksilnik lubi miec oleju pod max na bagnecie bo inaczej zaczyna klepac. jak przestawie o zabek rozrzad i naciecie na kole bedzie z drugiej strony wyciecia w obudowie (wiem ze powinno byc miedzy ale nie da rady) to moze sie poprawic czy pogorszyc? kiedys juz widzialem podobne tematy w necie ale nie moge ich drugi raz znalezc a pewnie i tak nie ma w nich rozwiazania problemu jak to czesto bywa.
Powrót do Silniki benzynowe (LPG)
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości