VR6 po wymianie rozrządu!.

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

VR6 po wymianie rozrządu!.

Postprzez materos1 » 13 mar 2014, o 00:43

http://www.youtube.com/watch?v=EKpSKjbf ... e=youtu.be

Czy tak powinien pracować ??
Proszę o jakieś podpowiedzi.Pozdrawiam :P

pomocy !!!
Avatar użytkownika
materos1
Czytacz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 28 wrz 2011, o 20:17
Lokalizacja: PWA-Lublin

VR6 po wymianie rozrządu!.

 

Postprzez Smolak » 17 mar 2014, o 13:11

Dużo by pisać ...
Lektura w google.
Smolak
Czytacz
 
Posty: 128
Dołączył(a): 5 cze 2007, o 23:44
Lokalizacja: Kluczbork

Postprzez chomik » 17 mar 2014, o 15:57

Smolak napisał(a):Dużo by pisać ...
Lektura w google.

Jak masz pisać takie bzdury to sobie daruj .
Avatar użytkownika
chomik
Fanatyk
 
Posty: 1172
Dołączył(a): 29 lis 2010, o 01:26
Lokalizacja: Toruń
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez PiJey88 » 17 mar 2014, o 16:49

ciężko powiedzieć czy to źle ustawiony rozrząd czy głowica do remontu (szklanki, popychacze), ogólnie to nie jest to normalny dźwięk, mój po zmianie rozrządu hałasował tak puki nie "zamoczył się" dobrze łańcuch, po przejażdżce na wysokich obrotach już wszystko się przesmarowało i była zupełna cisza, słychać było tylko cykanie wtrysków. Proponuje sprawdzić czy komp nie wywala błędów czujników, np czujnika na wałkach (masz taki bo masz wersje na module, wersja na aparacie nie ma takiego czujnika), ewentualnie czujnik położenia wału itp, nic mi innego nie przychodzi do głowy, jak nic komp nie powie to radził bym jeszcze raz sprawdzić ustawienie znakow
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Smolak » 17 mar 2014, o 20:48

PiJey88 napisał(a):ciężko powiedzieć czy to źle ustawiony rozrząd czy głowica do remontu (szklanki, popychacze), ogólnie to nie jest to normalny dźwięk, mój po zmianie rozrządu hałasował tak puki nie "zamoczył się" dobrze łańcuch, po przejażdżce na wysokich obrotach już wszystko się przesmarowało i była zupełna cisza, słychać było tylko cykanie wtrysków. Proponuje sprawdzić czy komp nie wywala błędów czujników, np czujnika na wałkach (masz taki bo masz wersje na module, wersja na aparacie nie ma takiego czujnika), ewentualnie czujnik położenia wału itp, nic mi innego nie przychodzi do głowy, jak nic komp nie powie to radził bym jeszcze raz sprawdzić ustawienie znakow

Pełna zgoda z powyższym...
Ale to mało. Jeśli tak chodzi po wymianie rozrządu to źle.
Jak chodził przed wymianą, przed rozciągnięciem łańcucha ???
Chomiki niech wyluzują ;)
Silnik pracuje jakby nie był po wymianie rozrządu.
Proszę napisać 2 ważne rzeczy ;
- jaki główny ślizg od górnego napinacza został wstawiony ( są 2 rodzaje) ???
- jaki górny napinacz został wstawiony (są 2 rodzaje) ???
Najprawdopodobniej nie ma innego rozwiązania jak rozebrać z powrotem.
Ale może najpierw sprawdź kompresję w cylindrach. Podczas pierwszego odpalenia po wymianie rozrządu zdarza się, że ''nim zaskoczy'' łańcuch, to tłok wali w zawór i lekko krzywi.
Stąd badanie kompresji może wykazać, że zawór dostał.
???
I proszę poczekajmy na odpowiedź autora tematu.
Smolak
Czytacz
 
Posty: 128
Dołączył(a): 5 cze 2007, o 23:44
Lokalizacja: Kluczbork

Postprzez arthorius » 17 mar 2014, o 21:55

Czemu dymi ze zbiorniczka?
Poduszek silnika nie ma!
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
arthorius
Badacz tematu
 
Posty: 311
Dołączył(a): 7 lip 2011, o 11:51
Lokalizacja: Centrum


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 34 gości