uszczelka pod glowicą

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

uszczelka pod glowicą

Postprzez tomek28 » 26 lut 2010, o 19:32

witam.po rozgrzaniu sie silnika podnosi mi sie poziom plynu w zbiorniczku a czasem wywala plyn.korek i termostat są ok.w oleju plynu nie ma.czy to uszczelka pod głowicą?pozdrawiam.
tomek28
Czytacz
 
Posty: 41
Dołączył(a): 25 gru 2009, o 10:19
Lokalizacja: szczecinek

uszczelka pod glowicą

 

Postprzez BORYSKA » 26 lut 2010, o 20:09

Jeżeli jesteś pewien, że korek jest ok, to znaczy, że prawdopodobnie uszczelkę pod głowicą masz do wymiany. Jak długo musi pracować silnik, żeby wąż przy chłodnicy zrobił się twardy? Przy jakiej temperaturze wywala ci płyn?
Dowolne urządzenie, uszkodzone w dowolny sposób (z wyjątkiem całkowitego zniszczenia),będzie doskonale działało w obecności wykwalifikowanego personelu naprawczego. :-)
Avatar użytkownika
BORYSKA
Badacz tematu
 
Posty: 235
Dołączył(a): 26 lis 2008, o 18:04
Lokalizacja: Okolice Krakowa... KPR

Postprzez Vwmori » 26 lut 2010, o 20:11

łatwy sposób: zostaw odkręcony korek ( na zimnym silniku) i zobacz czy przy odpalaniu płyn wywali
Vwmori
Czytacz
 
Posty: 75
Dołączył(a): 16 sty 2009, o 10:21
Lokalizacja: Warszawa/Babice/Koczargi

Postprzez tomek28 » 26 lut 2010, o 21:08

tak po ok 15-20 km.a temp 80-90.
tomek28
Czytacz
 
Posty: 41
Dołączył(a): 25 gru 2009, o 10:19
Lokalizacja: szczecinek

Postprzez BORYSKA » 27 lut 2010, o 02:22

tomek28, u mnie też węże robią się twarde po rozgrzaniu silnika. I niech mi żaden pseudomechanik nie próbuje wmówić że to wydmuchana uszczelka pod głowicą... Tak działo mi się zarówno przed remontem silnika, jak i po generalce. tomek28, to normalne że poziom płynu ci się podnosi po rozgrzaniu silnika, normalne jest też to, że węże od chłodnicy robią ci się twarde. Natomiast problem jest z wyrzucaniem płynu przez korek. Piszesz, że jest sprawny. Skąd ta pewność? Może pożycz od kogoś inny korek i zobaczysz czy też będzie ci płyn wywalać. Jeżeli nic się nie zmieni, o rzeczywiście będę obstawiał uszczelkę
Dowolne urządzenie, uszkodzone w dowolny sposób (z wyjątkiem całkowitego zniszczenia),będzie doskonale działało w obecności wykwalifikowanego personelu naprawczego. :-)
Avatar użytkownika
BORYSKA
Badacz tematu
 
Posty: 235
Dołączył(a): 26 lis 2008, o 18:04
Lokalizacja: Okolice Krakowa... KPR

Postprzez prezesik » 27 lut 2010, o 03:33

uszczelka na 100%, przerabiałem to u siebie już 2 razy.
Uszczelka skorodowała między płaszczem wodnym a cylindrem, spaliny zn komory spalania dostają się do układu chłodzenia, ciśnienie w układzie rośnie, węże robią się bardzo twarde, bombluje ze zbiorniczka powietrze i wywala płyn ze zbiorniczka, temp. rośnie bardzo szybko nawet do 110 stopni. - u Ciebie jest bank to samo.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez BORYSKA » 27 lut 2010, o 10:29

prezesso, to niekoniecznie musi być ina uszczelki.
prezesso napisał(a):temp. rośnie bardzo szybko nawet do 110 stopni

No właśnie, zapomnieliśmy spytać tomek28, co z temperaturą silnika. Jak szybko rośnie i czy przekracza 100 stopni. A może po rozgrzaniu silnika jest na dopuszczalnym poziomie?

[ Dodano: 2010-02-27, 09:30 ]
prezesso napisał(a):bombluje ze zbiorniczka powietrze

tomek28, czy po odkręceniu korka widać jak z płynu wydostają się pęcherze powietrza?
Dowolne urządzenie, uszkodzone w dowolny sposób (z wyjątkiem całkowitego zniszczenia),będzie doskonale działało w obecności wykwalifikowanego personelu naprawczego. :-)
Avatar użytkownika
BORYSKA
Badacz tematu
 
Posty: 235
Dołączył(a): 26 lis 2008, o 18:04
Lokalizacja: Okolice Krakowa... KPR

Postprzez tomek28 » 27 lut 2010, o 10:48

pęcherzy nie widac.korek nowy zalozylem i to samo.na poczatku temp. jest 80-90 po rozgrzaniu silnika ale po kilkudziesieciu km.rosnie.raz miałem ok.110.chwile po tym odczekałem kilka minut i delikatnie wyciagałem czujnik temp.z ukladu walila sama para a w zbiorniczku plynu full.weze twarde jak kamien.chyba to uszczelka.
tomek28
Czytacz
 
Posty: 41
Dołączył(a): 25 gru 2009, o 10:19
Lokalizacja: szczecinek

Postprzez BORYSKA » 27 lut 2010, o 13:47

No to raczej uszczelka... :kwasny:
Dowolne urządzenie, uszkodzone w dowolny sposób (z wyjątkiem całkowitego zniszczenia),będzie doskonale działało w obecności wykwalifikowanego personelu naprawczego. :-)
Avatar użytkownika
BORYSKA
Badacz tematu
 
Posty: 235
Dołączył(a): 26 lis 2008, o 18:04
Lokalizacja: Okolice Krakowa... KPR

Postprzez k-m-r1 » 27 lut 2010, o 16:41

a wentylator sie załąncza? może masz zle odpowietrzone?
u mnie tak było i zanim sie dobrze odpowietrzyło to zrobiłęm chyba z 600 km na włonczonym ogrzewaniu by sie nie przegrzał

płyn mi wywalało i nie pod korkiem ale obok jest taki otworek gdzie przelewwa sie

miałem nalane płynu mniej jak minimum a podnosiło sie prawie na maxa pod korek teraz tak nie ma
tylko ja mam instalacje lpg i to podobno przez to sie tak robi z tym odpowietrzaniem
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Postprzez tomek28 » 20 mar 2010, o 08:20

jednak uszczelka byla walnieta.wymienilem ją i wszystko teraz gra.
tomek28
Czytacz
 
Posty: 41
Dołączył(a): 25 gru 2009, o 10:19
Lokalizacja: szczecinek

Postprzez prezesik » 20 mar 2010, o 08:26

jednak uszczelka byla walnieta.wymienilem ją i wszystko teraz gra.
:ok:
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

cron