v-max 1.8 ABS lpg :(

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

v-max 1.8 ABS lpg :(

Postprzez nielat » 27 mar 2009, o 10:13

witam szanownych golferow! pewnie temat v-maxu był juz wiele razy przytaczany, ale pozwole sobie jeszcze raz. mianowicie jakie macie max predkosci bo ja musze sie troche pozalic gdyz max to 170 km/h no moze 175km/h ale to chyba z gorki :) a na gazie ledwo rozpedza sie do 160km/h . i co moze byz przyczyna tak słabych osiagow? aktualny przebieg 229000 tys km! na lpg zrobiłem około 40 tys km! czekam na odpowiedzi! pozdrawiam
nielat
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 9 wrz 2007, o 10:48
Lokalizacja: Strzelce wielkie

v-max 1.8 ABS lpg :(

 

Postprzez prezesik » 27 mar 2009, o 15:17

na wężu między parownikiem a wtryskiem masz silniczek krokowy, a obok niego śrubę, odkręć ją w leweo ok. o,5 obrotu, nie więcej i wtedy zobacz ile poleci.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez mariuszwalas » 27 mar 2009, o 15:25

witaj, ja ma 1.8 90 KM LPG i po regulacji gazu, V-max to ok 190 jak jadę sam, moze trzeba wyregulować instalacje to wtedy pomoże bo samemu krecic i przestawiac to nie ma sensu :kwasny: bo juz tak robilem :kwasny:
mariuszwalas
Czytacz
 
Posty: 29
Dołączył(a): 27 lut 2008, o 15:56
Lokalizacja: kielce

Postprzez prezesik » 27 mar 2009, o 15:28

niech kolega przekręci ta śrubę pół obrotu, a jeżeli to nic nie da to niech zakręci spowrotem i tyle.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez nielat » 27 mar 2009, o 15:46

co do sruby to jestem zorientowany ! tylko gorzej mnie martwia słabe osiagi na benzynie :( mam w planach wymienic swiece ale czy to cos da ? dodam ze silniczek juz troche chałasuje na zimnym no i ubytek w oleju tez duzawy bo ponad litr musze dolac od wymiany do wymiany!
nielat
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 9 wrz 2007, o 10:48
Lokalizacja: Strzelce wielkie

Postprzez Mariusz164 » 27 mar 2009, o 23:02

ja moim na gazie jechałem 180 km/h do 190 napewno by sie bujnął miałem wtedy przebieg 207 tyż przy 230 to 160 to już naprawde trzeba go było bujać. wymieniłem silnik i 160 to momęt teraz jest. jak pisze to znaczy że kapitalny by się przydał. ja miałem wyjście albo drugi silnik albo kapitalny kupiłem silnik i jestem bardzo zadowolony smiga jak nowy co prawda ten silnik miał 90 tyś km jak go kupiłem ;)
Mariusz164
Badacz tematu
 
Posty: 383
Dołączył(a): 23 lis 2008, o 12:43
Lokalizacja: Lubicz k.Torunia


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości