Uzywany gaz

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Uzywany gaz

Postprzez kiju110 » 11 maja 2014, o 12:55

Witam mysle ostatnio nad wstawieniem do mojego 1.6 ABU gazu, mysle nad uzywka i butla w kolo, wlew pod klapke tak aby zrobic to jak najtaniej, przeglad nie ma problemu mam opcje to załatwic, ale chcialbym sie zapytac co o tym sadzicie bo nie widzi mi sie ladowac ponad polowe tego co za golfa dalem w instalacje lpg ;/ a silniczek ładnie chodzi pali od strzała, zrobiona uszczelka, oleje , rozrzad, wymieniany olej w skrzyni wszystko ładnie tylko cena paliwa ;s
Czy np któras z tych instalacji jest warta uwagi? http://allegro.pl/listing/listing.php?o ... alacja+lpg
Znajomy by mi to wszystko ustawil , co o tym myslicie? macie jakies doswiadczenia z takim czyms? ;>
Dzieki ;]
kiju110
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 20 sty 2013, o 12:18
Lokalizacja: Adamówka

Uzywany gaz

 

Postprzez trojeczkaGT » 11 maja 2014, o 15:29

mialem cos takiego z 4 lata temu w polonezie, niby taniej ale :

-przy kontroli policyjnej byl strach (czesto sie udawalo "ze nie widzieli lpg") jezdzilem tak z 2 lata ale potem juz sie wycwanili i sie nie udalo i trzeba bylo mandat dostac 200 zl, do tego chodzenie do wydz. komunikacji i dodatkowy przeglad

-jezeli golfik ma super silnik i cala reszte mechaniki i bedziesz nim jezdzil jeszcze z rok lub trzy to lpg sie zwroci

-chyba ze sprzedaz golfa i kupisz diesela ale juz nie bedziesz mial pewnosci auta

ogolnie jak duzo jezdzisz to teraz juz nie oplaca sie kabinowac z legalnoscia lpg
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez miras200888 » 11 maja 2014, o 20:24

Nie rozumiem ludzi którzy narzekają na cenę paliwa.. Czemu Tico sobie nie kupiłeś? Albo malucha? Mała pojemność i mało pali. Jeżeli stać cię było na kupno auta to stać tez cie na utrzymanie jego, masz teraz 1.6 i juz narzekasz naceny paliwa i gdybyś miał vr6 albo r-kę to dopiero byś narzekał bo te silniki lubią zjeść sobie zupy ale coś zacos mają większą moc. Nowa instalacji zwykła nie sekwencjie to koszt ok 1500zl i masz pewność że nie będzie z tym problemu, przemyśl sprawę
Avatar użytkownika
miras200888
Badacz tematu
 
Posty: 331
Dołączył(a): 16 sty 2010, o 19:48
Lokalizacja: Jelenia Góra

Postprzez Grzesiek2507 » 11 maja 2014, o 22:01

miras200888 napisał(a):Nie rozumiem ludzi którzy narzekają na cenę paliwa.. Czemu Tico sobie nie kupiłeś? Albo malucha? Mała pojemność i mało pali. Jeżeli stać cię było na kupno auta to stać tez cie na utrzymanie jego, masz teraz 1.6 i juz narzekasz naceny paliwa i gdybyś miał vr6 albo r-kę to dopiero byś narzekał bo te silniki lubią zjeść sobie zupy ale coś zacos mają większą moc. Nowa instalacji zwykła nie sekwencjie to koszt ok 1500zl i masz pewność że nie będzie z tym problemu, przemyśl sprawę


Ty juz nie zaczynaj starej jak swiat kwestii bena vs lpg ;-)


Co do uzywki, do swojego AEE sam z ojcem wlozylem uzywana sekwe (nigdy czegos takiego nie robilismy), kalibracja na stacji lpg i odpukac jak na razie zero problemow. Fakt, ze trzebaby bylo podjechac znow na kompa i luknac co i jak wyglada. Mozna i uzywke, a kwit na to mozesz sobie zalatwic za 3-4 stowki nawet na allegro.
Avatar użytkownika
Grzesiek2507
Members
 
Posty: 3684
Dołączył(a): 4 mar 2012, o 15:12
Lokalizacja: Izbica Kujawska

Postprzez karol MAŁY » 12 maja 2014, o 15:01

Powiem ci tak właśnie jestem w trakcie zakładania LPG do swojego golfa pytałem u siebie w okolicy co i jak lepiej nowy czy używka z racji tego gdzie pracuje używke instalacje mogłem mieć jaką chce i z jakiego auta chce za psie pieniądze montaż też spoko bo za 400-450zł idzie połapać papier ale mśśle sobie że JA jeżdże tym autem i zdecydowałem się na nową instalacje do swojego 1,6 na jednopunkcie zapłaciłem 1200zł i mam spokój że coś będzie nie tak jednak z używką nie zawsze możesz mieć tą pewność
diesel musi dymić ;-)
Avatar użytkownika
karol MAŁY
Czytacz
 
Posty: 98
Dołączył(a): 29 gru 2013, o 15:48
Lokalizacja: SH

Postprzez Radi » 13 maja 2014, o 19:08

Jak dla mnie to instalacja gazowa to jedna wielka rzeźba a przekładanie z auta do auta to tak samo jakby zakładać używane gumy do zawieszenia takich rzeczy się z założenia nie robi. Ale to tylko moje zdanie.
Avatar użytkownika
Radi
Members
 
Posty: 2836
Dołączył(a): 16 lut 2009, o 12:15
Lokalizacja: GKA
Rocznik: 93
Silnik: 2.8 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Grzesiek2507 » 13 maja 2014, o 20:15

Radi, no nie do konca jest tak jak mowisz ;-) Ja zakladalem instalke z meganki i zero rzezby, robota taka sama jak przy montazu nowej. Wiadomo, ze pare elementow typu wezyki od podcisnienia, opaski, wkretki itd trzeba bylo dac nowe, ale to grosze sprawy.
Avatar użytkownika
Grzesiek2507
Members
 
Posty: 3684
Dołączył(a): 4 mar 2012, o 15:12
Lokalizacja: Izbica Kujawska

Postprzez pablomed » 15 maja 2014, o 13:56

kiju110, ja też nie widze problemu skoro tanio lub darmo załatwisz papiery. Musisz miec przede wszystkim dobry zbiornik: wymiarowo i wiekowo, bo zwykle sa ważna na 10 lat więc bbez sensu kupować nawet tanio zbiornik któremu data się kończy. Musisz miec reduktor sprawny, używany to loterioa więc za 2 stówki kup nowy albo zregeneruj to proste opisy są a zestaw naprawczy w granicach 5-8 dych. Elektronika - za 2 stówki można mieć nową ale psuje się rzadko więc może być i używka. Rurki nowe - parę złotych.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 46 gości