Uszczelka pod głowicą

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Uszczelka pod głowicą

Postprzez krzysiek21 » 27 lut 2013, o 00:01

Wymieniałem Uszczelkę pod głowicą i i na górnym kole od rozrządu oraz na pasku zaznaczyłem punkty zeby nie ustawiać później całego rozrządu i po uruchomieniu silnika wszystko niby chodziło dobrze tylko jak zgasiłem to punkty które zaznaczyłem na górnym kole nie pokrywają sie z paskiem jest jakieś 12 zabków do przodu i moje pytanie brzmi. czy silnik by odpalił jeśli o tyle by sie przestawił rozrząd . czy moze dopiero po 2,3a moze 4 obrocie by pokryły sie znów znaki na górnym kole oraz na pasku?
krzysiek21
Czytacz
 
Posty: 52
Dołączył(a): 13 gru 2012, o 22:06
Lokalizacja: Ostrów Maz

Uszczelka pod głowicą

 

Postprzez paxstor » 27 lut 2013, o 01:01

krzysiek21, Nie chodził by... źle musiałeś coś poznaczyć, nie znaczy się na pasku tylko na kole rozrządu i wale ewentualnie wałku pośrednim
Avatar użytkownika
paxstor
Members
 
Posty: 752
Dołączył(a): 28 lut 2011, o 21:08
Lokalizacja: Ostrołęka

Postprzez Opik » 27 lut 2013, o 01:09

w życiu by Ci nie odpalił silnik po aż takim przestawieniu

Normalne że jak zaznaczyłeś pasek to nie będzie się pokrywał za każdym razem ;) Tak jakbyś zaznaczył sobie jedno ogniwko w łańcuchu w rowerze i się dziwił że po każdym obrocie korby (pedałów) to ogniwko znajduje się w innym miejscu niż poprzednio...

Zaznacza się tak jak paxstor napisał, na kołach, nie na pasku
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez mateusz_918 » 27 lut 2013, o 19:52

nic sie nie zaznacza ustawiasz w pozycji T koło rozrządu u góry ma nacięcie ustawiasz je do nacięcia w pokrywie zaworów na dolnym też coś chyba powinno być popatrz a znaki się pokarzą fabryka niemiecka pomyslała
mateusz_918
Gaduła
 
Posty: 444
Dołączył(a): 28 paź 2012, o 17:51
Lokalizacja: Lech Poznań
Rocznik: 96
Silnik: 1.9 AFN
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez paxstor » 27 lut 2013, o 20:20

mateusz_918, można a nawet trzeba tak ale ja z doświadczenia wiem ze dobrze jest zaznaczyć ;-)
Avatar użytkownika
paxstor
Members
 
Posty: 752
Dołączył(a): 28 lut 2011, o 21:08
Lokalizacja: Ostrołęka

Postprzez pablomed » 27 lut 2013, o 23:53

to tylko z lenistwa, żeby nie sprawdzac czy typowo jak z fabryki wyszło właściwie jest ustawiony wałek pośredni i aparat zapłonowy :)
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez krzysiek21 » 28 lut 2013, o 22:11

po odkręceniu świec przekręceniu parę razy paskiem punkty te co zaznaczyłem zgrały się. Tylko jak odpalam to na początku obroty są 600 a zaraz rosną do prawie 1000 czyli normalne obroty na ssaniu . No i dodam ze wymieniałem też membrany w parowniku Lovato. po przełączeniu na gaz trzeba powoli wciskać pedał gazu bo inaczej traci moc i strzela. Moje pytanie brzmi czy trzeba ustawić zapłon czy coś innego bo już nie wiem co :/
krzysiek21
Czytacz
 
Posty: 52
Dołączył(a): 13 gru 2012, o 22:06
Lokalizacja: Ostrów Maz

Postprzez pablomed » 2 mar 2013, o 23:59

punkty się zgrały i co z tego, gdzie byś je nie zrobił to się zgrają po 2 obrotach, nie masz z tego powodu żadnej informacji czy rozrząd jest dobrze ustawiony. Masz sprawdzić zgodność punktów które na kołach rozrządu u pasowym umieściła fabryka - opisy są na forum, potem zapłon oczywiście
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 36 gości