VAG 523 Czujnik powietrza

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

VAG 523 Czujnik powietrza

Postprzez ci-nek » 2 lut 2013, o 13:59

witam. ciagle pojawia mi się ten błąd. u mnie czujnik powietrza (jeżeli dobrze sprawdziłem) jest w module z wtryskiem (mam 1.8 75km AAM z monwtryskiem bosha). wymieniłem go jakiś czas temu, a błąd dalej się pokazuje, ktos ma pomysł co to moze byc?
ci-nek
Gaduła
 
Posty: 738
Dołączył(a): 15 maja 2011, o 22:05
Lokalizacja: Białystok/Warszawa

VAG 523 Czujnik powietrza

 

Postprzez palio » 2 lut 2013, o 14:10

A próbowałeś wykasować błąd? Jak go skasujesz to powraca?
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez ci-nek » 2 lut 2013, o 14:32

oczywiscie ze kasowałem

wyskakuje mi też 670 chwilowy zanik sygnału czujnika połozenia przepustnicy, ale ten tez juz wymieniałem

najpierw pojawia sie 523 potem dopiero po jeździe 670, dlatego nie wydaje mi sie by pzepustnica (670) miała zwiazek z błedem 523
ci-nek
Gaduła
 
Posty: 738
Dołączył(a): 15 maja 2011, o 22:05
Lokalizacja: Białystok/Warszawa

Postprzez pablomed » 2 lut 2013, o 21:07

czujnik jest zasilany dwoma kabelkami z tej samej wtyczki co wtryskiwacz. Sprawdź jego opór (norma jak do płynu) i zasilanie - 5v po zapłonie. Dwa sporadyczne błędy sugerują brak kontaktu na jakims wspólnym kablu, pewnie masowym, trzeba szukac -
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez ci-nek » 30 mar 2013, o 14:55

Jeżeli nei byłoby zasilania, to i wtryskiwacz by nei działał, bo jak sam mówisz jest zasilany z tej samej wtyczki.

Sprawdzić opór? A co to wg Ciebie znaczy "norma jak do płynu"?
ci-nek
Gaduła
 
Posty: 738
Dołączył(a): 15 maja 2011, o 22:05
Lokalizacja: Białystok/Warszawa

Postprzez k-m-r1 » 30 mar 2013, o 15:10

Spokojnie :)

jeśli błedy są wspólne to trzeba sie przyglądać zasilaniu przewodom i połączeniom może coś uszkodzone i zwiera lub nie łączy i wyskakują krzaki

[ Dodano: 2013-03-30, 14:13 ]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=139&t=410530
Ostatnio edytowano 30 mar 2013, o 15:22 przez k-m-r1, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Postprzez ci-nek » 30 mar 2013, o 19:42

dzieki za odkopanie starego tematu z konkurencyjnego forum. widze ze chyba mam generalnei problem z elektryką : (
ci-nek
Gaduła
 
Posty: 738
Dołączył(a): 15 maja 2011, o 22:05
Lokalizacja: Białystok/Warszawa

Postprzez pablomed » 31 mar 2013, o 00:27

ci-nek napisał(a):Jeżeli nei byłoby zasilania, to i wtryskiwacz by nei działał, bo jak sam mówisz jest zasilany z tej samej wtyczki.
kolego wtryskiwacz i czujnik mają przecież osobne kable w tej wtyczce, nie mają wspólnego zasilania, 4 kable po dwa na element czy to jasne?
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez pietrasiak2 » 31 mar 2013, o 07:59

Ja bym sprawdził sygnał na ECU
pin 43- czujnik temperatury powietrza
42- czujnik temperatury cieczy
17-(sygnał) z tych czujników i potencjometra przepustnicy
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 56 gości